Millaisella porukalla vietät joulua?
Kommentit (163)
Ittekseni omassa seurassa ja kotona. Paistan pienen kinkun ja nautin jouluruuasta, viinistä, glögistä ja jouluohjelmista. Luxusta kun kukaan ei ole mussuttamassa vieressä että mitä minä saan/en saa tehdä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vanhimman siskoni perheen luona, mukana muut sisarukset perheineen, meidän vanhemmat, vanhimman siskon appivanhemmat ja pari koiraa ja kissaa.
Ihanaa, enkä malttaisi odottaa.
Huh huh, melekonen sirkus, menoa ja meteliä on riittävästi, mutta se on teidän tapa viettää joulua.
Hyvää Joulua teillekin, olkaa ihmisiksi ja ryypätkää viisaasti, hö.
En kyllä kestäisi tuollasta sirkusta 🎪🎠
Hurautetaan meidän VW id5:lla maalle jouluksi. Muitakin sukulaisia tulee käymään siellä mieheni vanhempien luona.
Emme harrasta tuota kulutusjuhlaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mieheni ja hänen erittäin nirson jo aikuisen lapsen kanssa. Konjakkipullo nasahtaa astiakaappiin piiloon.
Miksi se on piilossa? Itse otan aina jouluisin pari hömpsyä konjakkia enkä piilottele.
Nuori on vege, eikä salli myöskään alkoholia ympärillään.
Hänkö määrää säännöt?
Vierailija kirjoitti:
Hurautetaan meidän VW id5:lla maalle jouluksi. Muitakin sukulaisia tulee käymään siellä mieheni vanhempien luona.
Ei varmaan ole pitkä matka, ei tuolla vispilällä pääse.
Naapurieni + eräiden ystäviemme kanssa.
On sovittu jo.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mieheni ja hänen erittäin nirson jo aikuisen lapsen kanssa. Konjakkipullo nasahtaa astiakaappiin piiloon.
Miksi se on piilossa? Itse otan aina jouluisin pari hömpsyä konjakkia enkä piilottele.
Hänkö määrää säännöt?
Isänsä on lässykkä, entä neiti hankala saa määrätä.
Vierailija kirjoitti:
Ittekseni omassa seurassa ja kotona. Paistan pienen kinkun ja nautin jouluruuasta, viinistä, glögistä ja jouluohjelmista. Luxusta kun kukaan ei ole mussuttamassa vieressä että mitä minä saan/en saa tehdä.
Miksi tekemisiisi puututtaisiin, vaikka viettäisit joulua muiden ihmisten seurassa? Onko tapanasi tehdä jotain todella outoa jouluna? Minä vietän joulua perheeni kanssa, mutta ei kukaan kiellä tai käske minua joulun aikana.
Vierailija kirjoitti:
Emme harrasta tuota kulutusjuhlaa.
Ei vaikuta meillä kulutukseen kyll mitenkään. Kaapeissa ei periaatteessa ole ihmeemmin normaalista poikkeavaa, no joulusuklaata ja pandoro-kakku on ostettu. Lahjoja ei harrasteta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hänkö määrää säännöt?
Sinä se vasta lässykkä oletkin. Olet tyytynyt käytettyyn mieheen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nykyajan nuoriso on kyll niin pilalla ja pihalla ;-)
Kotona miehen ja lapsen kanssa + tietty meidän vapaana asuvat kanit
Kolmen lapseni ja kolmen lapsenlapsen sekä vävyn kanssa. Siis kahdeksan henkeä mikä on vakio niin jouluna kuin juhannuksena. Aina yhdessä vietetään. Kulut jaetaan keskenämme.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hänkö määrää säännöt?
Sinä se vasta lässykkä oletkin. Olet tyytynyt käytettyyn mieheen.
No sä et ole kirkkovenettä nähnyt sitten Anttilan kuvaston!
Kotona miehen ja 2 pienen lapsemme kaa <3 rauhaisaa ja ihanaa
Minä, mies ja pojat sekä vanhempani, tyttäreni, tyttären mies ja heidän lapsensa. 11 ihmistä yhteensä. Meidän huushollissa vietetään, koska tänne mahdutaan kaikki mukavasti olemaan.
Juuri siksi meillä on kissa, pitää räyhähenget kurissa.