Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vaativatko naiset liikaa parisihdemarkkinoilla?

Vierailija
18.12.2024 |

Yliarvioivatko tasonsa radikaalisti ja jättävät keskitason tavis miehet huomiotta röyhkeästi? Mennään vaan laatikkoleukakirurgipankkiirien tai jännisten perässä..

Kommentit (700)

Vierailija
161/700 |
18.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naiset luomuna ilman meikkiä suoraan sängystä treffeille niin alkaa löytyä se oma taso .

Eihäm miehetkään paklaa tunteja naamaansa, laita tekohiuksia, nosta alusvaatteilla kulllliaan esille ja vielä tekolihaksethaha

naiset hölmöjä, luulee ettå tekele ulkonäkö on se heidän oma ja aito alkuperäinen..

ei ole. Monet aika tyhmiäää lisöks eli saat rumia ja tyhmiä muksujakin!

Naiset käyttävät enemmän ihonhoitotuotteita, syövät paremmin, käyvät useammin kampaajalla, pesevät hampaansa paremmin, jne. Kyllä ne erot näkyvät ihan meikkaamattomanakin. 

Joo, mikään meikki ei peitä ylipainoa. Olen itse hoikka enkä huoli mitään pullukkaukkoa meikillä tai ilman. Laihduttakaa ja menkää kouluun miehet. Siinä kaksi helppoa j

Ei koulussa käyminen vaikuta panemiseen millään tavalla.

Vierailija
162/700 |
19.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Saamattomat luuserit itkeskelemässä taas siitä miten kauniit naiset ei huoli. Jos mies on epäironisesti vauva.fi palstalla vikisemässä siitä että ei saa naisia, niin ei pitäisi olla mysteeri mistä tämä johtuu. Häpeän isänne puolesta, että ei ole saanut teistä kunnollista miestä kasvatettua."

Ok ulkonäkö, ystävällinen, kohtelias, empaattinen, helvetin hyvä huumorintaju, ei mitään riippuvuuksia (ei huumeita, ei tupakkaa, alkoholia koko vuoden aikana 2 siiderin verran työkavereiden kanssa), arvokas työ, tulot kattavat menot ja vähän jää säästöönkin, ei lainkaan velkaa, avulias, huomattavasti keskimääräistä korkeampi äo, nämä faktat nyt äkkiseltään tulevat mieleen itsestäni.

Huomaatko edes eroa harhojesi ja todellisuuden välillä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
163/700 |
19.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pulleat rintalihakset, karvainen rinta, leveät hartiat, hoikka, pitkät paksut vaaleat latvoista luonnonkiharat hiukset, litteähkö masu, lihaksikkaat käsivarret, lihakset näkyvät ihon alta. Naisten päät kääntyvät kun liikun kaupungilla kireässä paidassa. Joo ihan tyytyväinen ulkonäkööni olen.

Mutta työtä se on vaatinut ihan älyttömästi, kymmeniä tunteja liikuntaa viikossa. Enkä ole ulkonäön vuoksi liikkunut vaan terveyden, kaunis kroppa tulee sivutuotteena.

Vierailija
164/700 |
19.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Homus on miestrendi ja hävittää suomalaiset.

Vierailija
165/700 |
19.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten sinä jaksat tehdä tästä samasta aiheesta aina uusia aloituksia...

Keksi muuta ajateltavaa, hanki jokin kehittävämpi harrastus

Vierailija
166/700 |
19.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suomessa vain komeimmat miehet saavat naisia ja ilman mitään panostamista. Keskitason mies ei saa naisia lainkaan vaikka panostaisi kuinka paljon tahansa naiseen.

Niinhän sen kuuluukin olla, me mitään keskitasoja haluta.

Niin... jos miehelle kelpaa tavallinen nainen, mutta tavalliselle naiselle kelpaa vain erityinen mies, kumpi vaatii silloin liikaa?

Kuka haluaa toista siksi että se on niin tavallinen? Ei minulle ainakaan kelpaa mikä vain tavallinen nainen. Minulle kelpaa se nainen joka ihan erikseen saa minut ihastumaan juuri häneen ja juuri siksi että hän on sellainen kuin hän on. Jonkun muun silmissä se nainen voi toki olla kovinkin tavallinen mutta minulle ei.

