Mikä seuraava ulkomaanmatkan kohteesi?
Itselläni kohde tulee olemaan eksoottinen Nuuk maaliskuussa. Toukokuussa seuraava matka suuntautuu Tokioon.
Syksyn kohteet on vielä hakusessa, mutta väli-Amerikka kiinnostaisi.
Kommentit (102)
En voi etukäteen tietää. Sinne mennään, missä on seuraava katastrofialue ja SPR:n apuakin tarvitaan. Mulla on tietyt varusteet koko ajan pakattuna ja lähtövalmiina.
Vierailija kirjoitti:
En voi etukäteen tietää. Sinne mennään, missä on seuraava katastrofialue ja SPR:n apuakin tarvitaan. Mulla on tietyt varusteet koko ajan pakattuna ja lähtövalmiina.
Kiinnostaa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä kautta ap matkustat Nuukiin? Itseäni on kanssa jossain määrin Grönlanti aina kiehtonut.
Hki-Kööpenhamina-Nuuk on lentoreitti. Mulla on majoitus siellä bed&breakfast paikassa, jota ylläpitää yksi paikallinen perhe. Pääsee varmaan paremmin alueen kulttuuriin ja tapoihin kiinni tätä kautta.
Hieno juttu! Hyvää ja onnistunutta matkaa sinulle!
Bangkok kolmen viikon kuluttua olisi lähtö. Viides reissu jo kyseiseen kaupunkiin vuosien saatossa.
Prahaan lähden katsomaan lätkää ja helmikuussa.
Vierailija kirjoitti:
Bangkok kolmen viikon kuluttua olisi lähtö. Viides reissu jo kyseiseen kaupunkiin vuosien saatossa.
Bangkok on yksi mun lempparikaupungeista maailmassa. Siellä voisin vaikka asua.
Espanjaan vuodenvaihteen jälkeen 4 viikkoa.
Brysseliin lähden huomenna ja tapaan EU:n virkamiehiä. Torstaina takaisin kotiin.
Kiertomatka Viron saarille Hiidenmaa-Saarenmaa ensi juhannuksen aikoihin!
Ensimmäistä lapsenlastamme lähdemme mieheni kanssa katsomaan Australiaan parin viikon kuluttua. Tietysti on mukavaa nähdä myös poikamme ja hänen vaimonsa livenä pitkästä aikaa. On ihan outoa vielä ajatella ja ymmärtää, että nyt olen mummi.
Tukholman risteily toivottavasti rauhallisena Tapaninpäivänä :)
Toivottavasti ei mihinkään tarvitse lähteä
Namibiaan lähdetään parhaan ystäväni kanssa maaliskuussa reppureissaamaan. Varmaan käydään jossain muissakin Afrikan maissa samalla reissulla. Paluu lento on kuitenkin Namibiasta Suomeen.
Risteily Tallinnaan ja yöpyminen Viru-hotellissa.
Fuerteventuraan joulunviettoon. Sitten maaliskuussa Portugaliin ja huhtikuussa Ylläkselle.
Onneksi etätyö onnistuu :)
Napoli kutsuu kuuden viikon kuluttua. Matkustan Napoliin nyt jo kolmatta kertaa. Se on mun suosikkikohde Italiassa.
Mennään avovaimon kanssa Kölniin yhtä keikkaa katsomaan maaliskuussa. Samalla voisi sitten kierrellä siinä lähialueilla.
Tulin juuri kolmen viikon reissusta ja seuraavasta reissusta ei ole tietoa :( tämä on minulle todella outoa sillä normaalisti mulla on aina 1-2 seuraavaa reissua jo tiedossa ja jopa maksettunakin. Voi olla etten ensi vuonna matkusta ollenkaan mikä tuokin minulle todella erikoista. No saanpahan säästöön rahaa jos en minnekään lähde.
Seuraava? En ole käynyt Helsinkiä kauempana, enkä aio käydä. Helsingissä käynnistäkin on aikaa 17 vuotta.