Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vaativatko naiset liikaa parisihdemarkkinoilla?

Vierailija
18.12.2024 |

Yliarvioivatko tasonsa radikaalisti ja jättävät keskitason tavis miehet huomiotta röyhkeästi? Mennään vaan laatikkoleukakirurgipankkiirien tai jännisten perässä..

Kommentit (700)

Vierailija
181/700 |
19.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itseäni vituttaa naiset jotka ovat niin olevinaan jotain mutta todellisuudessa ei he niin hääppösiä ole kuin antavat ymmärtää. Kannattaisi ensin tutustua muuhunkin kuin miehen pelkkään ulkokuoreen. Voi tulla positiivisia yllätyksiä tai sitten ei. Niin monelle mammalle on nykyään tärkeintä vain miehen paksu lompakko ja status. Itse olen huomannut että naisille ei riitä edes kuu taivaalta vaan pitäisi olla jotain vielä erikoisempaa ja jännää.

No marginaalissa tietysti vaikka mitä sukankuluttajaa, mutta yleisimmin se on juuri päinvastoin mies (= tyhmä ja tylsä kuin saapas, mutta näkökyky tallella ja toimii), jolle naisen ulkonäkö ykkösjuttu tai jopa ainoa merkityksellinen asia. Miksi päästät itsesi ihan whittuuntumaan vieraiden ihmisten ja naisten "olevinaan hääppöisiä" larppauksesta. Hoida oma yläpääsi kuntoon.

Vierailija
182/700 |
19.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itseäni vituttaa naiset jotka ovat niin olevinaan jotain mutta todellisuudessa ei he niin hääppösiä ole kuin antavat ymmärtää. Kannattaisi ensin tutustua muuhunkin kuin miehen pelkkään ulkokuoreen. Voi tulla positiivisia yllätyksiä tai sitten ei. Niin monelle mammalle on nykyään tärkeintä vain miehen paksu lompakko ja status. Itse olen huomannut että naisille ei riitä edes kuu taivaalta vaan pitäisi olla jotain vielä erikoisempaa ja jännää.

Selvä. Vaihda miehiin, niin saat kaltaisesi, ja vaatimukset on samanlaiset. Tai sitten pysyt sinkkuna. Täällä ulisemalla et saa sitö unelmiesi barbinukkea.No can do.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
183/700 |
19.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naiset ja miehet ajattelevat niin eri tavalla. Minulla lähtökohtana treffeillä on olla naiselle ystävällinen ja koitan aina löytää ihmisistä jotain hyvää. En todellakaan vaadi liikoja. Jos nainen on ihan normaali naapurintyttö, ei ärsyttävä, ylimielinen ja yms. niin jatkoon. En tarkoita että normaali ei voisi olla erikoinen ja ihana yksilö. Naisilla taas on ihan erilainen näkökanta. Toivomuslista on yhtä pitkä kuin tuhman lapsen joululahjatoiveet joulupukille. Miehellä pitää olla statusta, rahaa, omaisuutta, ei lapsia, aikaa vaan minulle, meidän pitää matkustaa yhdessä säännöllisesti, mies ei saa juoda yhtään alkoholia, asunnon täytyy olla aina siisti, miehen pitää olla aina hauska ja yms. On päivän selvää että tällaisia kavereita ei löydy kaikille jos yhtäkään maailmasta. Onnea vaan etsintään. 

Mua aina naurattaa miten miehet vetävät naisten "vaatimuks

Niin ei tarvitse selitellä mitään. Olet selvästi kontrollifriikki. Ei jatkoon! Äärimmillisyys ja totuus on siis yhtä. Sinäkin elät omassa harhassa.

Vierailija
184/700 |
19.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naiset ja miehet ajattelevat niin eri tavalla. Minulla lähtökohtana treffeillä on olla naiselle ystävällinen ja koitan aina löytää ihmisistä jotain hyvää. En todellakaan vaadi liikoja. Jos nainen on ihan normaali naapurintyttö, ei ärsyttävä, ylimielinen ja yms. niin jatkoon. En tarkoita että normaali ei voisi olla erikoinen ja ihana yksilö. Naisilla taas on ihan erilainen näkökanta. Toivomuslista on yhtä pitkä kuin tuhman lapsen joululahjatoiveet joulupukille. Miehellä pitää olla statusta, rahaa, omaisuutta, ei lapsia, aikaa vaan minulle, meidän pitää matkustaa yhdessä säännöllisesti, mies ei saa juoda yhtään alkoholia, asunnon täytyy olla aina siisti, miehen pitää olla aina hauska ja yms. On päivän selvää että tällaisia kavereita ei löydy kaikille jos yhtäkään maailmasta. Onnea vaan etsintään. 

