Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miten jaksatte sen kanssa että olette vain ihan ok näköisiä?

Vierailija
17.02.2023 |

Koskaan ei kukaan ole että vau. Aika ajoin joku vastakkaisen sukupuolen edustaja tsekkaa kadulla mutta kääntää katseen jo nopeasti seuraavaan. Parisuhde löytyy mutta ulkoisesti et koskaan ole ollut kumppanisi ensimmäinen vaihtoehto ja tunsitte ehkä kavereina ennen kuin aloitte seurustelemaan.

Kommentit (32)

Vierailija
1/32 |
17.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No tota. Kun on ikää tullut niin ymmärtää että surullisimpia hahmoja elämässä on ne kauniit naiset jotka on ulkonäöllä saaneet "kaiken".

Mä oon tavis ja mies samoin. Elämä on hyvää.

Vierailija
2/32 |
17.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No tota. Kun on ikää tullut niin ymmärtää että surullisimpia hahmoja elämässä on ne kauniit naiset jotka on ulkonäöllä saaneet "kaiken".

Enpä nyt tiiä. Luksusauto ja koti saatuna. Itse siellä "onnellisena" raadat tehdastyöläisenä eläkeikääsi saakka. Mutta hei, ainakaan et saanut kaikkea.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/32 |
17.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elämä on muuttunut paremmaksi ja helpommaksi kun ulkoinen kauneus on rapissut. On helpottavaa olla vain ihan ok. Ennen päätyi ihmissuhteisiin joissa ulkonäkö oli toiselle tärkein asia minussa. Kauneuden kadottua löytyi rakkaussuhde, jossa ulkonäkö on sivuseikka. Olo on paljon turvallisempi ja rakastetumpi.

Vierailija
4/32 |
17.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en ole koskaan ollut ulkonäön perään. En ole kaunis nainen mutta olen silti löytänyt mieleiseni miehen.

Tiedän että mies ihastui minussa älykkyyteeni. Itse arvostan empaattisuutta, luovuutta, älykkyyttä ym paljon enemmän kuin ulkonäköä.

Vierailija
5/32 |
17.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

en oo

Vierailija
6/32 |
17.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en tiedä. Mua kyllä katsotaan toistamiseen ja salaa tiiraillaan kauempaa, vielä viime kesänä ainakin vihellettiin ja huudeltiin.

N42

Vierailija
7/32 |
17.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet jo voittaja. Hyvän näköiset helposti astuvat omaan ansaansa. Nauti elämästä ja itsestäsi.

Vierailija
8/32 |
17.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin nuorena hyvännäköinen eikä siitä kyllä juurikaan iloa mulle ollut.

Vierailija
9/32 |
17.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikös täällä useimmat ole sellaisia ujopiimiä, että punaseksi kynsien nyppijäksi siitä vaan tulis?

Vierailija
10/32 |
17.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Enpä nyt tiiä. Luksusauto ja koti saatuna. Itse siellä "onnellisena" raadat tehdastyöläisenä eläkeikääsi saakka. Mutta hei, ainakaan et saanut kaikkea.

Missä maailmassa sä oikeen elät? Leffa?

Vierailija
11/32 |
17.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Missä maailmassa sä oikeen elät? Leffa?

Unelmoi vain.

Vierailija
12/32 |
17.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, nuorena saatoin olla asiasta ajoittain pahoillani. Ohimenevästi vain, jos oli alakuloisempi vaihe tai sain huonoa palautetta jostain. Vuosien myötä olen alkanut tiedostamattani ja myös yhä tidoestavammin sitoa olemistani ja hyvää oloani johonkin muuhun kuin egooni. Ego piiskaa meitä jatkuvasti ja pitää otteessaan. Todellinen olemuksemme ei. Se itseys on vain useimmilta piilossa. Minäkin sen joskus stressissä kadotan ja alan pohtia, että "olenpa jo vanha ja hyödytön" tms. Se menee ohi, kun keskittyy sisäiseen rauhaan.

