Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tapailumies ei ymmärtänyt, että muiden naisten kuvien kehuminen

Vierailija
13.12.2024 |

Ja keskustelu heidän kanssaan flirttailevaan sävyyn vaikutti käsitykseeni hänestä. Tuo käytös oli jyrkässä ristiriidassa sen kanssa, mitä kertoi minulle. 

Muilla kokemusta vastaavasta?

Kommentit (224)

Vierailija
101/224 |
14.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voit vain kuvitella, millainen haaremi hänellä on haalittuna privakeskusteluihin. Ja voit vain kuvitella, kuinka siellä estoitta hän flirttaa heille kaikille, etkä ikinä tule näkemään niitä tekstejä.

Threadsissä ei ole priva-keskusteluja.

ap

Hän voi etsiä kyseiset naiset myös muualta ja kirjoittaa heille privaa.

Onko kyseessä random hyvännäköiset instabeibet ympäri maailmaa vai onko kyseessä suomalaiset naiset, jotka hän tuntee oikeasta elämästä myös?

Niinpä. Onneksi en uhrannut avioliittoani tuollaisen reppanan takia - oli nimittäin lähellä. Olen ollut saman miehen kanssa lähes 20 vuotta ja olin jo lähes eroamassa. Onne

Mietin myös samaa ja nyt hänen 17 vuoden avioliittonsa on "pelastunut" tämän takia. Voi hyvää päivää. 

Vierailija
102/224 |
14.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tällä miehellä oli niin kova kiire muuttaa yhteen minun kanssani, että se sai hälytyskellot soimaan päässäni. Yritti saada minua eroamaan lähes päivittäin. Etsi avioliitostani vikoja ja rinnasti ne oman avioliittonsa vikoihin. Juuri tuo kiire muuttaa yhteen oli suurin tekijä riuhtaista itseni irti sairaasta suhteesta, yhdistettynä sitten niihin kirjoituksiin muille naisille.

ap

Yritti saada sinua eroamaan lähes päivittäin? Millä tavalla? Kuinka kauan ehditte tapailla ja pitää tätä salasuhdetta, kun hän jo halusi, että eroat ja muutatte yhteen? Miten olisitte muuttaneet yhteen? Olisitko muuttanut hänen asuntoonsa suoraan, onko hän vuokralla vai omistaako asunnon? Et siis alunperinkään halunnut muuttaa hänen luokseen, vaan halusit selvittää, mikä hän on miehiään, millainen tyyppi ja kantsiiko sun 20 vuoden suhde päättää tämän miehen takia. 

Ja oliko nuo kirjoitukset muille naisille siis lopullinen naula arkkuun, että et halua miestä, joka jo tapailuaikana flirttailee muille naisille ja yrittää saada heistäkin salakumppaneita? Eli mies oli valmis pettämään sinua, salarakasta, toisten salarakkaitten kanssa? Ja kaikki selvisi ainoastaan tuosta threads sovelluksen kellonapista, joka syötti kaikki miehen kommentit muille naisille suoraan feediisi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/224 |
14.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kannattaisi sitten edetä siitä "tapailusta" johonkin vakavampaan jos toivoo, että toinen omistautuu sinulle.

Eteneminen päättyy siihen kun tapailukumppani paljastuu epäluotettaviksi.

ap

Vierailija
104/224 |
14.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kannattaisi sitten edetä siitä "tapailusta" johonkin vakavampaan jos toivoo, että toinen omistautuu sinulle.

ap

Jos sinä miellät tilanteen vasta "tapailuksi", niin ei se toinen ole velvoitettu sitoutumaan sinuun ja voi ihan vapain mielin vaikka käydä treffeillä muiden kanssa, kun ettehän te tee muuta, kuin vasta "tapaile". Sama odottaa, että toinen on ensimmäisistä treffeistä asti sitoutunut juuri sinuun, kun useimmilla on oikeasti useampi vireillä vielä siinä vaiheessa.

Vierailija
105/224 |
14.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap

Miten sä olet yhtään luotettavampi kun et ole edes sinkku? Kuulostaa porvoolaiselta tarinalta.

Vierailija
106/224 |
14.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tällä miehellä oli niin kova kiire muuttaa yhteen minun kanssani, että se sai hälytyskellot soimaan päässäni. Yritti saada minua eroamaan lähes päivittäin. Etsi avioliitostani vikoja ja rinnasti ne oman avioliittonsa vikoihin. Juuri tuo kiire muuttaa yhteen oli suurin tekijä riuhtaista itseni irti sairaasta suhteesta, yhdistettynä sitten niihin kirjoituksiin muille naisille.

ap

Yritti saada sinua eroamaan lähes päivittäin? Millä tavalla? Kuinka kauan ehditte tapailla ja pitää tätä salasuhdetta, kun hän jo halusi, että eroat ja muutatte yhteen? Miten olisitte muuttaneet yhteen? Olisitko muuttanut hänen asuntoonsa suoraan, onko hän vuokralla vai omistaako asunnon? Et siis alunperinkään halunnut muuttaa hänen luokseen, vaan halusit selvittää, mikä hän on miehiään, millainen tyyppi ja kantsiiko sun 20 vuoden suhde päättää tämän miehen takia. 

