Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten suhtautuisitte, että teitä on 4:n äitikaverin porukka, ja Instasta näet että muut ovat tapaamisella ravintolassa, ja vain sinua ei ole

Vierailija
16.12.2024 |

kutsuttu. Tuli ikävä fiilis koko porukasta. Jäisittekö vielä tälläiseen WA-ryhmään? En olisi uskonut ettei voi kaikkia kutsua

Kommentit (198)

Vierailija
21/198 |
16.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Välit poikki heti.

Vierailija
22/198 |
16.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kysyisin että missä kohtaa tuollaisesta on sovittu kun minulta meni ohi?

Älä missään nimessä alistu tämmöiseen, saat itsesi vaikuttamaan vaan epätoivoiselta.

Epätoivoiselta minkä suhteen?

Epätoivoiselta ystävien suhteen, jos tuommoista lähtee selvittään konfliktin kautta se selviää yhdellä tavalla kahdesta, molemmat huonoja.

Joko he suuttuvat ja kiusaavat lisää, ottavat sen todisteena siitä että oli hyvä sulkea pois.

Tai he säälivät sinua, roikottavat hetken mukanaan ja sitten dumppaavat kuitenkin.

Itsetunto menee romuks kummassakin tapauksessa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/198 |
16.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ystävät voi valita mutta sukulaisiaan ei

Vierailija
24/198 |
16.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tietenkin jäät wa-ryhmään. Älä välitä. Jatka samaa rataa. Ovat saattaneet törmätä puolisattumalta ja sopineet treffeistä sen kummemmin ajattelematta.

Mutta jos pidät heistä, älä menetä heitä lapsellisella eroamisella ryhmästä. Ystäviä ei ole koskaan liikaa. Voisit itse kutsua heidät kylään tai syömään ja olla aloitteellinen.

Mä en jäisi. Arvaan, että Ap on aina itsenäinen, valovoimainen ja varmaan neuvonutkin näitä muita. Vielä asutaan lähekkäin. Sitten palkaksi jätetään yksi tapaamiselta ulos. Todella, todella noloa käytöstä Ei ystäviä todellakaan.

Vierailija
25/198 |
16.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Älä missään nimessä alistu tämmöiseen, saat itsesi vaikuttamaan vaan epätoivoiselta.

Epätoivoiselta ystävien suhteen, jos tuommoista lähtee selvittään konfliktin kautta se selviää yhdellä tavalla kahdesta, molemmat huonoja.

Joko he suuttuvat ja kiusaavat lisää, ottavat sen todisteena siitä että oli hyvä sulkea pois.

Tai he säälivät sinua, roikottavat hetken mukanaan ja sitten dumppaavat kuitenkin.

Eihän tuo ole mitään selvittämistä. Pelkkä heitto ja koe miten siihen reagoidaan. Muutenkaan en ihan ymmärrä miksi tuo edes pitäisi selvittää. He ovat tavanneet ilman minua joko siitä syystä että eivät nähneet tarpeelliseksi minua kutsua tai vain siksi että tuollaiset suunnitelmat syystä tai toisesta jäi itseltäni huomaamatta. Kaikkea ei kannata otta hirveän vakavasti.

Vierailija
26/198 |
16.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP ON PALSTAN VAKIOTROLLI.

Hänen juttunsa ovat aina samanlaisia: ystävät tavanneet/juhlineet/matkustaneet ja ap näkee instasta. Aina sama pahan mielen lietsominen aiheena.

Vierailija
27/198 |
16.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos Itsetunto on ihan ok niin ei sitä tuolla romuksi saa. Jos se taas on jo valmiiksi romuna niin ehkä ihan ymmärrettävää että välillä haluavat olla keskenään.

Vierailija
28/198 |
16.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei, vaan noin ei ole alistuvainen hiiri hiirulainen vaan vaatii ihmisiltä selitystä huonolle käytökselle. Vaikka ei seura enää kiinnostaisikaan. Ei pidä olla ylikiltti lapatossu joka ei koskaan pidä puoliaan. -eri

Vierailija
29/198 |
16.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hänen juttunsa ovat aina samanlaisia: ystävät tavanneet/juhlineet/matkustaneet ja ap näkee instasta. Aina sama pahan mielen lietsominen aiheena.

Eihän täällä juuri muuta olekaan kuin trollausta ja provoja, haloo nyt. Aiheista voi silti keskustella.

Vierailija
30/198 |
16.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähtisin ryhmästä. Niin pieni porukka, että tosi törkeää jättää yksi ulkopuolelle. Jos olisivat esim. sattumalta törmänneet toisiinsa kaupungilla ja päätyneet ravintolaan, niin oikeat ystävät laittaisivat sinne ryhmään vaikka jonkun viestin tyyliin "arvaa ketkä törmäs sattumalta kaupungilla ja päätyivät ravintolaan X. Harmi, kun et oo täällä! Ens kerralla sit koko porukalla, sä niiin tykkäisit tästä jälkkäristä (kuva)!" 

Vierailija
31/198 |
16.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helpoin on ohareiden jälkeen vain poistua heidän seurastaan. Kun kerran oikein somessa alleviivaavat näitä kolmen tapaamisiaan. Mitä sä siellä ryhmässä tekisit, kun tiedät että tapailevat salaa? Ei tarvi kysyä että miksi ette kutsuneet, he tietävät kyllä, että eivät ole kutsuneet sinua. Ihan tarkoituksella ovat kyllä jättäneet kutsumatta. Eikös heillä ole sinun somesi ja numerosi? On.