Tajutkaa nyt vihdoin te kaikki "tavismiehet" että näissä on kyse tunteista, rakkaudesta ja ihmisten persoonallisuuksista. Jos jankkaatte vain tuota "minulle käy kyllä ihan tavallinen" niin ei se oikein kuulosta siltä että olisitte tajunneet sen mistä parisuhteissa on kyse.

Vierailija
167/700 |
19.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Saamattomat luuserit itkeskelemässä taas siitä miten kauniit naiset ei huoli. Jos mies on epäironisesti vauva.fi palstalla vikisemässä siitä että ei saa naisia, niin ei pitäisi olla mysteeri mistä tämä johtuu. Häpeän isänne puolesta, että ei ole saanut teistä kunnollista miestä kasvatettua."

Ok ulkonäkö, ystävällinen, kohtelias, empaattinen, helvetin hyvä huumorintaju, ei mitään riippuvuuksia (ei huumeita, ei tupakkaa, alkoholia koko vuoden aikana 2 siiderin verran työkavereiden kanssa), arvokas työ, tulot kattavat menot ja vähän jää säästöönkin, ei lainkaan velkaa, avulias, huomattavasti keskimääräistä korkeampi äo, nämä faktat nyt äkkiseltään tulevat mieleen itsestäni.

Noilla spekseillä yhdeksän miestä kymmenestä pariutuu kyllä ennemin tai myöhemmin. Kysypä itseltäsi että onko silloin se vika sinun pariutumattomuuteesi todellakin vain naisten nirsoudessa vai ehkä kuitenkin jossain muualla?

Vierailija
168/700 |
19.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tästä sun kommentista huomaa jo että et oikeastaan ole niin ystävällinen ja kohtelias kuin kuvittelet olevasi. Lisäksi rimpsustasi huokuu tietty itsetietoisuus, äö on korkea (mitä sitäkin epäilen ulosannin perusteella) mutta miten on keskustelutaitojen laita? Sekin että pitää erikseen kertoa ettei ole riippuvuuksia jonain ansiona kertoo paljon.

Vierailija
169/700 |
19.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ihmettele yhtään, että naiset eivät sinua halua. Olet piiloaggressiivinen ja alentuva. Yäk.

Vierailija
170/700 |
19.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itke pois. En laske rimaa.

Ei meitä ketään itketä. Sun rima saa olla vaikka taivaassa. 

Lopeta kuitenkin valittaminen siitä, että naisten pitää omaa rimaansa laskea. Ei tarvitse.

Vierailija
171/700 |
19.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Harva ihastuu mihinkään ominaisuuslistaan vaan siihen ihmiseen. Eivätkä suhteet ala vain sattumalta vaan niissä pitää tajuta tehdä oikeita asioita oikeisiin aikoihin. Hyvin monella ns. kiltillä miehellä on paha tapa vain olla se kaverillinen kiva mies ja kuvitella että kyllä se suhde siitä sitten jotenkin itsestään lähtee. No harvoin lähtee.

Minulla itsellänikin kesti vuosia tajuta että suhde alkaa vain jos siinä tekee oikean kunnollisen aloitteen ja mieluiten varsin pian. Jos jää vain haaveellisesti tuijottelemaan ihastuksiaan niin sitä saa tehdä loppuelämän. Pitää uskaltaa myös koskea ja näyttää se kiinnostus kunnolla.

Vierailija
172/700 |
19.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moni mies ei huolehdi hygieniastaan. Tämä huomattu kaupoissa, kun haisevat. Se on jo turn off. Ja voin vain kuvitella missä kunnossa kodit ovat. Miten usein vaihdatte lakanat ja missä asteessa pesette ne? Entä pyyhkeet? Tai miten usein pesette kylpyhuoneenne? Mietinpä vain.. Ryhdistäytykää! Kukaan nainen ei halua huollettavaa itselleen. 

Vierailija
173/700 |
19.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suomessa vain komeimmat miehet saavat naisia ja ilman mitään panostamista. Keskitason mies ei saa naisia lainkaan vaikka panostaisi kuinka paljon tahansa naiseen.

OK. Jos väitteesi pitäisi paikkaansa, niin Suomessa ei enää olisi kuin kauniita ja komeita ihmisiä, koska olisimme geneettisesti jalostuneet kauniiksi kansaksi.

Vierailija
174/700 |
19.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niinhän sen kuuluukin olla, me mitään keskitasoja haluta.

