Ihan sairasta tuo joidenkin Lauri Tähkän puolustelu ja uhrin syyllistäminen!
Miten jotkut kehtaavat syyllistää uhria kyseisessä tapauksessa. Ei nämä tuomiot kuitenkaan ihan kevyin perustein tule.
Kommentit (989)
Vierailija kirjoitti:
Naisella pitää olla aina mukana ainakin pippurisumute, ja mielellään taser. Miehiin vain ei voi luottaa.
Valitettavasti ei naisiinkaan, vaan en silti kanna astaloa mukanani.
Olen paristi tavannut tähkän ja siinä on kyllä niin ylimielinen jätkä kuin olla voi.
Vierailija kirjoitti:
Lauri Tähkä on tehnyt suosittua musiikkia, mitä ihmiset kuuntelee. Mitä tämä "uhri" on tehnyt? Veikkaanpa että ei yhtikäs mitään vaan halusi huoraamisenhimossaan kuuluisuudelta seksiä ja nyt rahan perässä on tehnyt keksityn oikeusjutun. Vosun nimi pitää saada julkiseksi välittömästi!
Sairas oot ja tiedät sen. Peräkammarin Jorma.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oikeuslaitos ylikuormittuu näistä tapauksista. Kunhan ei vain tulisi kustannukset taas veronmaksajien maksettavaksi.
Jep. Vois miehet alkaa käyttäytyy niin säästyis rahaa, mut ei. Aina löytyy jostain uusii Aku, Roope ja Jarkko.
Ja naiset vois olla menemättä kenenkään miehen mukaan, jos nussiminen ei kiinnosta.
No siksihän yksinäisiä miehiä on niin paljon, ei teidän kanssa voi ees kaffella käydä.
Ei ainakaan kännissä aamuyöllä.
Keissihän meni todellisuudessa niin, että varattu nainen meni Tähkän huoneeseen aikeenaan saada seksiä. Jäi miehelleen kiinni ja keksi sitten tämän valheen. Ei todellakaan ainutkertaista. Naiset ovat tehneet tuota iät ja ajat.
Jarkko on ylimielinen mulkku ja tää keissi oli vaan ajan kysymys.
Vierailija kirjoitti:
Olen paristi tavannut tähkän ja siinä on kyllä niin ylimielinen jätkä kuin olla voi.
Tämä selittää. Koska televisiosta ja musiikista välittyy mukava herrasmies.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naisella pitää olla aina mukana ainakin pippurisumute, ja mielellään taser. Miehiin vain ei voi luottaa.
Valitettavasti ei naisiinkaan, vaan en silti kanna astaloa mukanani.
98 % raiskaajista on miehiä, joten ei ihme, että miehen ei tarvitse asiasta huolestua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oikeuslaitos ylikuormittuu näistä tapauksista. Kunhan ei vain tulisi kustannukset taas veronmaksajien maksettavaksi.
Jep. Vois miehet alkaa käyttäytyy niin säästyis rahaa, mut ei. Aina löytyy jostain uusii Aku, Roope ja Jarkko.
Ja naiset vois olla menemättä kenenkään miehen mukaan, jos nussiminen ei kiinnosta.
No siksihän yksinäisiä miehiä on niin paljon, ei teidän kanssa voi ees kaffella käydä.
Eikä muulloinkaan. Asenteenne on hyvin esillä ketjussa.
Todennäköisintä kuitenkin on, että nainen meni pano mielessä Tähkän huoneeseen ja kun Tähkällä ei sitten seissytkään ja Tähkä ajoi naisen ulos huoneestaan niin nainen suuttui ja päätti rahastaa ja samalla tuhota Tähkän uran ja elämän.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sori, multa ei heru sympatiaa varatulle naiselle joka humalassa menee vieraan mieheen huoneeseen.
Mut lääpijä Laurille löytyy? Nainenhan ei sun sympatiaa kaipaakkaan, halusi vain oikeutta ja sitä sai. Jättäkää rauhaan.
Tuon akan nimi pitäisi laittaa esille niin jatkossa kaikki yietäisivät varoa.
