Tapailumies ei ymmärtänyt, että muiden naisten kuvien kehuminen
Ja keskustelu heidän kanssaan flirttailevaan sävyyn vaikutti käsitykseeni hänestä. Tuo käytös oli jyrkässä ristiriidassa sen kanssa, mitä kertoi minulle.
Muilla kokemusta vastaavasta?
Kommentit (224)
Vierailija kirjoitti:
Patologinen valehtelija ja lisäksi tyhmä. Ihastuin tyhmään, se lienee osa hänen charmiaan.
Hän ei tajunnut, että hänen kirjoituksensa random-naisille ovat kenen tahansa nähtävissä. Tuskin luuli mitään priva-viestejä laittavansa sentään. Kaikki eivät hahmota laajoja kokonaisuuksia.
Minulle mies kertoi eronneensa vaimostaan, koska seksiä ei ollut, vaimo oli sottainen, ei siivonnut,raha-asiat sekaisin, ei huolehtinut mistään ja kehui, miten erotessa kaikki kannattaa suunnitella valmiiksi.
Jolkekin toiselle naiselle hän kertoi että parasta, mitä ex-vaimo on koskaan sanonut, on *Laitpin avioeron vireille*. Jollekin eri naiselle hän taas kertoi avioeron syynä olleen miehen runsaan Koskenkorvan käytön.
Tuossa muutama esimerkki.
ap
Kertoiko mies sulle, että mies itse haki yksin avioeron ja jätti vaimonsa, joka olisi puolestaan halunnut jatkaa?
Ja muille kertoi, että vaimo oli se, joka haki avioeroa yksin.
Toisaalta voihan eron syynä olla kaikkien noiden asioiden yhteissumma eli ei seksiä, vaimo sottainen, ei siivoa, raha-asiat sekaisin ja sen lisäksi mies joi liikaa viinaa. Ei vain kerro koko ritirimpsua eroon johtaneista syistä, vaan ripotellen eri ihmisille eri syyt.
Tärkeintä on se, että miten hän on esittänyt, että kumpi halusi erota ja kumpi jätti. Jos tuossa on ristiriitaisuuksia, hän on kunnon valehtelija.
Ja miten hän siis sitten kehui muita naisia siellä threadsissa?
Lähdepä huvin vuoksi perkaamaan, mitä hän on kirjoitellut ihan suhteenne alussa muille naisille ja myös sitä ennen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Patologinen valehtelija ja lisäksi tyhmä. Ihastuin tyhmään, se lienee osa hänen charmiaan.
Hän ei tajunnut, että hänen kirjoituksensa random-naisille ovat kenen tahansa nähtävissä. Tuskin luuli mitään priva-viestejä laittavansa sentään. Kaikki eivät hahmota laajoja kokonaisuuksia.
Minulle mies kertoi eronneensa vaimostaan, koska seksiä ei ollut, vaimo oli sottainen, ei siivonnut,raha-asiat sekaisin, ei huolehtinut mistään ja kehui, miten erotessa kaikki kannattaa suunnitella valmiiksi.
Jolkekin toiselle naiselle hän kertoi että parasta, mitä ex-vaimo on koskaan sanonut, on *Laitpin avioeron vireille*. Jollekin eri naiselle hän taas kertoi avioeron syynä olleen miehen runsaan Koskenkorvan käytön.
Tuossa muutama esimerkki.
ap
Kertoiko mies sulle, että mies itse haki yksin avioeron ja jätti vaimonsa, joka olisi puolestaan halunnut j
Mies kertoi minulle itse hakeneensa eroa. Sitä kipuilua liitossaan pitkään, harkinnut eroa pitkään, ennen etsinyt vuokra-asunnon ja kuulemma suunnitellut kaikki muut asiat valmiiksi. Jollekin random-naiselle kertoi vaimon hakeneen eroa. Seuraavalle kertoi alkoholinkäyttönsä pilanneen avioliiton.
ap
Vierailija kirjoitti:
Mies kertoi minulle itse hakeneensa eroa. Sitä kipuilua liitossaan pitkään, harkinnut eroa pitkään, ennen etsinyt vuokra-asunnon ja kuulemma suunnitellut kaikki muut asiat valmiiksi. Jollekin random-naiselle kertoi vaimon hakeneen eroa. Seuraavalle kertoi alkoholinkäyttönsä pilanneen avioliiton.