Tosiasiassa sekä naisten että miesten vaatimukset vaihtelevat paljon. Sinä esim. mainitset lapsettomuuden naisten vaatimuksena, mutta se on myös monen miehen vaatimus naiselle, vaikkei sinulla olekaan. Aika monella miehellä on huomattavasti pidemmät vaatimuslistat kuin sinulla. Tällä palstalla on melkein klisee, että "miehet" (siis tosiasiassa: jotkut miehet, mutta he ovat täällä erittäin äänekkäitä) haluavat nuoren, pitkätukkaisen, hoikan, tatuoimattoman, lapsettoman naisen, jolla on ollut mahdollisimman vähän aiempia suhteita. Näitäkään ei todellakaan löydy kaikille.

Vierailija
185/700 |
19.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Selvä. Vaihda miehiin, niin saat kaltaisesi, ja vaatimukset on samanlaiset. Tai sitten pysyt sinkkuna. Täällä ulisemalla et saa sitö unelmiesi barbinukkea.No can do.

En minä täällä ulise koska en ole epätoivoinen minulla on paljon kaikkea hyvää. Sanoin vaan oman mielipiteeni mitä olen nähnyt.

Vierailija
186/700 |
19.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hei. Jos tykkäät vain ja ainoastaan noista GoldDigger- HighMaintenancenaisista, joita on vain pieni vähemmistö naisista, niin se on sitten ihan oma valintasi. Jos aina päädyt suhteisiin samanlaisten naisten kanssa, niin syy siihen löytyy, kun menet kylpyhuoneeseen, ja vilkaiset peiliin. 

Vierailija
187/700 |
19.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En minä täällä ulise koska en ole epätoivoinen minulla on paljon kaikkea hyvää. Sanoin vaan oman mielipiteeni mitä olen nähnyt.

Buahahahahahahaaaaa. Eli osui ja upposi. Tiedätkö mitä. Tuo ulinasi ja katkeruutesi kuluttaa vain ja ainoastaan itseäsi, ei ketään muuta.

Vierailija
188/700 |
19.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Minulla lähtökohtana treffeillä on olla naiselle ystävällinen ja koitan aina löytää ihmisistä jotain hyvää". -> Ystävällisyydellä ja hyvänlöytämisellä (perusminimioletustaso) ei rakenneta mitään kestävää (koska perustan päälle pitäisi olla muutakin palikkaa). Sen oletkin näköjään käytännössä jo huomannut katkeruudestasi päätellen. Onnea sinullekin naisenetsintääsi. 

Vierailija
189/700 |
19.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mutta, onneksi, teille miehelle naisessa on tärkeintä se sisäinen kauneus......eikun, se olikin se ulkoinen kauneus. Että miehenä olisin nyt ihan hiljaa. 

Vierailija
190/700 |
19.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitää toivottaa naisille onnea miehen etsintään:

https://www.youtube.com/shorts/Qh45CN5LmCY

Vierailija
191/700 |
19.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hauskasti osoitat heti kättelyssä, että miehen miesmielibidee perustuu (pääosin tai pelkästään) näkökykyyn eli pinotexpintaan (mitä olen nähnyt yhyy).

Vierailija
192/700 |
19.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
193/700 |
19.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sovitaan nyt mieliksesi, että kyllä vaativat, mitä sitten? Ei ap:lle silti määrätä ja toteuteta haluamaansa pakkohaaremia?

Vierailija
194/700 |
19.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämän takia se (nolon läpinäkyvä) ulifeikkiystävyyslarppaus ei toimi, paitsi ehkä todella tyhmillä harvinaisnaisyksilöillä...