Niin... jos miehelle kelpaa tavallinen nainen, mutta tavalliselle naiselle kelpaa vain erityinen mies, kumpi vaatii silloin liikaa?

Kuka haluaa toista siksi että se on niin tavallinen? Ei minulle ainakaan kelpaa mikä vain tavallinen nainen. Minulle kelpaa se nainen joka ihan erikseen saa minut ihastumaan juuri häneen ja juuri siksi että hän on sellainen kuin hän on. Jonkun muun silmissä se nainen voi toki olla kovinkin tavallinen mutta minulle ei.

Tajutkaa nyt vihdoin te kaikki "tavismiehet" että näissä on kyse tunteista, rakkaudesta ja ihmisten persoonallisuuksista. Jos jankkaatte vain tuota "minulle käy kyllä ihan tavallinen" niin ei se oikein kuulosta siltä että olisitte tajunneet sen mistä parisuhteissa on kyse.

Joku näistä taisi toisessa keskustelussa sanoakin sensuuntaista, että hän haluaa naisen ennen muuta siksi, että se tekee hänestä toisten miesten silmissä arvostettavamman ja nostaa statusta, koska hän on onnistunut saamaan itselleen naisen. Mikä ehkä selittää, miksi yleisvaikutelma näiden jutuista on, etteivät he oikeastaan halua naista, siis jotakuta naispuolista ihmisyksilöä. He haluavat saada itselleen "pariutuneen ihmisen" identiteetin, koska pariutumattoman identiteetti haittaa heidän itsetuntoaan. Ja siihen kelpaa lavasteeksi kuka tahansa "ihan tavallinen" nainen. Se myös saattaa kelvata sellaiselle naiselle, joka puolestaan itse haluaa ennen kaikkea osoittaa onnistuvansa saamaan miehen, joten toivottavasti sentyyppiset ihmiset löytävät toisensa.

Vierailija
175/700 |
19.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset ja miehet ajattelevat niin eri tavalla. Minulla lähtökohtana treffeillä on olla naiselle ystävällinen ja koitan aina löytää ihmisistä jotain hyvää. En todellakaan vaadi liikoja. Jos nainen on ihan normaali naapurintyttö, ei ärsyttävä, ylimielinen ja yms. niin jatkoon. En tarkoita että normaali ei voisi olla erikoinen ja ihana yksilö. Naisilla taas on ihan erilainen näkökanta. Toivomuslista on yhtä pitkä kuin tuhman lapsen joululahjatoiveet joulupukille. Miehellä pitää olla statusta, rahaa, omaisuutta, ei lapsia, aikaa vaan minulle, meidän pitää matkustaa yhdessä säännöllisesti, mies ei saa juoda yhtään alkoholia, asunnon täytyy olla aina siisti, miehen pitää olla aina hauska ja yms. On päivän selvää että tällaisia kavereita ei löydy kaikille jos yhtäkään maailmasta. Onnea vaan etsintään. 

Vierailija
176/700 |
19.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onneksi naiset rupsahtavat ja sitten elämästä tulee ikävää. Toivottavasti elän niin vanhaksi, että pääsen itkettämään av-mammoja.

Mitenhän sinä ajattelit saada mammat itkemään, kun olet heille täysin yhdentekevä?

Vierailija
177/700 |
19.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naiset ja miehet ajattelevat niin eri tavalla. Minulla lähtökohtana treffeillä on olla naiselle ystävällinen ja koitan aina löytää ihmisistä jotain hyvää. En todellakaan vaadi liikoja. Jos nainen on ihan normaali naapurintyttö, ei ärsyttävä, ylimielinen ja yms. niin jatkoon. En tarkoita että normaali ei voisi olla erikoinen ja ihana yksilö. Naisilla taas on ihan erilainen näkökanta. Toivomuslista on yhtä pitkä kuin tuhman lapsen joululahjatoiveet joulupukille. Miehellä pitää olla statusta, rahaa, omaisuutta, ei lapsia, aikaa vaan minulle, meidän pitää matkustaa yhdessä säännöllisesti, mies ei saa juoda yhtään alkoholia, asunnon täytyy olla aina siisti, miehen pitää olla aina hauska ja yms. On päivän selvää että tällaisia kavereita ei löydy kaikille jos yhtäkään maailmasta. Onnea vaan etsintään. 

