Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Voi että mä vihaan lapsuuteni kotipaikkakuntaa. En ole vuosiin käynyt koko paikkakunnalla.

Vierailija
16.12.2024 |

Miten voikaan olla niin omituiset piirit kuin siellä. Olen asunut kauan muualla ja ei voi kuin ihmetellä sitä millaista porukkaa ja mitä menoa siellä oli. Kasvoin siellä ja luulin että niin pitääkin asioiden ja ihmisten olla. Muutin hyvin nuorena muualle ja onnistuin sössimään uudellakin paikkakunnalla monet ihmissuhteet kun elin niinkuin siellä sairaalla entisellä kotipaikkakunnalla oli tapana. Nyt vanhempana tajuaa asiat oikeassa perspektiivissä ja ne typeryydet mitä tein. Väitän että vanhempani ja sairas entinen kotipaikkakuntani ovat aiheuttaneet tämän. Toki minä itse olen syyllinen omiin hölmöilyihini, mutta silti suututtaa ihan kamalasti monet hyvät tsäänssit jotka olen typeryyttäni hukannut ja mokannut.

Kommentit (165)

Vierailija
161/165 |
15.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Cool story brooooo

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
163/165 |
21.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

I(hmisethän sen  p a s k a n  tekee eikä paikkakunta.

Joo, monella pikkupaikkakunnalla ihana luonto, mutta juoruilevat ihmiset.

Vierailija
164/165 |
21.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä sillä paikkakunnalla nyt on paha mieli. Varmasti katuu, kun elämäsi mustasi.

Vierailija
165/165 |
21.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakastan omaa kotiseutuani vaikka muutin sieltä pois.Taas heinäkuussa menen sinne käymään isäni haudalla Virtasalmella.Kotikyläni Montola on aina rakas paikka.Samoin Loukolampi ja Pieksämäki!Terveisin Marita!