Miksi ihmiset sijoittavat valtavia summia autoon?
Kommentit (39)
Turhaan mietit monimutkaisia asioita.
Kivaa et on auto joka kulkee, eikä jätä tielle. Paremmin mä autolla pääsen ,ku junalla.
Mitä se sinulle kuuluu mihin muut rahansa käyttävät?
Koska nyt vaan oli varaa käydä hakemassa se kaupasta. Halpaa ajoa ja myyn pois kun pitää 4 vuoden kohdalla maksaa viimeinen iso erä
Moni ei tajua että mulla ei oo omaa rahaa kiinni autossa
Jokainen sijoittaa kukkarolleen sopivan määrän, ei siinä muuta. Turha näitä on kadehtia tai arvostella.
Monille se on ensisijaisesti harrastus eikä niinkään liikkumisväline . 3 autoa tällä hetkellä itsellä . Ei kaikki perustu järjellä ajatteluun . Taloudellisesti autoissa ei ole järkeä .
Auto on statussymboli joillekin ihmisille. Toisille taas keino päästä paikasta toiseen. Taloudellisesti auto ei ole kannattava, siitä harvoin saa korkoa sijoituksilleen.
Minäkään en ymmärrä suuria summia autoon sijoitettuna. Itse ostin 87 000€ auton koska oli niin halpa.
valtavilla rahasummilla saa sitten valtavan hyviä autoja?
Vierailija kirjoitti:
valtavilla rahasummilla saa sitten valtavan hyviä autoja?
Miljoonien auto on itse asiassa aika huono autoksi, enemmänki vertautuu niin että timanttikaulakoru on huono huivi pakkasella.
Itse ostiin kalliin ökyauton koska saan sitä iloa.
Jos rahaa on niin miksi makuuttaa sitä tilillä?
Ei ole auto mikään sijoitus, paitsi ehkä elämänlaatuun.
Sen takia laitankin sijoitukseni merkkilaukkuihin, niissä arvo säilyy.
Ostin 10 vuotta sitten autoliikkeen esittelyauton, jolla oli ajettu joku pari sataa kilsaa.
Oman farkkuni annoin vaihdossa ja uudesta maksoin 10 000,-
Auto on hyvässä kunnossa. Ei ole vielä tielle jättänyt. Jakopään hihna vaihdettu ja jotain kuluvia osia.
I luuuv my car !
Vierailija kirjoitti:
Persaukisen ajatelmia
Ei vaan erittäin älykästä ajattelua. Sinua selvästikin kaduttaa hankkimasi kallis kottero.
Mun auton arvo on noin 20 000e ja ihan jeppis mut jos ei ois rahasta kii ostaisin sadan tonnin mersun
En puhuisi sijoittamisesta ja autosta samassa lauseessa. Ehkä tuhlaus olisi oikea sana.
Koska ajan paljon ja haluan tehdö sen mukavammin kuin sinä ruosteisella passatillasi.
Vierailija kirjoitti:
Monille se on ensisijaisesti harrastus eikä niinkään liikkumisväline . 3 autoa tällä hetkellä itsellä . Ei kaikki perustu järjellä ajatteluun . Taloudellisesti autoissa ei ole järkeä .
Totta. Eniten tuli autoilla ajettua silloin kun työpaikoille oli vain kävelymatka. Illat ja viikonloput ajeltiin ympäriinsä ja kun kaverit asuivat kymmenien kilometrien päässä niin kilsoja kertyi. Töihin kävelin mutta 25 tuhatta km vuodessa mittariin ilmestyi. Rallia, rataa ja autosuunnistustakin harrastettiin. Jolla on muita harrastuksia ja rahaa, hän ostaa kalliimman auton. Paras autoni oli tonnin Saab 9000 jolla ajoin kahdeksan vuotta ja 200 tuhatta kilometriä.
Persaukisen ajatelmia