Ja o

Huoh.. Tapailimme 2kk. Hän halusi lunastaa mieheni ulos rivitaloasunnostani. Itse asuu vuokralla. Esitti jotain itseoppinutta gurua. Selitti, miten olen nyt siinä eroamisen vaiheessa, jossa hän oli edelliskeväänä. Hän niin ymmärtää, miltä musta nyt tuntuu, mutta mun pitää nyt vaan uskaltaa tehdä se eropäätös.. jne.

En alunperinkään halunnut muuttaa mihinkään vuokrakaksioon, tietenkään.

ap

Vierailija
107/224 |
14.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olet sairas

Millähän tavalla? Mikä diagnoosi kahden virkkeen perusteella?

Sairas mustasukkaisuus ja huono itsetunto paistaa aloituksesta

Anna mä arvaan, koko ketju on täynnä tuota pakkomielteistä typeröintiäsi, en viitsi edes lukea enempää. -eri

Vierailija
108/224 |
14.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap

Jos sinä miellät tilanteen vasta "tapailuksi", niin ei se toinen ole velvoitettu sitoutumaan sinuun ja voi ihan vapain mielin vaikka käydä treffeillä muiden kanssa, kun ettehän te tee muuta, kuin vasta "tapaile". Sama odottaa, että toinen on ensimmäisistä treffeistä asti sitoutunut juuri sinuun, kun useimmilla on oikeasti useampi vireillä vielä siinä vaiheessa.

Kyllä. Hänen kirjoituksistaan muille naisille paljastui, että hän oli valehdellut minulle mm. työsuhteensa päättymisen syystä, avioliittonsa päättymisen syistä sekä terveydentilastaan.

ap

Vierailija
109/224 |
14.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli mielenkiintoista seurata reaktioita, syyttelyä ja tykkäyksiä tämän tarinan edetessä. Kukaan ei missään vaiheessa edes epäillyt, että ap olisi tarinan roisto, saati että myöntäisi sitä. Vielä myöntämisen jälkeenkään ei tykkäykset loppunut, väheni kyllä, eikä syyllistämistä oikean roiston suuntaan oikein tapahtunut. Huh, ajatelkaa mikä paskamyrsky nousee kun ap yhtäkkiä kertoo, että tarina on todella täysin totta, paitsi että sukupuolet oli vaihtanut paikkaa, eli hän on mies joka pettää puolisoaan yli 20 vuoden ajalta ja tää tapailumies olikin tapailunainen.

Vierailija
110/224 |
14.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis hän teki tätä somessa avoimesti vai ja menit siis varta vasten stalkkaamaan hänen somekäytöksensä?

Teki somessa avoimesti. Ei tarvinnut stalkata mitenkään.

ap

Aloittiko hän tuollaisen sinun tapaamisesi jälkeen vai etkö huomannut aiemmin?

Vierailija
111/224 |
14.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä. Hänen kirjoituksistaan muille naisille paljastui, että hän oli valehdellut minulle mm. työsuhteensa päättymisen syystä, avioliittonsa päättymisen syistä sekä terveydentilastaan.

ap

Siis mies kirjoitteli muille naisille elämästään avoimesti ja tarinat eivät täsmänneet, mitä hän oli sinulle kertonut. Siis luuliko mies jotenkin, että kirjoitteli noille naisille privaviestejä, joita muut eivät pääse lukemaan? Vai tiesikö mies kirjoittelevansa julkiselle seinälle kuvien yhteyteen, mutta ei tajunnut, että sinä millään keinolla pääsisit niiden naisten sivuille ja siten näkemään kaikki tekstit?

Miten hän esim. kertoi sulle, miksi avioliitto päättyi ja mitä hän kertoi noille naisille??

Toi mies taitaa olla muuten patologinen valehtelija.

Vierailija
112/224 |
14.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis hän teki tätä somessa avoimesti vai ja menit siis varta vasten stalkkaamaan hänen somekäytöksensä?

ap

Käytös samanlaista *suhteen* alusta loppuun. Nyt on hiljentynyt kun kerroin perehtyneeni asioihin, joita mies kirjoittanut muille naisille. Hän varoo nyt loukkaamasta nykyisiä/ tulevia uhreja.

ap

Vierailija
113/224 |
14.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huoh.. Tapailimme 2kk. Hän halusi lunastaa mieheni ulos rivitaloasunnostani. Itse asuu vuokralla. Esitti jotain itseoppinutta gurua. Selitti, miten olen nyt siinä eroamisen vaiheessa, jossa hän oli edelliskeväänä. Hän niin ymmärtää, miltä musta nyt tuntuu, mutta mun pitää nyt vaan uskaltaa tehdä se eropäätös.. jne.

