Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ihan sairasta tuo joidenkin Lauri Tähkän puolustelu ja uhrin syyllistäminen!

Vierailija
13.12.2024 |

Miten jotkut kehtaavat syyllistää uhria kyseisessä tapauksessa. Ei nämä tuomiot kuitenkaan ihan kevyin perustein tule.

Kommentit (989)

Vierailija
61/989 |
13.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Keissihän meni todellisuudessa niin, että varattu nainen meni Tähkän huoneeseen aikeenaan saada seksiä. Jäi miehelleen kiinni ja keksi sitten tämän valheen. Ei todellakaan ainutkertaista. Naiset ovat tehneet tuota iät ja ajat.

Tämä pitää selvittää.

Vierailija
62/989 |
13.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä niitä vaan aika kevein perustein jaetaan. Kuullaan molempien osapuolten kertomukset ja sitten pohditaan että kumpi on uskottavampi ja yksityiskohtaisempi. Jos tekijä vaikka muistaa jonkun asian väärin ja korjaa sen myöhemmin, oikeus katsoo heti että tarina on muuttunut eli annetaan tuomio.

Syytteet kaatuivat jo käräjäoikeudessa näytön puutteeseen, mutta nyt hovissa sitä näyttöä yhtäkkiä olikin? Saa nähdä mitä korkeimmassa oikeudessa tapahtuu, toivottavasti siellä ei kelpuuteta pelkkiä kertomuksia todisteeksi.

Toivottavasti menisi korkeimpaan oikeuteen ja Late voittaisi. Loppuisi kenties mielipuolinen yhden naisen kertomuksella tuomioiden jakaminen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/989 |
13.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen paristi tavannut tähkän ja siinä on kyllä niin ylimielinen jätkä kuin olla voi.

Ja minä tunnen häntä ja on oikein iloinen ja mukava tyyppi.

Vierailija
64/989 |
13.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Uhrin"

Vierailija
65/989 |
13.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset nyt on tommosia.

Vierailija
66/989 |
13.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mieti kun roolit olisi toisin päin, jos tekijä olisi ulk0maalainen, mutta nyt nämä Ritvat ja Pentit sit tälläistä puolustelee henkeen ja vereen

SEPÄ SE. PERSRASSIN MIELESTÄ RAISKAUS ON KIVA JUTTU KUN SEN TEKEE VALKONAHKA.

Törkeää väkeä. Luiskaan.

Vierailija
67/989 |
13.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oikeuslaitos ylikuormittuu näistä tapauksista. Kunhan ei vain tulisi kustannukset taas veronmaksajien maksettavaksi.

Jep. Vois miehet alkaa käyttäytyy niin säästyis rahaa, mut ei. Aina löytyy jostain uusii Aku, Roope ja Jarkko.

Ja naiset vois olla menemättä kenenkään miehen mukaan, jos nussiminen ei kiinnosta.

No siksihän yksinäisiä miehiä on niin paljon, ei teidän kanssa voi ees kaffella käydä.

Ei ainakaan kännissä aamuyöllä.

Eikä muulloinkaan. Asenteenne on hyvin esillä ketjussa. 

Olen minä usein k

Ja lehmät lentää sun uniin.

Vierailija
68/989 |
13.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä saan murtautua asuntoonne, kun olette matkalla tai töissä, mitäs jätitte kodin yksin ja lähditte?

Minä voin kaapata lapset mukaan tuolta kadulta, mitäs päästitte ne yksin kouluun/harrastuksiin, ettekö tiedä, että ei kaikki aikuiset ole kivoja?

Minä voin ottaa teidän aviomiehen/aviovaimon mukaani viettämään iltaa, mitäs annoitte sen lähteä kotoa ja ryypätä, ettekö tiedä mitä se viina tekee?

Minä voin ryövätä teidät pankkiautomaatilla, mitäs nostit käteistä, ettekö tiedä, että se houkuttelee rikollisia?

