Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Seurustelen 27v naisen kanssa, joka on ammatiltaan sairaanhoitaja. Hän on vuoden sisään käynyt ulkomaan matkalla neljä kertaa.

Vierailija
07.06.2026 |

Käynyt Espanijassa, Marokossa, Mexikossa ja nyt lähti viikoksi Dubaihin. Kaikki vuoden sisään. Pitäisikö huolestua? En ymmärrä miten hänellä on varaa. Pelkään että hänellä on OF tai myy itseään salaa kustantaakseen matkansa. Kun olen kysynyt asiasta, hän aina selittää puuta heinää että pienet kulut suomessa, nukkuu matkoilla halvoissa air bnb:ssä/hostelleissa jne. Miten kysyn asiasta hienotunteisesti mutta suoraan?

M31

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
07.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tekee sunnuntaita tai yötä, niin sh palkkahan on oikein hyvä.

Vierailija
2/23 |
07.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

inside me

no!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
07.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja ilmasto kiittää...

Vierailija
4/23 |
07.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Viimeinen matkakohde selittää aika paljon. Hän toimii ihmis wc-pönttönä paikalliselle sheikille ja tienaa sillä mukavan summan käteistä, joka sallii matkustelun.

Sulle varmaan myös maapallo on litteä, kuu juustoa ja lehmät lentää. 

Vierailija
5/23 |
07.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksei olisi, sairaanhoitajan palkka voi olla 3-4 kiloa. Sen sijaan sinä et kelpaa suhteeseen koska olet vainoharhainen, vihamielinen ja ilmeisesti päässäsi pyörii myös joku huorak ela.

Vierailija
6/23 |
07.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ettekö te matkustele yhdessä?

Vierailija
7/23 |
07.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos tekee sunnuntaita tai yötä, niin sh palkkahan on oikein hyvä.

Tämä. Sairaanhoitajat tienaavat enemmän kuin DI:t.

Vierailija
8/23 |
07.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sairaanhoitaja tienaa hyvin, jos tekee vuorotyötä ja viikonloppuja. Ei toi ammattiryhmä ole mitään matalapalkkaista niinkuin antavat itse ymmärtää.

Mun yksi sukulainen on yksinasuva labrahoitaja joka omien sanojensa mukaan saa joka kuukausi tonnin säästöön.

Eli ihan hyvin ap sun naisystävällä on varaa matkustella. Siksi kiertelee vastauksessaan, koska ei halua kertoa sulle tulojaan. 

Vierailija
9/23 |
07.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sairaanhoitaja tienaa hyvin, jos tekee vuorotyötä ja viikonloppuja. Ei toi ammattiryhmä ole mitään matalapalkkaista niinkuin antavat itse ymmärtää.

Mun yksi sukulainen on yksinasuva labrahoitaja joka omien sanojensa mukaan saa joka kuukausi tonnin säästöön.

Eli ihan hyvin ap sun naisystävällä on varaa matkustella. Siksi kiertelee vastauksessaan, koska ei halua kertoa sulle tulojaan. 

Hoitajien peruspalkka ON huono. Lisät ovat hyvät, mutta ne ovat haittalisiä. Yötyö on terveydelle vaarallista.

Labrahoitaja jos ei tee kolmivuorotyötä, ei ole mitenkään hyvin palkattu. Elää säästeliäästi. Siitähän se on kiinni, miten rahansa priorisoi.

Vierailija
10/23 |
07.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naisillahan on matkustaessa aina nahkavisa mukana. Ei tarvitse majoituksesta tai ruokailusta maksaa, kunhan on tarpeeksi kevytkenkäinen. Käytännössä siis maksaa vain lennoista, eli arviolta pari-kolme tonnia vuodessa? Kyllä SH palkasta helposti tuon säästää.

Mies

Et sinä mikään mies ole, inisevä vätys olet, huonopalkkaisessa työssä ja harrastuksena kaljanjuonti.