Vierailija
32/198 |
16.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Poistaisin kaikki selän takana toimijat ainakin omista kavereita. Mitä yhteistä teillä on? 

Eikö nyt vielä tullut selväksi että äitiys?

Vierailija
33/198 |
16.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko tällaiset tunteita herättävät aiheet Vauva-palstan tapa saada mahdollisimman paljon kommentteja vai jonkun yksittäisen, yksinäisen ihmisen sekoilua?

Vierailija
34/198 |
16.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Just tuon takia kaveriporukat on syvältä, mulla on vain "yksittäisiä" ystäviä. 3 naista tai enemmän niin se on varma että jonkinlainen kuspäinen ja lapsellinen valtapeli alkaa yhden tai useammankin toimesta.

Sitten on ehkä ollut vähän vääriä ystäviä. Meillä on neljän naisen kaveriporukka pitänyt yhtä jo kolmisenkymmentä vuotta eikä ikinä ole tarvinnut murehtia mistään valtapeleistä. 

Vierailija
35/198 |
16.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Just tuon takia kaveriporukat on syvältä, mulla on vain "yksittäisiä" ystäviä. 3 naista tai enemmän niin se on varma että jonkinlainen kuspäinen ja lapsellinen valtapeli alkaa yhden tai useammankin toimesta.

Sitten on ehkä ollut vähän vääriä ystäviä. Meillä on neljän naisen kaveriporukka pitänyt yhtä jo kolmisenkymmentä vuotta eikä ikinä ole tarvinnut murehtia mistään valtapeleistä. 

Kamalaa, entistä pahempi olo tulee, kun ensin jätetään ulos, ja sitten laitetaan oikein someen päivitykset. Kiitos taas some, ja näiden ihmisten tyhmyys, että paljasti kieroilun. Ole kiitollinen että tässä vaiheessa sait tietää. En ainakaan lapsistani jakaisi heille mitään tietoa.

Vierailija
36/198 |
16.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lähtisin ryhmästä. Niin pieni porukka, että tosi törkeää jättää yksi ulkopuolelle. Jos olisivat esim. sattumalta törmänneet toisiinsa kaupungilla ja päätyneet ravintolaan, niin oikeat ystävät laittaisivat sinne ryhmään vaikka jonkun viestin tyyliin "arvaa ketkä törmäs sattumalta kaupungilla ja päätyivät ravintolaan X. Harmi, kun et oo täällä! Ens kerralla sit koko porukalla, sä niiin tykkäisit tästä jälkkäristä (kuva)!" 

Tämäpä tämä. Olisi kiva kuulla jonkun vastaus, jolla on vastaavat 4 tuttua samalla paikkakunnalla, ja joka lähtee mukaan tälläiseen tapaamiseen idealla että hei, jätetäänpäs tämä yksi pois porukasta?! Mitä teillä aivoissa on siinä vaiheessa raksuttanut? Ei mitään?

Vierailija
37/198 |
16.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä kysyisin suoraan, että onko jokin syy, ettei sinua kutsuttu. Ja sanoisin myös, et tuli vähän ei-toivottu ja ikävä olo. 

En tiedä voiko porukasta täysin poistuakaan, jos lapset ovat kavereita ja heidän vuokseen on pakko nähdä. 

Miksihän muuten oli pitänyt laittaa kuva instaan, olisivat voineet käydä syömässä julkistamatta sitä somessa. Olikohan tuo tarkoituksella julkaistu?

Mut mä haluaisin tietää vähän syytä, jos itse olisin tuossa tilanteessa. Toki ottaisin etäisyyttä, en jäisi liian pitkäksi aikaa tonkimaan asiaa.

Vierailija
38/198 |
16.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä kysyisin suoraan, että onko jokin syy, ettei sinua kutsuttu. Ja sanoisin myös, et tuli vähän ei-toivottu ja ikävä olo. 

En tiedä voiko porukasta täysin poistuakaan, jos lapset ovat kavereita ja heidän vuokseen on pakko nähdä. 

Miksihän muuten oli pitänyt laittaa kuva instaan, olisivat voineet käydä syömässä julkistamatta sitä somessa. Olikohan tuo tarkoituksella julkaistu?

Mut mä haluaisin tietää vähän syytä, jos itse olisin tuossa tilanteessa. Toki ottaisin etäisyyttä, en jäisi liian pitkäksi aikaa tonkimaan asiaa.

Todella hyvä, että joku hölmö sen kuvan Instaan laittoi, niin näkee ihan mustaa valkoisella että kyllä, kieroja ovat juuri nämä ihmiset. Tai jos eivät ole kieroja, niin sinua eivät porukkaan halunneet eivätkä ainakaan reiluja naisia ole

Vierailija
39/198 |
16.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna mä arvaan, niin kiusaajat olivat laittaneet kuvaan skumppalasit ja omat naamansa? Tietenkin. 

Vierailija
40/198 |
16.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulosta tutulta. Samantyylisesti tehtiin minulle. Jäi aika paha olo siitä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä neljä