Suomen junteimmat, rumimmat ja ankeimmat paikat
Mikä kaupunki/alue on niin nolo, että se on jo koomista. Ei tarvitse olla edes tuttu paikka, mielikuva ratkaisee. :D
Sana on vapaa. Itselläni on kammo monia k-kirjaimella alkavia kaupunkeja kohtaan. Tällaisia ovat esim. seuraavat:
- Kerava. Jotkut muistavat sellaisen sketsin kuin Rane ja Keravan kollit. Keravalla käydessä tajuaa, ettei se edes ole sketsi. Pisteitä ei nosta, että siinä kyljessä on Korso.
- Kouvola. En ole koskaan edes vissiin käynyt, mutta on kai tuo nyt aika kuppainen paikka. Lempinimikin on Kouvostoliitto.
- Kajaani.
Erikoismaininnat Seinäjoelle, Rovaniemelle ja Riihimäelle.
Kommentit (1024)
En ole koskaan siellä käynyt, mutta on kai tuo nyt aika kuppainen paikka. Eikös tuollainen ajattelu nyt ole aika junttia?
Kouvola on oikeasti ahdistava ankea paikka. En tiedä miksi se on tehty sellaiseksi, kai se kymenlaaksolainen hengenmaisema vaatii tuollaista ympäristöä.
Vierailija kirjoitti:
En ole koskaan siellä käynyt, mutta on kai tuo nyt aika kuppainen paikka. Eikös tuollainen ajattelu nyt ole aika junttia?
no oon mä googlen kuvahaulla kattonu ja tosi ankean näköinen paikka kouvola on ja se lempinimi kouvostoliitto ei ole sattumaa :)
No Forssaan kun menee, niin heti alkaa ahdistaa. Kouvola on hirveä kanssa. Vantaan Koivukylä saa itkemään.
Oikeastaan mikä vaan pikkukaupunki, jossa on matalia laatikkotaloja molemmin puolin pääväylää, on kamala. Sitten kun ajelee keskustasta poispäin, tulee vastaan rapistuneita rintamamiestaloja, osa tyhjillään. Taajaman ulkopuolella on sitten ABC, jonka pihassa työttömät nuoret päristävät autojaan. Hyi kauhia.
Kouvola, Äänekoski, Forssa, lisäksi Vantaalta löytyy kans paljon helmiä
Porissa saa takuuvarmasti turpaan
Espoon keskus ja Suvela. Masentaa ja inhottaa liikkua noilla alueilla ja nähdä hirveetä alkkis-, narkkari- ym. wt-porukkaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
no oon mä googlen kuvahaulla kattonu ja tosi ankean näköinen paikka kouvola on ja se lempinimi kouvostoliitto ei ole sattumaa :)
Joo, mutta mielipiteen muodostaminen pelkkien ennakkoluulojen perusteella on juuri sitä junttimaista menoa, jota tunnut karsastavan.
Vierailija kirjoitti:
Mikä kaupunki/alue on niin nolo, että se on jo koomista. Ei tarvitse olla edes tuttu paikka, mielikuva ratkaisee. :D
Mitä ihmettä sinä tällä haet? Nolo paikka, siis millälailla, ihmiset, miljöö, atmosfääri, vai mikä?
Siis miten voi muodostaa nolon mielikuvan jostain paikasta jossa ei ole koskaan edes käynyt ja kun ei edes tiedä, mitä tällä noloudella oikein haetaan.
Täytyy sanoa, että päivä päivältä minä ymmärrän yhä vähemmän teinien aivoituksia.
KORSO.