Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Luullaanko sua ikäistäsi nuoremmaksi vai vanhemmaksi?

Vierailija
24.02.2007 |

Kuinka paljon arvaukset heittää?

Kommentit (30)

Vierailija
21/30 |
25.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

töissä asiakkaat monesti luulleet harjoittelijaksi ylä-asteelta=( ikää on 23v

olen pieni ja pyöreä. Pyytävät monesti hakemaan vanhemman työntekijän paikalle. Vanhempia toki on,mutta minä olen se kokenein joten hassuja tilanteita toisinaan tulee. Olisi tietenkin kiva kun olisi vähän karismaattisempi

Vierailija
22/30 |
25.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

meillä sama juttu, asiakkaat eivät luota nuoriin työntekijöihin. Se on rasittavaa välillä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/30 |
25.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin silloin 27v. No pultsari sanoikin mulle, että sulla ei hyvin mee : D

Vierailija
24/30 |
25.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monesti ihmiset ei osaa arvioida toisen ikää. Itse tunnistan oman ikäiset vaikka olisivat kuinka nuorekkaasti pukeutuneet tms. Parikymppisiset näyttävät monesti mun silmissä teineiltä eli ymmärrän että itseänikin luultiin nuorena vielä nuoremmaksi.

Vierailija
25/30 |
25.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 35 v ja just perjantaina mua luultiin yhen ystävän (41 v) tyttäreksi. Tässä iässä on ihan mukavaa, mut sillon kun olin 25 v ja vieläkin kysyttiin paperit baariin mennessä, niin en tykänny yhtään.

Vierailija
26/30 |
25.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

hoitsu kysyi että sähän et ole vielä täyttänyt 18 (silloin ei mene maksua) sanoin että monta vuotta sitten jo. Ja hän vieläkin, että ethän?

Olen 27v.

Tosin olen pieni, lävistetty ja pukeudun nuorekkaasti (miksi en pukeutuisi...)

Mutta silti :D Alle 18v, sitä en ihan ekana itsestäni uskoisi.

Vierailija
27/30 |
25.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen mies 32 v., mutta usein luullaan korkeintaan 25 v.

Vierailija
28/30 |
25.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos olet Ville,olen ajatellut sinua :)

Vierailija
29/30 |
25.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikää 29v. Luullaan n. kymmenen vuotta nuoremmaksi. Pari vuotta sitten matkustin bussilla. Kuski myi mulle nuorisolipun :D. Ja kun kysyin matkahuollossa töissä olevalta ystävältäni, että minkä ikäisille se nuorisolippu on tarkoitettu, niin hän sanoin että 12-16 -vuotiaille :D.

Vierailija
30/30 |
25.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

onkohan aina niinkään vai uskotteko kaikki miesten " kohteliaisuudet" ?

No jos ei lasketa niitä baarissa heitettyjä ikiä (mitkä on aina vähintään 5-vuotta vähemmän) ja portsarin satunnaisia papereiden kysymisiä (just viime viikonloppuna kysyi paperit ravintolaan, minne 18 ikäraja) niin muuten mua on luultu aina täsmälleen oman ikäiseksi tai vanhemmaksi.

En tiedä mistä se sitten johtuu? Ehkä siitä, että olen ollut aina hoikka ja hoikat poskethan vanhentaa. Pyöreäposkisia kavereitani luullaan aina nuoremmaksi kuin mitä ovatkaan. Pukeutumisella ei ole minun kohdallani merkitystä tuohon vanhemmaksi luulemiseen, sillä pukeudun hyvin nuorekkaasti. Pitkätukkaisena ikä-arviot osuivat lähes aina oikeaan, mutta nyt lyhyt-tukkaisena ne heittää yäkanttia. Ehkä olen sitten niin vanhan näköinen kasvoiltani? En tiedä. Mutta ihan tällaisissa normaaleissa keskusteluissa tuttujen ja puolituttujen kanssa (sekä muissa selvinpäin tilanteissa) ihmiset järjestäen veikkaavat ikäni samaksi kuin se on tai yläkanttiin. Minua lohduttaa kylläkin se, että näissä tilanteissa on usein jotain jo keskusteltu...joten ehkä käytöskin vaikuttaa asiaan. Sitten taas niissä tilanteissa missä keskustelua ei ole ollut (vaikka ne baarit) niin iät voi mennä jopa reilusti alakanttiin.

jokatapauksessa uskon, että rehellinen mielipide on, että näytän omanikäiseltäni tai vanhemmalta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan yksi