Ihan sairasta tuo joidenkin Lauri Tähkän puolustelu ja uhrin syyllistäminen!
Miten jotkut kehtaavat syyllistää uhria kyseisessä tapauksessa. Ei nämä tuomiot kuitenkaan ihan kevyin perustein tule.
Kommentit (989)
Vierailija kirjoitti:
Eipä tuo kovin itsestään selvä asia ollut, kun käräjäoikeudessa ei edes tuomiota tullut, vaan vasta hovissa. Vaikea sanoa, kun ei ole ollut katossa kärpäsenä, että mitä oikeasti on tapahtunut. En vaan tajua miten joku (varattu) nainen lähtee vieraan miehen kanssa aamuyöstä hotellihuoneeseen. Miehen, joka on ilmeisesti ollut tuhannen tuubassa.
Mitä hiton väliä sillä on? Joka tapauksessa siellä hotellihuoneessa ei saa tehdä rikokaia. Hitto että on ihmiset kuutamolla. Puolet porukasta olisi langettamassa seksuaaliväkivaltaa jonain ihmeellisenä moraalirangaistuksena.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap - eikö uhrilla ole itsellään mitään vastuuta omasta toiminnastaan?
Onko sulla vastuu siis myös jos joku hak k a a sut?
Nainen on tahdoton olento vailla vastuusta?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
naiset....ootteko oikeesti noin tyhmiä
ei sinne artistin huoneeseen mennä kädestä pitelemään
Ootko joku hyväksikäyttäjä, kun puolustelet ja syytät uhria? Mitä helvettiä jätkä?
Jumalauta, että jotkut jaksaa olla lapsellisia.
Vierailija kirjoitti:
Ei ole uhria, nainen halusi laten munaa ja kun ei saanut haastoi oikeuteen
Tämä!
Vierailija kirjoitti:
Siis siitä, että meni jonkun hotellihuoneeseen? Mitä vastututa siihen liittyy?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ilmeisesti vastuu antaa pillua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ootko joku hyväksikäyttäjä, kun puolustelet ja syytät uhria? Mitä helvettiä jätkä?
En ainakaan puolustele tekijää vastenmielisessä rikoksessa ja syyttele uhria. Sairasta. Ylilaudalle takas mars jo kun olis jo.
Typerä hu*ra ei saanutkaan tyttöystäväexperienceä. Eihän siinä muuta voi kuin tehdä ilmoituksen.
Vierailija kirjoitti:
Mun mielestä ei kannata puuttua millään tavalla kun ei ole itse ollut paikalla näkemässä.
Myöskään tuomarit eivät olleet näkemässä. Ainoastaan sana vastaan sana.
Miksi nainen sanoo että menivät hotellihuoneeseen lettuja paistamaan ?
Haloo, milloin hotellihuoneessa on voinut räiskäleitä paistaa ?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sori siitä, että olen vallalla olevaan ajattelutapaa eli pitkälti naisen heikkoa asemaa rummuttavaan keskusteluun, olen parjatun ja väärinymmärretyn osapuolen, miesten, puolella.
Huoraaryyppää niin paljon kun sua huvittaa, mutta älä tule mulla parkumaan jos joku käyttää omaa oikeuttaan samaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ainakaan puolustele tekijää vastenmielisessä rikoksessa ja syyttele uhria. Sairasta. Ylilaudalle takas mars jo kun olis jo.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sori, multa ei heru sympatiaa varatulle naiselle joka humalassa menee vieraan mieheen huoneeseen.
Seuraavaksi kun menet treffeille ja joku tekee sulle samat, niin muista toi. Mitäs menit sinne, ansaitsit sen Et sinä ole uhri nännännää. Sairas olet.
Meneekö joku treffeille aamuyöstä humalaisen miehen hotellihuoneeseen?
Silloin saa jo syyttää itseään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sori siitä, että olen vallalla olevaan ajattelutapaa eli pitkälti naisen heikkoa asemaa rummuttavaan keskusteluun, olen parjatun ja väärinymmärretyn osapuolen, miesten, puolella.
Huoraaryyppää niin paljon kun sua huvittaa, mutta älä tule mulla parkumaan jos joku käyttää omaa oikeuttaan samaan.
Saahan Latekin ryypätä ja hu o ra ta ihan vapaasti. Kunhan on toisen suostumus siihen, jos haluaa seksiä harrastaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä en fanita ketään. Olen 60-luvun nuori ja silloin oli itsestään selvää, että vieraan miehen kanssa ei menty hotellihuoneeseen eikä mihinkään muuallekaan yksityiseen paikkaan. Äiti opetti tämän, mutta silti oli tyttöjä, jotka halusi ns jännämiesten seuraan. Toki ahdistelua en hyväksy, mutta itse voi valita, mihin menee, jos älyä riittää.
Aivan eri juttu on, jos hyökätään kimppuun ulkona, ahdistellaan esim ravintolassa tms. Joku järki pitää säilyttää.
60-luvulla oli eri meininki. Nykyään naisilla on koskemattomuus ja ei on ei ja se lukee laissa. 60-luvulla isäski sai rais***a äitisi mennen tulle ja ihan sallitusti. Turvallisessa kodissanne.
Haista💩,isäni kuoli vähän ennen syntymääni sodassa saatuun vammaan, joten ei ollut rais%$#kailemassa ketään 60-luvulla. 5 v puolusti maataan rintamalla.🙄
Eräs mies sai tuomion naisen "raiskauksesta".
Nainen iloitsi että "sainpas autorahat" .
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä en fanita ketään. Olen 60-luvun nuori ja silloin oli itsestään selvää, että vieraan miehen kanssa ei menty hotellihuoneeseen eikä mihinkään muuallekaan yksityiseen paikkaan. Äiti opetti tämän, mutta silti oli tyttöjä, jotka halusi ns jännämiesten seuraan. Toki ahdistelua en hyväksy, mutta itse voi valita, mihin menee, jos älyä riittää.
Aivan eri juttu on, jos hyökätään kimppuun ulkona, ahdistellaan esim ravintolassa tms. Joku järki pitää säilyttää.
60-luvulla oli eri meininki. Nykyään naisilla on koskemattomuus ja ei on ei ja se lukee laissa. 60-luvulla isäski sai rais***a äitisi mennen tulle ja ihan sallitusti. Turvallisessa kodissanne.
Haista💩,isäni kuoli vähän ennen syntymääni sodassa saatuun vammaan, joten ei ollut rais%$#kailemassa ketää
Joo joo, jonne.
Osoite, toivottavasti asia päättyy hyvin. Ottaa vastuun teostaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ilmeisesti vastuu miehen rikollisesta käytöksestä, jollain ihmeellisellä tavalla.
Että kaikille vähä-älyisimmillekin tulee selväksi, uhrilla ei ole vastuuta, tekijällä on. Rai s kai s on väkivaltarikos.
Hovioikeus on antanut tuomion.
Mikä tarve puolustella tän jälkeen? Herää kysymy, onko palatan miehet hyväksikäyttäjiä itse?