En alunperinkään halunnut muuttaa mihinkään vuokrakaksioon, tietenkään.

ap

Eli sulla on pitkä lähes 20 vuoden parisuhde, asut omistuskämpässä rivitalossa miehesi kanssa, jonka omistatte puoliksi.

Sitten tämä eronnut naistenmies saa sinut lähes eroamaan tästä pitkästä avioliitostasi, mies asuu itse vuokrakaksiossa.

Sitten selviää, että mies ei vain flirttaile muille naisille netissä, vaan myös avautuu elämänsä tilanteesta muille, eli syventää yhteyttä muihin naisiin samalla, kun antaa sun ymmärtää, että olet hänelle ainoa. Samalla selviää, että hän on kusettanut sinulle kaikkea mahdollista liittyen avioliittonsa päättymiseen ja työasioihinkin. 

Vierailija
114/224 |
14.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai mistä kukaan voisi tietää totuutta hänen avioliittonsa ja työpaikkansa loppumisen syistä, jos hän puhuu kaikille eri tavalla, eri tarinat.

Mies on kunnon valehtelija ainakin.

Loppuiko ap sun tunteet kuin seinään nyt?

Vierailija
115/224 |
14.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap

Siis mies kirjoitteli muille naisille elämästään avoimesti ja tarinat eivät täsmänneet, mitä hän oli sinulle kertonut. Siis luuliko mies jotenkin, että kirjoitteli noille naisille privaviestejä, joita muut eivät pääse lukemaan? Vai tiesikö mies kirjoittelevansa julkiselle seinälle kuvien yhteyteen, mutta ei tajunnut, että sinä millään keinolla pääsisit niiden naisten sivuille ja siten näkemään kaikki tekstit?

Miten hän esim. kertoi sulle, miksi avioliitto päättyi ja mitä hän kertoi noille naisille??

Toi mies taitaa olla muuten patologinen valehtelija.

Patologinen valehtelija ja lisäksi tyhmä. Ihastuin tyhmään, se lienee osa hänen charmiaan.

Hän ei tajunnut, että hänen kirjoituksensa random-naisille ovat kenen tahansa nähtävissä. Tuskin luuli mitään priva-viestejä laittavansa sentään. Kaikki eivät hahmota laajoja kokonaisuuksia.

Minulle mies kertoi eronneensa vaimostaan, koska seksiä ei ollut, vaimo oli sottainen, ei siivonnut,raha-asiat sekaisin, ei huolehtinut mistään ja kehui, miten erotessa kaikki kannattaa suunnitella valmiiksi.

Jolkekin toiselle naiselle hän kertoi että parasta, mitä ex-vaimo on koskaan sanonut, on *Laitpin avioeron vireille*. Jollekin eri naiselle hän taas kertoi avioeron syynä olleen miehen runsaan Koskenkorvan käytön.

Tuossa muutama esimerkki.

ap

Vierailija
116/224 |
14.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap

Käytös samanlaista *suhteen* alusta loppuun. Nyt on hiljentynyt kun kerroin perehtyneeni asioihin, joita mies kirjoittanut muille naisille. Hän varoo nyt loukkaamasta nykyisiä/ tulevia uhreja.

ap

Tarkoitin etkö huomannut ennen suhteen alkamista että hän tekee tuota? Jos tiedät hänen some tilinsä niin etkö katsonut sitä ennen suhteen aloittamista?

Vierailija
117/224 |
14.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tai mistä kukaan voisi tietää totuutta hänen avioliittonsa ja työpaikkansa loppumisen syistä, jos hän puhuu kaikille eri tavalla, eri tarinat.

Mies on kunnon valehtelija ainakin.

Loppuiko ap sun tunteet kuin seinään nyt?

Mitään suuria tunteita ei tuossa ajassa ehtinyt syntyä; sääli lienee tunteista suurin ja sääliä tunnen tuota reppanaa kohtaan edelleen.

ap

Vierailija
118/224 |
14.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap

ap

Tarkoitin etkö huomannut ennen suhteen alkamista että hän tekee tuota? Jos tiedät hänen some tilinsä niin etkö katsonut sitä ennen suhteen aloittamista?

En seurannut häntä somessa aiemmin. Menneisyyden kommentteihin ei kello-nappula ikävä kyllä anna pääsyä.

ap

Vierailija
119/224 |
14.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
120/224 |
14.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta kellonappulan avulla pääset nykyisten naisten sivuille, pääsetkö siellä sitten katsomaan menneisyyden kuvia ja niiden kommentteja? Ties vaikka mitä sieltä selviää lisää.