Minä voin täräyttää autonne kylkeen ja jos siinä menee jonkun muun henki samalla, niin eihän se haittaa, ettekö te tiedä, että liikenteessä kuolee joka vuosi porukkaa ja kaikki eivät osaa ajaa kunnolla?

Rikokseen ei pakota kukaan. Naistakaan ei ole pakko maata, vaikka se olisikin tullut mukana sinne hotellihuoneeseen tai muuhun, tai makaisi alasti kadulla tajuttomana. Lauri ihan itse

Älä jaksa olla lapsellinen. Maailma voi vaatia ettei kukaan tee rikoksia?

Vierailija
69/989 |
13.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Öö, siis joku mimmi ei saanut m*naa ja fyffee, niin sitten nostetaan kanne, jotta saataisiin paalua. Mutta nämä mimmit on aina puhtaita kuin enkelit niinhän?!

Vierailija
70/989 |
13.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todellisuudessa vain Lauri Tähkä ja vosu tietää mitä tapahtui. Toinen puhuu totta ja toinen valehtelee.

Vierailija
71/989 |
13.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lauri Tähkä suuteli ja kosketteli, KAMALAA, HIRVEÄN KAMALAA. Kuolemantuomio täytyy nyt asettaa näin kamalasta rikoksesta. Nuoret naiset ovat vinksahtaneita. Minä ainakin olisin ollut innokkaasti mukana jos Lauri olisi minua suudellut ja kosketellut. Miksi tuo nainen meni Laurin mukaan, katse peiliin. Halusi näköjään rahaa, näinhän sitä saa helposti.

Nainen 55-vuotta

Sai peräti 4000 euroa. 

tuskin miljonäärien vaimot tohon seuraan hakeutuisikaan eli saattaa olla isokin "voitto" tämä. Puhun nyt rahasummista, en ota kantaa tuomioon oliko oikea väärä tms.

Vierailija
72/989 |
13.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon kans sitä mieltä että tämän supersankari-naisen nimi kans julkiseksi. Lauri on nyt häväisty ja loppuelämä tuhottu. Yhtä ison mokan tehnyt naispuolinen henkilö julkisuuteen kanssa.

Mitäs meni keskellä yötä hotellihuoneeseen notkumaan. Eikö minkäänlaista järjen käyttöä enää arvosteta?

Naiset tuntuvat täällä keskustelussakin ulkoistavan kokonaan järjellisen ajattelun pois itseltään? Kun laki on raiskauksen uhrin puolella niin siitä vaan sit mennään vaikka mihin suden kitaan. Kun voi voi, jos sit joltakin mieheltä himojen hillintä pettää - aina sen miespuolisen saa syytteeseen, vaikka itse olisi ollut täysillä hommassa itsekin mukana. Oi aikoja, oi tapoja!

Vierailija
73/989 |
13.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oikeuslaitos ylikuormittuu näistä tapauksista. Kunhan ei vain tulisi kustannukset taas veronmaksajien maksettavaksi.

Jep. Vois miehet alkaa käyttäytyy niin säästyis rahaa, mut ei. Aina löytyy jostain uusii Aku, Roope ja Jarkko.

Ja naiset vois olla menemättä kenenkään miehen mukaan, jos nussiminen ei kiinnosta.

No siksihän yksinäisiä miehiä on niin paljon, ei teidän kanssa voi ees kaffella käydä.

Me kaikki naiset kuulumme johonkin ihme siskojen kerhoon ja ollaan sun kanssa samaa mieltä ja kaikki jotka nyt kehottaa vähän miettimään sitä omaa tekemistään on miehiä? 

Tai Lauri-faneja. Valitte siittä.

Vierailija
74/989 |
13.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lauri Tähkä suuteli ja kosketteli, KAMALAA, HIRVEÄN KAMALAA. Kuolemantuomio täytyy nyt asettaa näin kamalasta rikoksesta. Nuoret naiset ovat vinksahtaneita. Minä ainakin olisin ollut innokkaasti mukana jos Lauri olisi minua suudellut ja kosketellut. Miksi tuo nainen meni Laurin mukaan, katse peiliin. Halusi näköjään rahaa, näinhän sitä saa helposti.