Vierailija
195/700 |
19.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisten kirjoituksia kun lukee niin naiset ovat olleet hyvin pettyneitä siihen rikkaaseen komeaan mieheensä. Pn pettämistä, väkivaltaa, alistamista, henkistä väkivaltaa, haukkumista eikä nainen osaa erota koska mies on komea kuitenkin.

Vierailija
196/700 |
19.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suomessa vain komeimmat miehet saavat naisia ja ilman mitään panostamista. Keskitason mies ei saa naisia lainkaan vaikka panostaisi kuinka paljon tahansa naiseen.

Niinhän sen kuuluukin olla, me mitään keskitasoja haluta.

Niin... jos miehelle kelpaa tavallinen nainen, mutta tavalliselle naiselle kelpaa vain erityinen mies, kumpi vaatii silloin liikaa?

Kuka haluaa toista siksi että se on niin tavallinen? Ei minulle ainakaan kelpaa mikä vain tavallinen nainen. Minulle kelpaa se nainen joka ihan erikseen saa minut ihastumaan juuri häneen ja juuri siksi että hän on sellainen kuin hän on. Jonkun muun silmissä se nainen voi toki olla kovinkin tavallinen mutta minulle ei.

Ta

Suurimmalle osalle miehistä nainen on vain hyötyesine, ei edes ihminen.

Vierailija
197/700 |
19.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naisten kirjoituksia kun lukee niin naiset ovat olleet hyvin pettyneitä siihen rikkaaseen komeaan mieheensä. Pn pettämistä, väkivaltaa, alistamista, henkistä väkivaltaa, haukkumista eikä nainen osaa erota koska mies on komea kuitenkin.

Tuon olet keksinyt itse. Kukaan ei ole kertonut, että kestää komealta mieheltä mitä tahansa kohtelua. Kaiken lisäksi toisten komeat miehet eivät ole sitä minun mielestä ja sama toisinpäin.

Vierailija
198/700 |
19.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yleensä tällaiset avaukset tulevat miehiltä, joilla ei ole edes matalimpien rimojen ylitystä tarjota.

Ap elätätkö itsesi? Oletko asiallinen ihminen (ei rasismia, homofobiaa alt rightia)? Saatko muut viihtymään? Oletko normaalin näköinen?

Mies joka valittaa, että tavikset eivät saa, ei ole itse tavis. Sellainen mies ei vain tunnista niitä omia ongelmiaan, jotka muille (taviksille) näkyvät.

Yleisimpiä syitä, ettei mies seurustele, jos haluaisi:

1) Kiintymyssuhteen ongelmat. Suomalaisten enemmistö on turvattomasti kiintyviä ja sellaisten on vaikea pariutua. Miehillä yleisintä on välttelevä kiintymystyyli ja sehän torppaa suhteet heti alkuunsa.

2) Autismin kirjon piirteet (varsinkin jos pärjää elämässä muuten, on hyvä akateeminen työ tms.)

3) Muuten tunneälyn puute, henkistä yhteyttä ei synny (duunarit).

Vierailija
199/700 |
19.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin no. Itse joskus ajattelin, että olen hyvä tyttöystävä, kun en vaadi ns. "kuuta taivaalta".

Minuun sitten vaan on suhteissani suhtauduttu niin, ettei minun eteeni tarvitse tehdä yhtään mitään. Merkkipäivinä en saanut lahjoja, koska ei keksitty mitään ja sillä selvä. Näin se oli sitten tavallinen arkipäivä muiden joukossa. En ole koskaan käynyt treffeillä niin, että toinen ne järjestää (ihan vaan vaikka katsomalla, että tänään menisi lempigenreni leffa elokuvateatterissa), itse olen saanut kaikki yhteiset tekemiset suunnitella ja toteuttaa. 

Joskus totesin, että ihan vaikka niityltä poimitut kukat olisivat ihana yllätys. No, en sellaisiakaan koskaan saanut.

Yksinolo voittaa tällä hetkellä sen mielipahan, mitä noista suhteista sain. 

Vierailija
200/700 |
19.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jankuti jankuti .. Uli uli uli .. Siirry miehiin niin ei tarvitse narista kuin vanha sarana kuinka naiset on niin viallisia etteivät sinunlaisistasi reppanoista perusta .. Pariudut jonkun kaltaises lahopääukkelin kanssa .. Reikä se on teillä kummallakin ..

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme kaksi