Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millaisella porukalla vietät joulua?

Vierailija
17.12.2024 |

Ja kenen luona?

Kommentit (163)

Vierailija
41/163 |
17.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Emme harrasta jouluja.

Vierailija
42/163 |
17.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ja kaksi lastani, nuoria aikuisia, sekä koiramme.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/163 |
17.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan vaan yssin ja isseksein....mussuttelen jouluruokia ja lähettelen lapsille ja tuttaville tekstareita...

Vierailija
44/163 |
17.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aattona käyn varmaan päivällä pari tuntia kylässä siskon perheen luona. Sitten yksin kotiin syömään ja löhöilemään sohvalle. Näin olen tehnyt jo useampana jouluna ja toimii oikein hyvin. 

Olisihan se ihan mukavaa viettää joulua isommalla porukalla, syödä hyvin ja rauhassa pitkän kaavan mukaan ja ruoan jälkeen vaikka pelata lautapelejä. Ei vain onnistu siskon perheen kanssa tällainen, syövät jouluruoankin vauhdilla eivätkä kuulemma halua edes jälkiruokaa. Lisäksi heillä on jouluruokailu niin aikaisin päivällä, itse tykkään syödä myöhemmin illalla. Lautapelejä ei voi pelata kun lapsilla tulee tappelu. 

Vierailija
45/163 |
17.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä, mies ja lapset. Kotona ollaan. 

Vierailija
46/163 |
17.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaksin aina kaunihimpi.  Kotona.

Vierailija
47/163 |
17.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä, vasu täynnä ananaslonkeroa ja vauva.fi.

Vierailija
48/163 |
17.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äitini ja isäni luona, paikalle tulevat siskoni, hänen miehensä, veljeni ja hänen vaimonsa. Minä olen ikisinkku 42 v. Mutta kenellekään meistä ei ole lapsia eli aikuisten porukalla mennään. Tiedän että äitini haluaisi/olisi halunnut lapsenlapsia ja joskus koen huonoa omatuntoa asiasta, ja että olen varmasti äidilleni pettymys. Elän kuitenkin juuri niin kuin itse haluan. Toivottavasti joulu menee kuitenkin hyvin eikä äiti ala (taas) painostaa asiasta.

Vierailija
49/163 |
17.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

omassa kodissa ydinperheen kanssa, lapset jo aikuisia mutta heillä ei vielä ole puolisoja tai lapsia. Eli neljästään edelleen 😊

Vierailija
50/163 |
17.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perheen, sukulaisten ja ystävien kanssa. Yövieraita on joulunpyhinä 8 kpl, ruokapöydässä vaihtelevasti 12-18.

suurin vierasjoukko on meillä tapanina, jolloin nautitaan perinteinen italialainen jouluillallinen yhteensä 7 ruokalajia.

Vierailija
51/163 |
17.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etpä sä sillä(kään) tiedolla taaskaan tee yhtään mitään. Saat vain pahan mielen kun itse joudut olemaan yksin.

Vierailija
52/163 |
17.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oman perheen kanssa kotona. Vihdoinkin. Vuosikausia joutunut olemaan toisten nurkissa, viime vuonna vihdoin keräsin rohkeutta ja sanoin että jatkossa ollaan kotona, kaikki ovat tervetulleita käymään, mutta me ei tulla kyläilemään kuin aikaisintaan tapaninpäivänä. Viime joulu oli ihanin ikinä, voi olla että opin pitämään joulustakin kun siitä voi viimein juhlia kuten itse haluaa.

Vierailija
53/163 |
17.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksin. En kenenkään luona.

Vierailija
54/163 |
17.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puolisoni kanssa kotona.

Vierailija
55/163 |
17.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksin töissä.

Vierailija
56/163 |
17.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työkavereiden kanssa töissä. Kiireinen joulu tiedossa.

Vierailija
57/163 |
17.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on joulunvietossa minun lisäkseni mies, kaksi teini-ikäistä tytärtä ja kaksi koiraa. Koirat on pohjanpystykorva ja suomenpystykorva, tämä tiedoksi kun se kiinnostaa teitä kuitenkin. Viime vuonna anoppi kutsui heille syömään, mutta tänä vuonna kutsua ei kuulunut ja se on ihan ok. Ollaan ihan rauhassa kotona oman perheen kesken. Rauhaisaa ja rentoa on nyt kun lapset on jo isoja, ei tarvitse enää joulupukkia eikä muitakaan ohjelmanumeroita. 

Vierailija
58/163 |
17.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minkälaisessa työssä on jouluna kiireistä? Ravintola, hotelli, sairaalan päivystys? Poliisi? 

Vierailija
59/163 |
17.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minkälaisessa työssä on jouluna kiireistä? Ravintola, hotelli, sairaalan päivystys? Poliisi? 

Varmaan kaikissa, missä on tarpeen pitää työntekijät töissä melkein kolminkertaisella palkalla, kun pyhälisen lisäksi tulee yölisät. Tehtaat, voimalaitokset, lentoasemat, pelastuslaitokset, poliisi, sairaalat, vanhainkodit jne. Ei ne pyhiksi hiljene.

Vierailija
60/163 |
17.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todennakösesti kännykän ja rottien kaa

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme neljä