Vierailija
11/23 |
07.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi hyvin olla OF tms sponssi.
Muussa tapauksessa varaudu siihen että nainen on jatkuvasti töissä rahoittaakseen matkustelua, ja parisuhteessa saat jatkuvasti kuunnella naisen "kaukokaipuusta".

Vierailija
12/23 |
07.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysy mitä tarkoittaa "pienet kulut Suomessa".

Vierailija
13/23 |
07.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin joskus tunsin sairaanhoitajan (miespuolisen), joka teki töitä puolet vuodesta ja matkusteli toisen puolikkaan.

Luulen, töissä ollessaan pyrki tekemään kaikki mahdolliset vuorot, jotka sai. Erityisesti yöt, viikonloput jne. Ja muuten eli säästeliäästi.

Elämä on valintoja.

Vierailija
14/23 |
07.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naisillahan on matkustaessa aina nahkavisa mukana. Ei tarvitse majoituksesta tai ruokailusta maksaa, kunhan on tarpeeksi kevytkenkäinen. Käytännössä siis maksaa vain lennoista, eli arviolta pari-kolme tonnia vuodessa? Kyllä SH palkasta helposti tuon säästää.

Mies

Et sinä mikään mies ole, inisevä vätys olet, huonopalkkaisessa työssä ja harrastuksena kaljanjuonti.

Jollain meni tunteisiin? 

Se koira älähtää, johon kalikka kalahtaa.💀

Vierailija
15/23 |
07.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Inisevät suomimiehet: yyyyyy naiset hakee miehestä vain lompakkoo

Myös inisevät suomimiehet: yyyyyy nainen tienaa liikaa kun voi matkustella

Vierailija
16/23 |
07.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hoitajien peruspalkka ON huono. Lisät ovat hyvät, mutta ne ovat haittalisiä. Yötyö on terveydelle vaarallista.

Labrahoitaja jos ei tee kolmivuorotyötä, ei ole mitenkään hyvin palkattu. Elää säästeliäästi. Siitähän se on kiinni, miten rahansa priorisoi.

Labrahoitajat tekevät myös viikonlopputöitä.

Ja sitä paitsi monella muulla alalla peruspalkka on huonompi kuin sairaanhoitajilla. Sairaanhoitajat eivät ole tämän maan ainoa ryhmä, joka joutuu venymään vuoro- ja viikonlopputöihin. 

Vierailija
17/23 |
07.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi hyvin olla OF tms sponssi.
Muussa tapauksessa varaudu siihen että nainen on jatkuvasti töissä rahoittaakseen matkustelua, ja parisuhteessa saat jatkuvasti kuunnella naisen "kaukokaipuusta".

:D

Joo, kannattaa joinata äkkiä red pilleri miehiin, heillä ei ole sponsseja eikä tarvitse miettiä heidän matkusteluitakaan. Homolauma kutsuu ap:ta.

Vierailija
18/23 |
07.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Inisevät suomimiehet: yyyyyy naiset hakee miehestä vain lompakkoo

Myös inisevät suomimiehet: yyyyyy nainen tienaa liikaa kun voi matkustella

Äläkä unohda: yyyyyy nainen on varmaan h uora kun sillä on rahaa

Vierailija
19/23 |
07.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja ilmasto kiittää...

Kuvitteletko tyhmä, että koneet ei lennä, jos tuo yks sairaanhoitaja ei oo kyydissä. Vai mistä ajattelit sen kiitoksen ilmastolle tulevan. Rehellisesti lapsillista. Älä syyllistä yksittäistä sairaanhoitajaa ilmastostolla. 

Vierailija
20/23 |
07.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen matkustanut aina, jopa opiskelijana ja pienipalkkaisena, säästin mistä pystyin ja matkustin ja majoituin niin edullisesti kuin mahdollista. Onneksi nykyään on varaa panostaa mukavuuteen reissatessa, eikä tartte tinkiä kaikesta arjessa. Ainuttakaan reissua en kadu.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi kuusi