Mikä seuraava ulkomaanmatkan kohteesi?
Itselläni kohde tulee olemaan eksoottinen Nuuk maaliskuussa. Toukokuussa seuraava matka suuntautuu Tokioon.
Syksyn kohteet on vielä hakusessa, mutta väli-Amerikka kiinnostaisi.
Kommentit (102)
Vierailija kirjoitti:
Uskokaa tai älkää, mutta olen saanut vierailija viisumiin Pohjois-Koreaan, jonne menemme yhdessä erään järjestön kanssa. Keväällä edessä on 5 päivän reissu sinne. Ymmärtääkseni omin päin emme saa siellä pahemmin liikkua, vaan meillä tulee olla seurueessa mukana koko ajan paikalliset valvojat.
Tulee olemaan ikimuistoinen matka nähdä tätä suljettua maata omin silmin.
Ei tuossa ole mitään ihmeellistä. Itse kun kävin siellä noin kymmenisen vuotta sitten niin silloin siellä vieraili suomalaisia noin 200 vuodessa. Eli tuhansia suomalaisia matkailijiita on käynyt PRK: ssa. Mutta hyvää matkaa, kevät on siellä kaunista aikaa.
Kostamukseen heti rajan auettua. Siellä morsiamet jo odottelee Suomen tuliaisia ja erityisesti heidän taaperot. Votkoo tuon ja vaarille karvahatun. Autoon ostan uudet talvirenkaat naurettavan halvalla...
Matkakohteeni seuraavaksi on Alpit Itävallan puolella. Skimbaamaan lähden parin kaverin kanssa.
Tää on varman tylsä vastaus, mutta Berliiniin on tarkoitus lähteä bilettämään ja etsimään uusia kokemuksia.
Mä lähden ihan rehellisesti Fugeen, koska paikka on tuttu ja siellä asuu pari kaveria myös. Kivaahan se on illalla kallistaa drinksua siellä ennemmin kuin pimeässä ja kylmöässä pohjolassa.
Vuoden vaihteen jälkeen lentokone vie minut Ateenaan ja siellä olen viisi päivää. Pikku irtiotto siihen uuden vuoden perään.
Vierailija kirjoitti:
Vuoden vaihteen jälkeen lentokone vie minut Ateenaan ja siellä olen viisi päivää. Pikku irtiotto siihen uuden vuoden perään.
Ateena on ihana!
Vierailija kirjoitti:
Ensimmäistä lapsenlastamme lähdemme mieheni kanssa katsomaan Australiaan parin viikon kuluttua. Tietysti on mukavaa nähdä myös poikamme ja hänen vaimonsa livenä pitkästä aikaa. On ihan outoa vielä ajatella ja ymmärtää, että nyt olen mummi.
Minne päin Ausseja matkaatte? Itse olen käynyt vain Adelaidessa ja siitä reissusta jäi kyllä hyvät muistot.
Pariisin lähdetään pikkusiskon kanssa kahdestaan. Lupasin sen reissun hänelle valmistujaislahjaksi.
Lappiin lähdetään jouluksi. Mutta ulkomaanmatka puolestaan suuntautuu Latviaan ja Riikaan.
Juuri tulin kotiin Suomesta. Espanja kutsuu heti joulun jälkeen sekä helmi- että huhtikuussa. Maaliskuussa Lillehammeriin, Norjaan.
Miehen sukua lähdetään tapaamaan keväällä Turkkiin. Se on varmaan seuraava ulkomaan matka.
New Yorkiin 3.1. viikoksi. Kymppiviikolla Teneriffalle ja kesäkuussa Skotlantiin. Syksy vielä mietinnässä. Matkaseurana puoliso ja 2 teinipoikaa. Teneriffalla lisäksi sisko perheineen.
Vierailija kirjoitti:
Seuraava? En ole käynyt Helsinkiä kauempana, enkä aio käydä. Helsingissä käynnistäkin on aikaa 17 vuotta.
Tämäkin piti päästä kertomaan, minkä takia?
Syntinen Las Vegas kutsuu toukokuussa allekirjoittanutta. Olen säästänyt joka kuukausi pelikassaan rahaa, jotta on sitten millä mällätä siellä.
Gaeta Italiassa on haaveissa vuoden päästä syyslomalle.
Tykkään suunnitella ja haaveilla pitkälle eteenpäin. Osa matkaani on siitä haaveilu.