Vierailija
13/32 |
17.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvin jaksan. Ei kiinnosta tippaakaan, mitä mieltä muut ulkonäöstäni on. Aivan sama. 

Vierailija
14/32 |
17.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en ole edes *ok-näköinen", mutta ei haittaa yhtään. Miksi pitäisi olla hyvän näköinen, en etsi miestä, en harrasta seksiä, en ole "menestyjä" jossain toimistossa.

Elän vain ja nautin syömisestä, juomisestä, tv_sarjoista ja perheenjäsenien seurasta, yleensä olen yksin.

Olen jo sen ikäinen ettei ulkonäkö ole tärkeää, vaan terveys..Mikä ei ole enää kovin hyvä, vaan voisi olla paljon parempikin.

Vierailija
15/32 |
17.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täh, en ole mielestäni ulkonäöltäni enää edes "ok", mutta mitä se haittaa? Olen elänyt nuorena sellaisen ajan, että olin hyvännäköinen, mutta en minä keski-ikäisenä halua mitään fanilaumaa ihastelemaan minua tai tuijottelemaan kadulla. Haluan olla rauhassa, ja minulla on hyvä olla. Saan itsestäni aika paljon ja viihdyn yksin. Näytin suunnilleen tältä, kun pariuduin nykyisen mieheni kanssa. Meillä sattui luonteet ja mielenkiinnon kohteet yksiin, ei tämä suhde sen ihmeellisemmäksi menisi, vaikka jompikumpi tai molemmat heräisi joku aamu 25-vuotiaan näköisenä.

Vierailija
16/32 |
17.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ongelmaa. Älyni ja  mielikuvitukseni korvaavat ulkonäköni puutteet vielä tässä 70 vuoden kunnioitettavassa iässäkin.  Ei meikkejä eikä silikonitissejä mulle . Elän täysipainoisesti ilman niitäkin

Vierailija
17/32 |
17.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Keski-iässä alkaa olla siinä vaiheessa että kaikki ne rikkaat ja kauniit joiden luxus-elämää kadehti teininä/parikymppisenä, ovat yksi kerrallaan lehtien lööpeissä kulissien kaaduttua.

Kun totuus myrkyllisistä ihmissuhteista, burn-outeista ja vuosikymmenien päihdekierteestä purkautuu jonkun romahduksen seurauksena julkisuuteen, niin miettii uudelleen kumpikohan loppujen lopuksi kadehtikaan kumman elämää.

Vierailija
18/32 |
17.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näyttäkää minulle ihminen joka 'on saanut kaiken'. Sellaista ihmistä ei ole kuin kateellisten mielikuvituksessa. Itse olin nuorena keskimääräistä kauniimpi mutta löysin itsestäni paljon vikoja ja olin epävarma koko ajan. Ihan niinkuin muka edullinen ulkonäkö olisi ainoa avain onneen. Tämän ajan harha.

Vierailija
19/32 |
17.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen vain ok-näköinen. Satuin kuitenkin rakastumaan ehkä yleisesti arvioituna melko rumaan mieheen. Hänelle olen täysosuma ulkonäöllisesti, tai niin hän joka tapauksessa sanoo ja käyttäytyy, joten voin tuntea itseni kauniiksi hänen kanssaan.

Vierailija
20/32 |
17.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Keski-iässä alkaa olla siinä vaiheessa että kaikki ne rikkaat ja kauniit joiden luxus-elämää kadehti teininä/parikymppisenä, ovat yksi kerrallaan lehtien lööpeissä kulissien kaaduttua.

Kun totuus myrkyllisistä ihmissuhteista, burn-outeista ja vuosikymmenien päihdekierteestä purkautuu jonkun romahduksen seurauksena julkisuuteen, niin miettii uudelleen kumpikohan loppujen lopuksi kadehtikaan kumman elämää.

Kuulostaa kummalliselta disney-sadulta, missä ilkeät kaunottaret saavat nokkiinsa. Ihan tavallisia ihmisiä me kauniitkin ollaan, ja voidaan elää ihan onnellista elämää.