ap
Ok, eli totuutta et voi tietää. Paitsi soittamalla käräjäoikeuteen, että kuka on ollut hakija avioerossa. Mutta syitä avioeroon et ikinä saa tietää siis raakaa totuutta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ap
Ok, eli totuutta et voi tietää. Paitsi soittamalla käräjäoikeuteen, että kuka on ollut hakija avioerossa. Mutta syitä avioeroon et ikinä saa tietää siis raakaa totuutta.
En tuolta mieheltä ainakaan. Hänen tapauksessaan tarina vaihtuu jatkuvasti. Vastuu jää kuulijalle.
ap
Tarina voi vaihtua myös siksi, että syitä on ollut useita ja hän kertoo vain yhden kerrallaan. Oma juominen eron syynä vaikuttaa tarkoitukselliselta etäännyttämiseltä, olipa totta tai ei. Ykkös- ja kakkosvaiheen erossa on voinut olla eri hakija/hakijat.
Hyvä että sulle selvisi, että mies on valehtelija. Sehän siinä on iso ongelma muille naisille viestittelyn ohella. Et kai enää tapaile häntä?
Toivottavasti huomasit ajoissa.
Yritti päästä lokkeilemaan sun kämpille tuolla järjestelyllä.
Vierailija kirjoitti:
Yritti päästä lokkeilemaan sun kämpille tuolla järjestelyllä.
Kyllä. Halusi lapsilleen korkeamman elintason sekä näpäyttää exäänsä, joka piti omakotitalon.
ap
Vierailija kirjoitti:
Hyvä että sulle selvisi, että mies on valehtelija. Sehän siinä on iso ongelma muille naisille viestittelyn ohella. Et kai enää tapaile häntä?
Toivottavasti huomasit ajoissa.
En tapaa enää. Säälittää ne lapset.
ap
Voi hellanlettas. Kuvitteletko olevasi ainoa viehättävä mimmi???
Vierailija kirjoitti:
Voi hellanlettas. Kuvitteletko olevasi ainoa viehättävä mimmi???
En.
Häiritseekö sua mikä eniten, flirttailu toisille naisille vai valehtelu?
Vierailija kirjoitti:
Häiritseekö sua mikä eniten, flirttailu toisille naisille vai valehtelu?
Lue ketju, niin asia selviää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voit vain kuvitella, millainen haaremi hänellä on haalittuna privakeskusteluihin. Ja voit vain kuvitella, kuinka siellä estoitta hän flirttaa heille kaikille, etkä ikinä tule näkemään niitä tekstejä.
Threadsissä ei ole priva-keskusteluja.
ap
Hän voi etsiä kyseiset naiset myös muualta ja kirjoittaa heille privaa.
Onko kyseessä random hyvännäköiset instabeibet ympäri maailmaa vai onko kyseessä suomalaiset naiset, jotka hän tuntee oikeasta elämästä myös?
Niinpä. Onneksi en uhrannut avioliittoani tuollaisen reppanan takia - oli nimittäin lähellä. Olen ollut saman miehen kanssa lähes 20 vuotta ja olin jo lähes eroamassa. Onneksi syyt tuli selville, miksi tuo mies on sinkkuna.<
Siis et ollut vielä eronnut ja silti vieras 'tapailumies' - hoh-hoijaa...
No mikä vieras mies olisi muuta ollut kuin tapailumies? No joo, salarakas myös.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehen kuuluu saaha pimperoa vähän vieraalta ja omaltakin akalta. Ei se järvi soutamalla kulu
Mutta airo kuluu.
Ja järvikin voi saastua, kuolettavastikin...
ap aiot siis jättää tapailumiehen tuohon. Ja syyt: valehtelu ja toisille naisille flirttaus?
Kyllä, mutten ole jaksanut lähteä niitä perkaamaan. Varmaan olisin katsonut, mikäli suhde olisi muutoin vaikuttanut lupaavalta ja säilyttämisen arvoiselta.
ap