Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuka muu toivoo sairastuvansa joulun ajaksi?

Vierailija
17.12.2024 |

Muita?

Kommentit (28)

Vierailija
1/28 |
17.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä. Olisi hyvä syy olla osallistumasta mihinkään, tekosyistä tulee vaan huono omatunto.

Vierailija
2/28 |
17.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä tarvitse tekeytyä kun on jo valmiiksi sairas ja paranemista ei tietoakaan. Valitettavasti, koska olen jouluihminen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/28 |
17.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä. Olisi hyvä syy olla osallistumasta mihinkään, tekosyistä tulee vaan huono omatunto.

Mikset sä halua osallistua mihinkään? 

Vierailija
4/28 |
17.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivon tosi usein sairastuvani pakkojuhlintakausina - ja sairastunkin. Mikä nautinto jäädä yksin peiton alle.

Vierailija
5/28 |
17.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koska olen masentunut ja väsynyt, ja on hyvin raskasta esittää normaalia muille. Jotenkin sen teen aina kuitenkin, mutta jos sairastuisin fyysisesti olisin erittäin helpottunut.

Vierailija
6/28 |
17.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koska olen masentunut ja väsynyt, ja on hyvin raskasta esittää normaalia muille. Jotenkin sen teen aina kuitenkin, mutta jos sairastuisin fyysisesti olisin erittäin helpottunut.

Tämä. Tuttu fiilis. 

Vierailija
7/28 |
17.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valotan vähän tilannetta. Ensin aattona pitää ajaa 100km päähän vanhemmilleni. Inhoan ensinnäkin yli kaiken ajaa pääteillä talvella. Vanhempani ovat jo n.80 vuotiaita ja minä olen ainut lapsista, jonka on järkevää lähteä heidän yksiöönsä kyläilemään keskellä talvea. Joudun käymään yksin viemässä kynttilät 8 haudalle, koska lunta on tullut ja hautausmaalla vain junnut, joita vanhempani eivät pääse kävelemään. En itse edes tunne näitä, joille pitää kynttilät viedä. Loppuaika meneekin sitten siivotessa ja ruuan laitossa. Illalla myöhään aivan puhki takaisin. Joulupäivänä pitää mennä kummitädin luokse 80km päähän. Hän on äitini sisko. En minä sieläkään kehtaa kädet ristissä istua koska hänkin on lähes 80 vuotias lapseton ihminen. Taas pitkä päivä kun rampataan hautausmailla ja syödään ja kahvitellaan. Tapanin päivänä olen töissä pitkän päivän. Sitten alkaakin taas arki. 

Ap. 

Vierailija
8/28 |
17.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toivon tosi usein sairastuvani pakkojuhlintakausina - ja sairastunkin. Mikä nautinto jäädä yksin peiton alle.

Minä olen ollut sairaana 3 edellistä joulua. Luulen, että se on fyysinen reagtio pahasn ahdistukseen. 

Vierailija
9/28 |
17.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En toivo. Koko joulupaska on taas kerran kipattu minun harteilleni. Ei ole herkkua hoitaa koko sirkusta kipeänä. Rahaa on laitettu jo menemään sen verran paljon, että peruuttaminen ei ole enää mahdollista. Kerran sairastuttiin jouluna noroon ja kerran oli jouluvieraana korona. Ei kiitos mitään tautia tänä vuonna.

Vierailija
10/28 |
17.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En toivo. Koko joulupaska on taas kerran kipattu minun harteilleni. Ei ole herkkua hoitaa koko sirkusta kipeänä. Rahaa on laitettu jo menemään sen verran paljon, että peruuttaminen ei ole enää mahdollista. Kerran sairastuttiin jouluna noroon ja kerran oli jouluvieraana korona. Ei kiitos mitään tautia tänä vuonna.

Tuosta seuraava askel on se, että et yksinkertaisesti kykene hoitamaan sitä joulupaskaa, joten mikä tahansa tauti - mieluiten osastohoidolla sairaalan rauhallisessa huoneessa - on parempi vaihtoehto. Puhun kokemuksesta. Sairaalajoulu ja sepsis <3

Vierailija
11/28 |
17.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse sanon jo etukäteen kaikille, että en varaudu mitenkään, koska mitä tahansa voi tapahtua. Kukaan ei tunnu ymmärtävän, että auton hajoaminenkin vaikka kovilla pskkasilla on suuri mahdollisuus. Ei mitään järkeä lähteä minnekkään -25 asteen pakkasilla. 

Vierailija
12/28 |
17.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en todellakaan. Ollaan puolison kanssa varattu hotellimatka eikä huvita siellä sairastella.

Vierailija
13/28 |
17.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitään en toivo enempää kuin että olisin jouluna terve ja hyvävointinen! Tämä sairastaminen on kamalaa :(

Vierailija
14/28 |
17.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just olen parantumassa adenoviruksesta (tod. näk), kurkunpää vielä vähän arka, yksi vuorokausi rajua kuumetta johon ei oiken särkylääke edes kunnolla auttanut vaikka otin 2x annostuksella

Vierailija
15/28 |
17.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oisinpa viime vuonna sairastunut jouluksi, enkä 25.12. kun vatsatautinen henkilö osallistui joulun viettoon. 

Vierailija
16/28 |
17.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on töissä kipsinauhaa ja aattelin pyytää työkavereita kipsaan oikean käden ranteen. 

Miehelle olisi kiva joulunalusaika.

Vierailija
17/28 |
18.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuostapa tulikin mieleen viinakaupassa käynti. Ei ole Jallun ja lämpimän veden voittanutta flunssalääkkeenä.

Vierailija
18/28 |
18.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä tuollaista sairastumisen toivetta enkä tekosyitä. Voi vain kertoa ettei enää vietä joulua. Sillä selvä. 

Vierailija
19/28 |
18.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse ainakin pystyn sairastumaan, kun vaan haluan. Ihan tarkkaan en vaan pysty ajoittamaan sairastumista. Yksi-kaksi viikkoa kuluu sairastumiseen, kun ajattelen ja toivon kipeäksi tulemista.

Vierailija
20/28 |
18.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noin voi ajatella silloin, kun ei ole kipeä. Sairastuminen tuntuu ajatuksissa lomalta. Mutta kun sairastuu, vaan kärsii ja päivät kuluvat kärsimiseen. Itse olen ollut nyt jo toista viikkoa kipeänä ja van jatkuu. En ole voinut valmistella joulua mitenkään. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän kahdeksan