Tapailumies ei ymmärtänyt, että muiden naisten kuvien kehuminen
Ja keskustelu heidän kanssaan flirttailevaan sävyyn vaikutti käsitykseeni hänestä. Tuo käytös oli jyrkässä ristiriidassa sen kanssa, mitä kertoi minulle.
Muilla kokemusta vastaavasta?
Kommentit (224)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Saattaa kestää mieheltä hetki löytää yhtä helposti saapuvilla olevaa seuraa, kuin minä olin. Välimatkaa vain noin kilometri.
On kyllä valtavan helpottunut olo, että pääsin hänestä! Ilman Threadsin vakoiluominaisuutta olisin varmasti koukussa vieläkin.ap
Mihin sä niinkuin ap jäit koukkuun tuossa limaleukaäijässä?
Luulitko siis, että olet miehelle the one, ainoa, jolle lepertelee?
Kiinnostuksesi siis kuoli nyt, kun huomasit, kuinka hän lepertelee muille naisille, flirttailee ja yrittää iskeä heitä ihan julkisesti, vaikka oli jo juttua sun kanssa?
Hän ikäänkuin ehti pettää sua jo nyt, ennenkuin päädyitte kunnolla edes yhteen.
Oletettavasti se oli se fyysinen puoli.. Se oli hyvää.
ap
Siis ehdit jo tuon tyypin kanssa sänkyyn? Oliko teillä ihan oikea salasuhde menossa? Ja luulit olevasi ainoa hänelle niin henkisesti kuin fyysisesti? Ja nyt huomasit, kun löysit hänet Instagramin threads sovelluksesta, että hän kehuu muita naisia ja yrittää näköjään saada heitä haaremiinsa? Luuletko nyt tällä hetkellä, että et missään vaiheessa ollutkaan hänelle ainoa, vaan hän jo sun aikana pyöritti muita naisia niin netissä kuin livenäkin?
Mietipä ap, jouduit salarakkaasi pettämäksi, salarakkaallesi ei riittänyt vain sinä, vaan petti sua jo ennenkuin ehditte päätyä viralliseen suhteeseen. Voisi sanoa, että väistit luodin, kiitos threads sovelluksen kellonapin :D
Ja mikä ap sun avioliitossa on vialla, kun haksahdit tällaiseen naistenmieheen, jolle et selkeästikään ollut ainoa?
Huvittavaa katsoa kuinka naiset ahdistuu aina jos mies käyttäytyy identtisensti sen suhteen miten naiset käyttäytyvät
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis hän teki tätä somessa avoimesti vai ja menit siis varta vasten stalkkaamaan hänen somekäytöksensä?
Teki somessa avoimesti. Ei tarvinnut stalkata mitenkään.
ap
No kyllä nyt sen verran piti "stalkata", että menit yksitellen noiden eri naisten sivuille ilmeisesti miehen sivujen kautta ja menit katsomaan kaikkien kuvien kommentit, että oisko mies jättäny naisille kommentteja kuviin ja niin hän olikin jättänyt ja siten jäi siis kiinni vai, että flirttaili muille? Onko nää naiset jotain instabeibejä, joilla on tuhansia seuraajia, vai onko ne jotain suomalaisia taviksia ja tietää ne oikeasta elämästä myös?
No ne näkyi suoraan feedissä, kun olin painanut sen bel-buttonin siellä. Ei tarvinnut poistua om
Tuohan on stalkkaamista kun olet erikseen tilannut ilmoitukset siittä jos mies tekee jotai somessa ettei sinulta vahingossakaan jää näkematta miehen tekemiset 😂😂😂
Vierailija kirjoitti:
Siis hän teki tätä somessa avoimesti vai ja menit siis varta vasten stalkkaamaan hänen somekäytöksensä?
Just, just. 🙄
Aina syy on muissa pettäjien mielestä, koska eivät voi puolustella väärää tekoaan mitenkään. 😂
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olet sairas
Millähän tavalla? Mikä diagnoosi kahden virkkeen perusteella?