Vierailija kirjoitti:
Lauri Tähkä suuteli ja kosketteli, KAMALAA, HIRVEÄN KAMALAA. Kuolemantuomio täytyy nyt asettaa näin kamalasta rikoksesta. Nuoret naiset ovat vinksahtaneita. Minä ainakin olisin ollut innokkaasti mukana jos Lauri olisi minua suudellut ja kosketellut. Miksi tuo nainen meni Laurin mukaan, katse peiliin. Halusi näköjään rahaa, näinhän sitä saa helposti.
Nainen 55-vuotta
Minä ainakin olisin ollut innokkaasti mukana.
Niinpä.niin.
Mutta ei ollut.
Siinä se ero.
Etkö todellakaan näe sitä?
Vierailija kirjoitti:
Minkäjän vuoksi se nainen meni sinne hotellihioneeseen? Pyytämään nimmaria vai ehkä keskustelemaan nykyrunoudesta? Nyt ei todella ollut kysymys jostain keskenkasvuisesta teinitytöstä.
Vaikka olisi mennyt sinne parrua hakemaan hänellä oli oikeus muuttaa mielensä. Jos mieli muuttuu, eikä haluakaan, sen jälkeen naiseen ei saa koskea. Miesten on opittava tämä. Nuo ovat ihan äärimmäisen typeriä puolusteluja, että sitähän nainen meni hakemaan. Vaikka itse makaan joka ilta puolisoni vieressä ja ihan vapaaehtoisesti, ei hänkään saa koskea minuun, jos sen kiellän.
Minä saan murtautua asuntoonne, kun olette matkalla tai töissä, mitäs jätitte kodin yksin ja lähditte?
Minä voin kaapata lapset mukaan tuolta kadulta, mitäs päästitte ne yksin kouluun/harrastuksiin, ettekö tiedä, että ei kaikki aikuiset ole kivoja?
Minä voin ottaa teidän aviomiehen/aviovaimon mukaani viettämään iltaa, mitäs annoitte sen lähteä kotoa ja ryypätä, ettekö tiedä mitä se viina tekee?
Minä voin ryövätä teidät pankkiautomaatilla, mitäs nostit käteistä, ettekö tiedä, että se houkuttelee rikollisia?
Minä voin täräyttää autonne kylkeen ja jos siinä menee jonkun muun henki samalla, niin eihän se haittaa, ettekö te tiedä, että liikenteessä kuolee joka vuosi porukkaa ja kaikki eivät osaa ajaa kunnolla?
Rikokseen ei pakota kukaan. Naistakaan ei ole pakko maata, vaikka se olisikin tullut mukana sinne hotellihuoneeseen tai muuhun, tai makaisi alasti kadulla tajuttomana. Lauri ihan itse päätti, että hän käpälöi naista ja nainen ei ollut juonessa mukana. Joko ei alun alkaenkaan tai ei enää. Seksi kun ei ole mikään sellainen perusoikeus, että kun nainen tulee hotellihuoneeseen,niin sen saa maata vaikka nainen päättäisikin, ettei hän haluakaan tätä.
Mutta onhan se nainen nyt ikävästi pientä lauria huijannut :(
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikä muulloinkaan. Asenteenne on hyvin esillä ketjussa.
Olen minä usein käynyt naisten kanssa kahvilla ja hyvin on mennyt. Koskaan en tosin kännissä aamuyöllä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Me kaikki naiset kuulumme johonkin ihme siskojen kerhoon ja ollaan sun kanssa samaa mieltä ja kaikki jotka nyt kehottaa vähän miettimään sitä omaa tekemistään on miehiä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sori, multa ei heru sympatiaa varatulle naiselle joka humalassa menee vieraan mieheen huoneeseen.
Mut lääpijä Laurille löytyy? Nainenhan ei sun sympatiaa kaipaakkaan, halusi vain oikeutta ja sitä sai. Jättäkää rauhaan.
Tuon akan nimi pitäisi laittaa esille niin jatkossa kaikki yietäisivät varoa.
Onneksi ei ois teistä peräkammarin nylkyttäjistä kiinnostunut muutenkaan. Teidät kyllä kierretään kaukaa ja sitä te täällä jaksatte itkeäkin. Kyynel.