Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tapailumies ei ymmärtänyt, että muiden naisten kuvien kehuminen

Vierailija
13.12.2024 |

Ja keskustelu heidän kanssaan flirttailevaan sävyyn vaikutti käsitykseeni hänestä. Tuo käytös oli jyrkässä ristiriidassa sen kanssa, mitä kertoi minulle. 

Muilla kokemusta vastaavasta?

Kommentit (224)

Vierailija
61/224 |
14.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis hän teki tätä somessa avoimesti vai ja menit siis varta vasten stalkkaamaan hänen somekäytöksensä?

Teki somessa avoimesti. Ei tarvinnut stalkata mitenkään.

ap

No kyllä nyt sen verran piti "stalkata", että menit yksitellen noiden eri naisten sivuille ilmeisesti miehen sivujen kautta ja menit katsomaan kaikkien kuvien kommentit, että oisko mies jättäny naisille kommentteja kuviin ja niin hän olikin jättänyt ja siten jäi siis kiinni vai, että flirttaili muille? Onko nää naiset jotain instabeibejä, joilla on tuhansia seuraajia, vai onko ne jotain suomalaisia taviksia ja tietää ne oikeasta elämästä myös?

Jokainen fiksu ottaa selvää ihmisestä, jonka aikoo tavata. Ihan kvg

Vierailija
62/224 |
14.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ruksi siihen kellon muotoiseen juttuun halutun henkilön profiilin ylälaidassa (samanlainen kuin vaikkapa Instassa tai YouTubessa). Saat feediisi kaikki kommentit, jotka tämä ihminen kirjoittaa muiden ihmisten julkisiin profiileihin.

ap

Ihan pirun kätevä ominaisuus, jolla käräyttää kaikki miehet, jotka lirkuttelevat naisille siellä. Tosi kätevää saada heti kiinni tämmöinen pettäjä, naistenmies, casanova.

Veikkaan, että mies ei tajua tätä, että kaikki, jotka älyävät painaa kelloa, näkevät hänen kaikki lirkuttelut kaikille.

No onhan ne kommentit muutenkin ihan julkisia.

On, mutta itse en ainakaan olisi vaivautunut käymään läpi kaikkia miehen seuraamia naisia - liian työlästä. Kello-nappi tuo miehen kommentit muille omaan feediini reaaliajassa.

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/224 |
14.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voit vain kuvitella, millainen haaremi hänellä on haalittuna privakeskusteluihin. Ja voit vain kuvitella, kuinka siellä estoitta hän flirttaa heille kaikille, etkä ikinä tule näkemään niitä tekstejä.

Threadsissä ei ole priva-keskusteluja.

ap

Hän voi etsiä kyseiset naiset myös muualta ja kirjoittaa heille privaa.

Onko kyseessä random hyvännäköiset instabeibet ympäri maailmaa vai onko kyseessä suomalaiset naiset, jotka hän tuntee oikeasta elämästä myös?

Niinpä. Onneksi en uhrannut avioliittoani tuollaisen reppanan takia - oli nimittäin lähellä. Olen ollut saman miehen kanssa lähes 20 vuotta ja olin jo lähes eroamassa. Onne

Kyllä. Oletko jotenkin hidas?

Vierailija
64/224 |
14.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet itsekin pettäjä kun miehesi selän takana tollasta harrastat. Oksettava akka

Vierailija
65/224 |
14.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olet itsekin pettäjä kun miehesi selän takana tollasta harrastat. Oksettava akka

Selvä.

Vierailija
66/224 |
14.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua on sanottu kauniiksi mutta tapailin kerran miestä joka näytti matkakuvia siitä ja lasten äidistä ja melkein itki kun oltiin tunnettu viikko. Puhui siitä myös kokoajan kuinka heillä on hyvät välit ja kuinka tärkeä se on. Olen huomannut,että miehet ovat aina lasten äideistä kiinni jotenkin sairaalla tavalla. Esimerkiksi "lasten äiti menee aina edelle,on tosi tärkeä kun antoi minulle parhaan lahjan eli pojan." Tätä jauhamista saa aina luulla.

Ennen seurustelin nuorempien miesten kanssa ja muistan taas miksi.

Vierailija
67/224 |
14.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpa taas kommentteja. Kuka täyspäinen nyt ylipäätänsä kiinnostuis tuollaisesta limaleukaäijästä, joka nuoleskelee naisenlkuva netissä,.jotain tasoa nyt.