Mua aina naurattaa miten miehet vetävät naisten "vaatimukset äärmmilleen". Kun todellisuus on tämä:

Miehellä pitää olla statusta, rahaa, omaisuutta ---> Miehellä pitää olla elämänhallinta kunnossa ja kyky elättää itsensä. Parisuhteessa kaivataan taloudellista vakautta ja turvallisuutta, sitä että on mahdollista säästää isompia yhteisiä unelmia varten mutta ennenkaikkea sitä, että laskuja maksaessa ei tarvitse itkeä eikä ennen palkkapäivää syödä kynsiä. 

Ei lapsia, aikaa vaan minulle ---> Toivotaan, että miehellä olisi aikaa ja halua panostaa parisuhteeseen. Uusperhekuviot eivät ole ykkösvalinta tasan samoista syistä naisille sen enempää kuin miehillekään. Moni lapseton mutta perheestä haaveileva haluaisi ensisijaisesti jakaa yhteisen kokemuksen vanhemmaksi tulemisesta ja kasvamisesta. Toisaalta taas vaikka lapsettomuus on toive, kautta aikain parisuhteita syntyy myös niiden kanssa joilla on menneisyyttä ja uusperheitä muodostuu jatkuvasti. 

Meidän pitää matkustaa yhdessä säännöllisesti ---> Nainen haluaa kokea elämyksiä ja jakaa muistoja rakkaansa kanssa. Moni haluaa välillä päästä reissuun ja vakaassa parisuhteessa reissaaminen yhdessä on ensisijainen toive. On myös ihan luonnollista ja normaalia haluta nähdä vähän maailmaa ja seikkailla ennen lapsiperhearjen aloittamista. 

Mies ei saa juoda yhtään alkoholia ---> En ole tavannut yhtään naista jotka vaativat mieheltä absolutismia, sen sijaan 99% naisista ei halua katsella holtitonta ryyppäämistä, jatkuvaa arjessa tissuttelua. Monella on suorastaan traumoja läheisen alkoholiongelman kanssa pärjäämisestä. Aikuisen voi odottaa jo osaavan juoda sivistyneesti ilman että pitää olla räkäkännissä. 

Asunnon täytyy olla aina siisti ---> Naiset toivovat miehen osaavan ylläpitää perussiisteyttä asunnossaan. Kukaan ei halua suunnitella yhteistä elämää kuin pellossa elävän kanssa. Perussiisteys ei tarkoita että pintojen täytyy kiiltää 24/7 eikä lattialla ikinä saa olla pölyhiukkastakaan. 

Miehen pitää olla aina hauska ---> Kautta aikain naiset ovat halunneet viihtyä mielitettynsä seurassa. Jurottavaa mörökölliä ei haluta. Se ei tarkoita, ettäkö pitäisi olla AINA hauska. 

Vierailija
178/700 |
19.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itseäni vituttaa naiset jotka ovat niin olevinaan jotain mutta todellisuudessa ei he niin hääppösiä ole kuin antavat ymmärtää. Kannattaisi ensin tutustua muuhunkin kuin miehen pelkkään ulkokuoreen. Voi tulla positiivisia yllätyksiä tai sitten ei. Niin monelle mammalle on nykyään tärkeintä vain miehen paksu lompakko ja status. Itse olen huomannut että naisille ei riitä edes kuu taivaalta vaan pitäisi olla jotain vielä erikoisempaa ja jännää.

Vierailija
179/700 |
19.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itseäni vituttaa naiset jotka ovat niin olevinaan jotain mutta todellisuudessa ei he niin hääppösiä ole kuin antavat ymmärtää. Kannattaisi ensin tutustua muuhunkin kuin miehen pelkkään ulkokuoreen. Voi tulla positiivisia yllätyksiä tai sitten ei. Niin monelle mammalle on nykyään tärkeintä vain miehen paksu lompakko ja status. Itse olen huomannut että naisille ei riitä edes kuu taivaalta vaan pitäisi olla jotain vielä erikoisempaa ja jännää.

Jankkaus jatkuu ja jatkuu...

Vierailija
180/700 |
19.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tietenkään vaadi, koska minulle on täysin fine olla yksin, jos en saa tarpeeksi hyvää miestä

Miehet taas vaativat liikaa, kun kiukuttelevat jatkuvasti siitä, kun eivät saa sellaista ja sellaista naista

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan yhdeksän