Sain naapuriin tarkoitetun joulukortin ja aion pitää sen itselläni koska en muuten saa joulukortteja
Kommentit (10)
Minä sain vuosi sitten väärin tulleen kortin. Piti viedä se mutta unohdin. Vien sen nyt heidän postilaatikkoon. Varmaan yllättyvät ja ilahtuvat. Toivottavasti lähettäjä elää vielä. Tai jos ei niin sitten vasta yllättyvätkin.
Vierailija kirjoitti:
Minä sain vuosi sitten väärin tulleen kortin. Piti viedä se mutta unohdin. Vien sen nyt heidän postilaatikkoon. Varmaan yllättyvät ja ilahtuvat. Toivottavasti lähettäjä elää vielä. Tai jos ei niin sitten vasta yllättyvätkin.
Vähän vitsi-huumoria peliin...Äiti, äiti; Kaija-mummolta tuli kortti.....Täh, hänhän kuoli jo tammikuussa ja helmikuussa oltiin hautajaisissa? Iloinen yllätys?
No ei nyt suoraan rikollista kun kortti on kyseessä. Kannatan kuitenkin jo tuossa edellä ehdotettua asiaa eli laita oikeaan osoitteeseen vaikka joulun jälkeen. Laita nimikirjaimet ja osoite tänne, ehkä saat muutaman kortin!
Vie se kortti ja oma kortti naapurin postiluukkuun. Luultavasti hän laittaa sinullekin kortin! Hyvää joulua!
Kaiken mikä tulee postiluukusta sisään saa pitää
Vierailija kirjoitti:
Kaiken mikä tulee postiluukusta sisään saa pitää
Mikäs uusien postilakien keksijä siinä? Ei saa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vähän vitsi-huumoria peliin...Äiti, äiti; Kaija-mummolta tuli kortti.....Täh, hänhän kuoli jo tammikuussa ja helmikuussa oltiin hautajaisissa? Iloinen yllätys?
Isä ja äiti pelkäävät viedäänkö perintö heiltä pois.
Laita rappukäytävän ilmoitustaululle kesäkuussa.
Pudota se naapuriin postiluukkuun edes joulun jälkeen.