Sairas mustasukkaisuus ja huono itsetunto paistaa aloituksesta
Ja sinä varmaan olet ollut pettäjä aikaisemmassa suhteessa!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Saattaa kestää mieheltä hetki löytää yhtä helposti saapuvilla olevaa seuraa, kuin minä olin. Välimatkaa vain noin kilometri.
On kyllä valtavan helpottunut olo, että pääsin hänestä! Ilman Threadsin vakoiluominaisuutta olisin varmasti koukussa vieläkin.ap
Kiinnostuksesi siis kuoli nyt, kun huomasit, kuinka hän lepertelee muille naisille, flirttailee ja yrittää iskeä heitä ihan julkisesti, vaikka oli jo juttua sun kanssa?
ap
En luullut mitään, vaan jossakin vaiheessa oli tehtävä päätöksiä. Niiden tietojen valossa, jotka olin ko. sovelluksen avulla saanut, hän ei mennyt jatkoon. Mies nyt tietysti oli suunnitellut jo yhteenmuuttoa (ts. muuttoa minun asuntooni), joten ilmoitukseni oli iso juttu hänelle.ap
Vierailija kirjoitti:
Ja mikä ap sun avioliitossa on vialla, kun haksahdit tällaiseen naistenmieheen, jolle et selkeästikään ollut ainoa?
Se onkin varmasti jo sitten seuraavan ketjun aihe 😊.
ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ap
No kyllä nyt sen verran piti "stalkata", että menit yksitellen noiden eri naisten sivuille ilmeisesti miehen sivujen kautta ja menit katsomaan kaikkien kuvien kommentit, että oisko mies jättäny naisille kommentteja kuviin ja niin hän olikin jättänyt ja siten jäi siis kiinni vai, että flirttaili muille? Onko nää naiset jotain instabeibejä, joilla on tuhansia seuraajia, vai onko ne jotain suomalaisia taviksia ja tietää ne oikeasta elämästä myös?
Jokainen fiksu ottaa selvää ihmisestä, jonka aikoo tavata. Ihan kvg
Asiosta selvää ottaminen ja stalkkaaminen kaksi eri asiaa vaikka kuinka naiset väittäisi sen olevan vain asioista selvää ottamista. Onko se sinusta normaalia asioista selvää ottamista jos mies alkaa selvittämään ihan kaikki kenenen kuvista sinä olet tykännyt ja kenen kuviin sinä olet kommentoinut ja erikseen tilaa ilmoitukset siittä mitä sinä teet somessa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ap
No ne näkyi suoraan feedissä, kun olin painan
Tai sitä, että haluan nähdä miehen päivitykset? Kun seuraajia on tuhat, niin pitää valita ne, joiden postaukset haluaa erityisesti nähdä.
ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ap
No nyt ymmärrän paremmin. Sinä annoit miehelle ja tästä johtuen kuvittelet omistavasi miehen ja kuvittelit että teillä on jotain tapailua vakavampaa. Niinhän naiset itsekin sanovat että kiin kauan kun vain tapaillaan on ihan luvallista tykätä ja tapailla muita
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ap
Mies antoi minulle. En huolinut enempää, kun näin että hän valehtelee. Kirjoitukset muille naisille paljastivat valheet.
ap
Vierailija kirjoitti:
Miehen kuuluu saaha pimperoa vähän vieraalta ja omaltakin akalta. Ei se järvi soutamalla kulu
Mutta airo kuluu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ap
No kyllä se tiiviisti liittyy tähän ketjuun. Olet siis ollut lähes 20 vuotta miehesi kanssa yhdessä ja olet 40 + ikäinen.
Sitten haksahdit netissä tällaiseen nähtävästi haaremia pitävään naistenmieheen, jolle ei riitä yksi nainen kerrallaan. Olit jopa valmis jättämään miehesi tämän casanovan takia, ennenkuin sulle paljastui, että hän flirttailee estoitta muillekin naisille.
Meinaatko nyt jatkaa miehesi kanssa? Eikö miehesi enää olekaan niin huono mies, kun sait maistaa tällaisen tosi kusipäisen miehen lääkettä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olet sairas
Millähän tavalla? Mikä diagnoosi kahden virkkeen perusteella?
