Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen lievästi ylipainoinen ja raskaana. E haluaisi että painoni nousee hirvittävästi.

Vierailija
25.02.2007 |

Nyt olen antanut itseni syödä hieman liikaa mm. herkkuja Mitäs jos pistäisin pariksi viikoksi hieman tarkemman linja ja miettisin mitä söisin. En varsinaisesti laiduttaisi, mutta menisin vaikka painonvartijoden pisteille ja niiden avulla tarkkailisin syömistäni.

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
25.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

just joo, kiss your ass

Vierailija
2/11 |
25.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljonko sinulle on lievä ylipaino? Mikä on bmisi?

Tässä sinulla 1800 kalorin malliruokavalio, mutta jos et oikeasti ole ylipainoinen syö ihan normaalisti, jooko.

Aamiainen:

*2 viipaletta täysjyväleipää tai 2 dl veteen keitettyä puuroa

*leiville tai puuroon niukasti kasvimargariinia

*2 dl rasvatonta maitoa

*1-2 siivua vähärasvaista leikkelettä

*runsaasti kasviksia

Välipala:

*ohut viipale leipää+ ohuelti kasvimargariinia TAI täysjyväkorppu

*pienehkä hedelmä TAI 2-3 dl marjoja TAI 1 dl tuoremehua

*vapaasti kasviksia

*kahvia tai teetä

Lounas:

*puoli lautasellista raastetta, salaattia tai keitettyjä kasviksia, tarvittaessa 1-2 tl öljypohjaista salaatinkastiketta

*2 pientä perunaa TAI 2 dl keitettyä riisiä/makaronia/perunasosetta TAI 2 dl laatikkoruokaa/pataa/puuroa/keittoa

*pieni määrä lihaa/kalaa/kanaa

*lasillinen rasvatonta maitoa TAI piimää

*2 ohutta viipaletta täysjyväleipää + ohuelti kasvimargariinia

*2-3 dl marjoja TAI pienehkö hedelmä TAI 1,5 dl vähäsokerista marjakeittoa

Välipala:

*marjoja 2-3 dl tai pienehkö hedelmä

*korppu/viipale pullaa/pari keksiä/ohut leipäviipale + ohuelti kasvimargariinia

*kahvia tai teetä

Päivällinen kuten lounas

Iltapala:

*2 viipaletta kokojyväleipää + ohuelti kasvimargariinia

*1-2 viipaletta vähärasvaista leikkelettä

*pienehkö hedelmä tai 2-3 dl marjoja

*kasviksia runsaasti

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
25.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko lievästi ylipainonen tyyliin 168/80?

Vierailija
4/11 |
25.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllähän se elimistö kait tykkää jos syö terveellisesti ja vähentää turhat mössöt pois. mutta onko siitä haittaa jos laihtuu? kyllä jos yleensä syö viisi suklaa levyä viikossa ja lopettaa sen niin pakosti laihtuu... ?

ei ap

Vierailija
5/11 |
25.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lihosin 12kg porkkanalinjalla kun odotin esikoista. Rakastin intohimoiseti porkkanaa ja kaikki muu oli pahaa porkkanoihin verrattuna. Olin silloin normaalipainoinen.

Ylipainoisena kolmatta odottaessani sain syödä munkkeja, karkkia ja mussuttaa sydämmeni kyllyydestä ja laihduin raskausaikana 10kg.

Vierailija
6/11 |
25.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei se mikään lievä ole....

Vierailija
7/11 |
25.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se mitä sinä olet mieltä asiasta ei vaikuta lihavuuden määrään.

Vierailija
8/11 |
25.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne taitavatkin olla ainoat raskaana oleville tarkoitetut ravitsemuksentarkkailuohjeet. Ei missään nimessä mitään pointsailua!

Vierailija
9/11 |
25.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin olen lievästi ylipainoinen ja kauhea herkkusuu, rv nyt 34.

Aloitin noin rv 20 säännöllisen liikunnan (lenkkeily, kuntopyörä, stepperi, jumppa, muu hyötyliikunta)

Syön yhden lämpimän aterian päivässä, josta korvaan puolet vihanneksilla. Syön täysjyväleipää, hedelmiä ja juon rasvatonta maitoa jne. Nälästä en kärsi, enkä mitään dieettiä pidä, vältän vain turhia kaloreita, eli en syö suklaita, leivonnaisia jne.

Tosin pari kertaa olen pitänyt pari herkkupäivää, mutta ruotuun olen palannut.

Painoa tullut 2 kg tähän asti, senttejä kadonnut reisistä ja höllyviä läskejä ympäriinsä ja voin loistavasti! Mitään vaivoja ei ole, kuten esikoista odottaessa, ja kiitän tästä liikuntaa. Sýnnytystäkin se monesti nopeuttaa ja helpottaa, kun on hyvä kunto.

Suosittelen:)

Vierailija
10/11 |
25.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ylipainoa oli tosin 20 kiloa. Muutin ruokavalion monipuoliseksi ja terveelliseksi; paljon täysjyväviljoja, vihanneksia, kalaa ja vaaleaa lihaa, paljon vettä, herkut ja rasvainen ruoka pois, punaista lihaa söin todella vähän. Kalorimäärä oli normaali, pistemääriä en laskenut, mutta en laihduttanut ja nälkä pysyi poissa. Raskausdiabetesta en saanut, mutta kiloja putosi vaivihkaa 15kg. Tuo ero siis raskauden alusta siihen, että vauva oli syntynyt.

Vierailija
11/11 |
25.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Painoindeksi itselläni nyt 28. Raskaus alussa. Olen päättänyt aloittaa tuon ns. raskausdiabetes ruokavalion. Ei vaaleita jauhoja/leipää/pastaa. Sokeri ja suola minimiin. Herkuttelu päivä kerran viikossa. Paljon kasviksia ja hedelmiä. Mehua 1 lasi päivässä, paljon vettä ja maito mehun tilalle (vaikka maidosta en pidäkään).

Jos kiloja tulee niin sitten niitä tulee, ainakin itse tiedän syöneeni oikein ja terveellisesti. Tavoitteena kuitenkin ajattelin pitää 0 kiloa tai korkeintaan pari. Nyt tähän mennessä (huimat 3 viikkoa) 400g paino tippunut eli hyvällä mallilla.

Tsemppiä! Ethän kuitenkaan unohda syödä monipuolisesti!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi neljä