Luullaanko sua ikäistäsi nuoremmaksi vai vanhemmaksi?
Kommentit (30)
Ja sit kauhistellaan kun mulla on jo niin iso lapsi (6v)
Pitäisi kai alkaa kerätä niitä astiastoja tms., jos se vaik vanhentais.
vain kerran minua on sanottu mummoksi-
lapsen eskarikaveri lipsautti...
ja siitä syystä käytän nykyään poninhäntää-
Ps.
olen siis yli 35 v ja pienten lasten äiti...
Ps. kampauksella ja meikilä voi PALJON vaikuttaa sekä pukeutumisella myös ulkonäköönsä-
- korkkarit ja ponnari nuorentaa sekä hymy myös
- löysät vaatteet ja yleensäkin laittamattomuus sekä läskipohjakengät vanhentaa... ja iso KARVAHATTU myös...
Näin on ollut aina teini-iästä asti. Olin muita kehityksessä aina edellä. Saa nähdä kääntyykö samalla tavalla kuin äidilläni, joka myös oli nuorena vanhemman näköinen kuin oli, että vanhempana taas luullaan nuoremmaksi=)
..ku menee baariin niin ne kyllä kysyy papereita. en oo muuten vaan ikinä kysyny ihmisiltä. ite ei oikeen pysty arvioimaan. =)
Yleensä mua luullaan kyllä 21-22 v., olen nyt 28v.
Äippälomalla kerran kaupassa yksi mummo mutisi jotain teiniäideistä. Olin sentään kuitenkin jo 29v :-D Vuotta aiemmin kun vielä odotin kyseistä lasta yksi toinen mummo kysyi bussipysäkillä, olenko tosiaan jo naimisissa (huomasi sormukset sormessa). Ja olin siis 28v. Raskaus ei siinä vaiheessa vielä näkynyt enkä viitsinyt järkyttää mummo-raukkaa kertomalla olevani vielä paksunakin :-) Monesti muutenkin kuulen olevani tasan samannäköinen kuin 15 vuotta sitten. Kukaan ei tunnu huomaavan, että tyyli on kyllä hiukan muuttunut sen jälkeen... ;-)
ja minua luullaan poikani hoidoksi jos käymme ravintolassa yhdessä. Tuntuu tosi hyvältä kun tietää,että itsestään huolehtiminen on tosiaan auttanut!
ja nuorempaan suuntaan. Ärsyttää välillä tuo teiniäiti luokittelu kun ikää on tosiaan melkein 30v. Onhan se tietenkin kiva että on säilyny nuorekkaana :)
Olen lyhyt ja jonkinverran ylipainoinen, en meikkaa enkä muutenkaan erityisesti pidä huolta ulkonäöstä.
Terkkuja tutuille ;)
En käytä meikkiä, enkä laita itseäni juuri ollenkaan.
Vastasin vaan jotain että joo ja jäin odottamaan. Isännöitsijä katto vähän ja kysyi sitten, että hakisitko paikalle. Sanoin vaan että tässähän mä olen, siinä vaiheessa meidän kaksosetkin jo konttaili eteiseen. Huvitti tilanne vähän jälkeenpäin. Eli vissiin olen aika nuoren näköinen.
Ja tästä saakin aika usein kuulla. En osaa arvioida tarkkaan, miten paljon nuoremmaksi, mutta meikkaajani luuli minua itseään nuoremmaksi, kun 33-vuotiaana menin naimisiin. Meikkaaja oli silloin 27-vuotias. Työelämässä tämä nuoremmaksi luuleminen rassaa todella. Kuitenkin pukeudun hyvin konservatiivisesti (suorat housut, paita- tai neulepusero, kävelykengät) töissä. Hiukset puolipitkät ja yleensä auki tai siistillä ponnarilla. Siisti meikki.
viime kesänä kesätyttö töissä jäi istumaan suu auki kun kuuli että mulla on lapsia. " mitä?!? mutta sähän oot niin nuori!" tyttö itte oli vissiin hädin tuskin 18. yhdelle ukolle kerran sanoin että oon käyny kuusamossa jotain 20 vuotta sitten niin se meinas siihen että en kai mä vauvana oo siellä käyny. juu, en, vaan siinä kymmen-vuotiaana. ja ikää mulla siis nyt 30v.
Vaaleat nayttavat nuoremmilta kuin tummat. Taman huomaa varsinkin taalla Suomen rajojen ulkopuolella.
Olen 35v. ja vahintaan kerran viikossa mua luullaan jopa 10v. nuoremmaksi. Niin, ja olen siis blondi.
Arkena, kun töihin meikkaan puuteri+ripsari+kulmakynä, mua luullaan kyllä noin 20-vuotiaaksi. Taas iltaelämässä kulkiessani olen oman ikäisen näköinen =) Tai ainakaan papereita ei kysellä yms.
Arviot heittelee 14-vuotiaasta 20-vuotiaaseen. Olen oikeasti 27v.
vasta viime viikolla mieheltäni oli hänen työkaverinsa kysynyt että onko vaimosi sinua paljonkin nuorempi? No minä olen miestäni 8v. vanhempi. Tämä työkaveri ei vitsaillut tai keljuillut, koska minä siis todellakin näytän miestäni nuoremmalta!
Huolehdin itsestäni hyvin, en käytä alkoa, en polta tietenkään (se vanhentaa todella paljon) syön terveellisesti. Käyn kosmetologilla kerran kuussa ja käyn jumpassa 5-7 kertaa viikossa. Myönnän kyllä että minulle on tehty yksi kirurginen operaatiokin kasvoihin.
Minusta on kivaa olka hyvännäköinen.
niin minua luulee 20v nuoremmax. Noloja tilanteita joskus tullut esim. baaritiskillä ;)