Kontrollihulluus maximus gravus.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ap
No kyllä se tiiviisti liittyy tähän ketjuun. Olet siis ollut lähes 20 vuotta miehesi kanssa yhdessä ja olet 40 + ikäinen.
Sitten haksahdit netissä tällaiseen nähtävästi haaremia pitävään naistenmieheen, jolle ei riitä yksi nainen kerrallaan. Olit jopa valmis jättämään miehesi tämän casanovan takia, ennenkuin sulle paljastui, että hän flirttailee estoitta muillekin naisille.
Meinaatko nyt jatkaa miehesi kanssa? Eikö miehesi enää olekaan niin huono mies, kun sait maistaa tällaisen tosi kusipäisen miehen lääkettä?
Enpäs kerro 😊.
ap
Vierailija kirjoitti:
No nyt ymmärrän paremmin. Sinä annoit miehelle ja tästä johtuen kuvittelet omistavasi miehen ja kuvittelit että teillä on jotain tapailua vakavampaa. Niinhän naiset itsekin sanovat että kiin kauan kun vain tapaillaan on ihan luvallista tykätä ja tapailla muita
No mitä nyt rivien välistä pystyn ap:n juttuja tulkitsemaan, niin ap:n ja tämän salarakkaan suhde oli kehittynyt jo niinkin pitkälle ja vakavaksi, että ap oli jo tosissaan harkitsemassa jättävänsä miehensä, jonka kanssa on ollut miltei 20 vuotta yhdessä.
Ja nyt yllättäen paljastuikin threads sovelluksesta, että salarakas flirttailee muille naisille siellä eli ap ei ollutkaan ainoa salarakkaalle eikä tätä salarakasta enää ap voi ottaa vakavasti otettavana vaihtoehtona.
Kuinka kauan ap ehdit tuon miehen kanssa pitää tällaista salasuhdetta salaa miehesi selän takana? Kuinka nopeasti suhteenne kehittyi tuohon pisteeseen, että olit valmis jättämään miehesi?
Etkö siis aiemmin nähnyt mitään flirttailuja toisille naisille, vaan tämä threads sovelluksen kellonappi syötti vasta feediisi kaikki salarakkaan flirttailut toisille naisille?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No mitä nyt rivien välistä pystyn ap:n juttuja tulkitsemaan, niin ap:n ja tämän salarakkaan suhde oli kehittynyt jo niinkin pitkälle ja vakavaksi, että ap oli jo tosissaan harkitsemassa jättävänsä miehensä, jonka kanssa on ollut miltei 20 vuotta yhdessä.
Ja nyt yllättäen paljastuikin threads sovelluksesta, että salarakas flirttailee muille naisille siellä eli ap ei ollutkaan ainoa salarakkaalle eikä tätä salarakasta enää ap voi ottaa vakavasti otettavana vaihtoehtona.
Kuinka kauan ap ehdit tuon miehen kanssa pitää tällaista salasuhdetta salaa miehesi selän takana? Kuinka nopeasti suhteenne kehit
Tällä miehellä oli niin kova kiire muuttaa yhteen minun kanssani, että se sai hälytyskellot soimaan päässäni. Yritti saada minua eroamaan lähes päivittäin. Etsi avioliitostani vikoja ja rinnasti ne oman avioliittonsa vikoihin. Juuri tuo kiire muuttaa yhteen oli suurin tekijä riuhtaista itseni irti sairaasta suhteesta, yhdistettynä sitten niihin kirjoituksiin muille naisille.
ap
Kannattaisi sitten edetä siitä "tapailusta" johonkin vakavampaan jos toivoo, että toinen omistautuu sinulle.
Mun tapailunaiseni pettyi kun kerroin, että haluaisin uittaa kikkeliäni seisokissa Megan Foxin suussa ja että haaveilen siitä lähes päivittäin.
Nyt ollu hetken hiljaista, mutta ei se montaa päivää jaksa odotella pillu kosteena.