Nainen 55-vuotta

Eli minä voin tulla kopeloimaan ja suutelemaan sinua, vaikka et halua, kun se ei kerta haittaa eikä ahdista millään tavalla? Suostumukseksi riittää se, että olet vapaaehtoisesti samassa tilassa minun kanssani.

Jos olet seksikäs ja hyvännäköinen - sopii oikein hyvin. Rumien kanssa en mene samaan hotellihuoneeseen. Hyvännäköiset ja seksikkäät saavat minua suudella ja hyväillä. 

Vierailija
75/989 |
13.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Raiskarit kuuluu vankilaan.

Vierailija
76/989 |
13.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Älä jaksa olla lapsellinen. Maailma voi vaatia ettei kukaan tee rikoksia?"

Rikoksista jaetaan tuomio, kuten nyt tehtiin.

Vierailija
77/989 |
13.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Todennäköisintä kuitenkin on, että nainen meni pano mielessä Tähkän huoneeseen ja kun Tähkällä ei sitten seissytkään ja Tähkä ajoi naisen ulos huoneestaan niin nainen suuttui ja päätti rahastaa ja samalla tuhota Tähkän uran ja elämän.

Tähkällä ei seissyt? Linkkaan iltapaskaan. Laitan sun ip:n lähteeksi.

Huom! Jos ei seissyt, se ei mitenkään tee hyväksyttäväksi niitä muita tekemisiä. Raiskarit harvoin pystyy normaaliin seksiin, tiedoksi vaan.

Vierailija
78/989 |
13.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oon kans sitä mieltä että tämän supersankari-naisen nimi kans julkiseksi. Lauri on nyt häväisty ja loppuelämä tuhottu. Yhtä ison mokan tehnyt naispuolinen henkilö julkisuuteen kanssa.

Mitäs meni keskellä yötä hotellihuoneeseen notkumaan. Eikö minkäänlaista järjen käyttöä enää arvosteta?

Naiset tuntuvat täällä keskustelussakin ulkoistavan kokonaan järjellisen ajattelun pois itseltään? Kun laki on raiskauksen uhrin puolella niin siitä vaan sit mennään vaikka mihin suden kitaan. Kun voi voi, jos sit joltakin mieheltä himojen hillintä pettää - aina sen miespuolisen saa syytteeseen, vaikka itse olisi ollut täysillä hommassa itsekin mukana. Oi aikoja, oi tapoja!

Se on ihan sama miksi meni huoneeseen, sillä ei ole mitään väliä vaikka olisi mennyt polkkaa tanssimaan. Kun sanoo ei, niin se on ei. Laurin moka. En mäkään kaappaa sun lasta pihasta, vaikka sä sen tyhmänä yksin sinne päästit, tajuatko? 

Vierailija
79/989 |
13.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin naisena: En olisi lähtenyt miehen mukaan hotelliin, ellen olisi ajatellut, että jotain tällaista ehdottelun kaltaista saattaisi tulla kyseeseen.

Nainen on päässyt hotellihuoneesta koskemattomana ihan itse pois.

Nainen ei mennyt vaikkapa taksilla kotiinsa, vaan hotellin respaan selostamaan mitenkä häntä on kohdeltu väärin, vaikkei ollut mitään tapahtunut. 

Kauhea haloo, ei mistään. Eihän se, että toinen tahtoisi seksiä ja suuttuu, kun ei sitä saa, ole mikään rikos. "Uhri" pääsi täysin vahingoittumattana tilanteesta pois. Hyvä niin. 

Vierailija
80/989 |
13.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Keissihän meni todellisuudessa niin, että varattu nainen meni Tähkän huoneeseen aikeenaan saada seksiä. Jäi miehelleen kiinni ja keksi sitten tämän valheen. Ei todellakaan ainutkertaista. Naiset ovat tehneet tuota iät ja ajat.

Yhdyntää ei tapahtunut . . . Tähkä käski naista painumaan . . . 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi viisi