Vierailija
68/224 |
14.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minua on sanottu kauniiksi mutta tapailin kerran miestä joka näytti matkakuvia siitä ja lasten äidistä ja melkein itki kun oltiin tunnettu viikko. Puhui siitä myös kokoajan kuinka heillä on hyvät välit ja kuinka tärkeä se on. Olen huomannut,että miehet ovat aina lasten äideistä kiinni jotenkin sairaalla tavalla. Esimerkiksi "lasten äiti menee aina edelle,on tosi tärkeä kun antoi minulle parhaan lahjan eli pojan." Tätä jauhamista saa aina luulla.

Ennen seurustelin nuorempien miesten kanssa ja muistan taas miksi.

No tämä valehteli, että oli itse laittanut eron vireille, mutta paljasti somessa jollekin toiselle naiselle, että se oli ex-vaimo, joka laittoi paperit vetämään. Tuntui olevan kovasti vielä exässään kiinni. Sanoikin, että exä saattaa pian alkaa haluamaan häntä takaisin 🤦🏻. Lienee ennemminkin toive, kuin realismia. Erityisesti harmitti *menetetty* omakotitalo. 

Vierailija
69/224 |
14.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On, mutta itse en ainakaan olisi vaivautunut käymään läpi kaikkia miehen seuraamia naisia - liian työlästä. Kello-nappi tuo miehen kommentit muille omaan feediini reaaliajassa.

ap

Mies ei taatusti tajua tätä, että saat miehen kommentoinnit muille naisille reaaliajassa :D

Vierailija
70/224 |
14.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

onpa heikko itsetunto

Lässyn lässyn.

Vierailija
71/224 |
14.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Halusi testata kestääkö itsetuntosi vai tuleeko heikko itsetunto tuomaan jatkossa sietämättömiä ongelmia.

Puolustelet siis törppöä miestä? 

Vierailija
72/224 |
14.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap

Mies ei taatusti tajua tätä, että saat miehen kommentoinnit muille naisille reaaliajassa :D

Ehkä nyt tajuaa, koska ne lapselliset kommentoinnit naisille ovat vähentyneet 90% sen jälkeen kun mainitsin asiasta ja päätin suhteen 😅. Ja tuo mies pitää itseään jotenkin teknisesti orientoituneena ja taitavana..

ap

Vierailija
73/224 |
14.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Varmasti tuleekin tosielämän säätöä joidenkin näistä kanssa - tulihan minunkin kanssani, vaikken edes mitään etsinyt. Toivottavasti huomaavat painaa kelloa ajoissa.

:D

Vierailija
74/224 |
14.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
75/224 |
14.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

0/5 tällekin paskalle trollille

Vierailija
76/224 |
14.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

0/5 tällekin paskalle trollille

Et vain odottanut sellaisia juonenkäänteitä, mitä tarinaan kuului 🤷🏻 Tosielämä on tarua ihmeellisempää.

Vierailija
77/224 |
14.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskon, että tämä on tositarina.

Vierailija
78/224 |
14.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saattaa kestää mieheltä hetki löytää yhtä helposti saapuvilla olevaa seuraa, kuin minä olin. Välimatkaa vain noin kilometri.

On kyllä valtavan helpottunut olo, että pääsin hänestä! Ilman Threadsin vakoiluominaisuutta olisin varmasti koukussa vieläkin.

ap

Vierailija
79/224 |
14.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Saattaa kestää mieheltä hetki löytää yhtä helposti saapuvilla olevaa seuraa, kuin minä olin. Välimatkaa vain noin kilometri.

On kyllä valtavan helpottunut olo, että pääsin hänestä! Ilman Threadsin vakoiluominaisuutta olisin varmasti koukussa vieläkin.

ap

Mihin sä niinkuin ap jäit koukkuun tuossa limaleukaäijässä?

Luulitko siis, että olet miehelle the one, ainoa, jolle lepertelee?

Kiinnostuksesi siis kuoli nyt, kun huomasit, kuinka hän lepertelee muille naisille, flirttailee ja yrittää iskeä heitä ihan julkisesti, vaikka oli jo juttua sun kanssa?

Hän ikäänkuin ehti pettää sua jo nyt, ennenkuin päädyitte kunnolla edes yhteen.

Vierailija
80/224 |
14.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap

Mihin sä niinkuin ap jäit koukkuun tuossa limaleukaäijässä?

Luulitko siis, että olet miehelle the one, ainoa, jolle lepertelee?

Kiinnostuksesi siis kuoli nyt, kun huomasit, kuinka hän lepertelee muille naisille, flirttailee ja yrittää iskeä heitä ihan julkisesti, vaikka oli jo juttua sun kanssa?

Hän ikäänkuin ehti pettää sua jo nyt, ennenkuin päädyitte kunnolla edes yhteen.

Oletettavasti se oli se fyysinen puoli.. Se oli hyvää.

ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme yksi