Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuka muu toivoo sairastuvansa joulun ajaksi?

Vierailija
17.12.2024 |

Muita?

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
18.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Noin voi ajatella silloin, kun ei ole kipeä. Sairastuminen tuntuu ajatuksissa lomalta. Mutta kun sairastuu, vaan kärsii ja päivät kuluvat kärsimiseen. Itse olen ollut nyt jo toista viikkoa kipeänä ja van jatkuu. En ole voinut valmistella joulua mitenkään. 

Ei. Minä olen kroonisesti sairas, ja olen silti ilolla vielä tämän päälle kipeä. Sinä et vain tiedä mitään tarpeeksi syvästä uupumuksesta ja kivusta.

Vierailija
22/28 |
18.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En oo joulufani, mutten sitä sentään noin paljon vihaa. Pilaisin kyllä muiden joulun, sillä oon työvuorossa, kun muut lomailee, ja jonkun pitäisi sitten tuurata minua. Joten en halua sairastua.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
18.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Noin voi ajatella silloin, kun ei ole kipeä. Sairastuminen tuntuu ajatuksissa lomalta. Mutta kun sairastuu, vaan kärsii ja päivät kuluvat kärsimiseen. Itse olen ollut nyt jo toista viikkoa kipeänä ja van jatkuu. En ole voinut valmistella joulua mitenkään. 

Samoin, mutta olen ottanut vaan levon kannalta ja olen tosi tyytyväinen ettei joulua tarvitse valmistella. Varmaan menee vielä viikko ennen kuin kunnolla terve ja peruin jo joulun varmuuden vuoksi. En halua vielä mitään jälkitauteja.  

Vierailija
24/28 |
18.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei. Minä olen kroonisesti sairas, ja olen silti ilolla vielä tämän päälle kipeä. Sinä et vain tiedä mitään tarpeeksi syvästä uupumuksesta ja kivusta.

Joo, tosiaan tarkoitin ihan normaalia sairastumista. Olen ollut työuupumuksen rajoilla koko syksyn ja odottanut joululomaa ja jouluvalmisteluja ja sitä kautta irtaantumista työasioista. Mutta - taas kerran - sairastuin juuri tässä kohtaa. Se harmittaa tosi paljon. En sairastele ikinä kiireisimpinä työkuukausina. Ärsyttävää.

Vierailija
25/28 |
18.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Emme harrasta kulutusjuhlia.

Vierailija
26/28 |
18.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän aloittajaa, onhan hänellä melkoinen jouluohjelma vanhusten kanssa. Voimia siihen, joskus ehkä muistelet näitäkin jouluja lämmöllä. 

Vierailija
27/28 |
18.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En toivo, mutta en halua nähdä vanhempia tai sukulaisia, enkä näekään viimeisten joulumielen rippeiden säilyttämiseksi. Laitan kodin siistiksi näteillä jouluvaloilla, leivon pipareita ja ostan graavilohta ja laatikkoa.

Vierailija
28/28 |
18.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä. Olisi hyvä syy olla osallistumasta mihinkään, tekosyistä tulee vaan huono omatunto.

Mikset sä halua osallistua mihinkään? 

Koska olen masentunut ja väsynyt, ja on hyvin raskasta esittää normaalia muille. Jotenkin sen teen aina kuitenkin, mutta jos sairastuisin fyysisesti olisin erittäin helpottunut.

No sulle voi tehdä hyvääkin osallistua johonkin edes vähän.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme kuusi