Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ei ole mitään tekemistä. Lapset aikuisia, ei lapsenlapsia, ei harrastuksia, ulkona pimeää, miestä ei kiinnosta.

Vierailija
12.12.2024 |

Tulin töistä kotiin. Mies makaa sohvalla ja katselee jotain turhanpäiväisiä Youtube-videoita. Ei kuulemma jaksa tehdä mitään. Lapset ovat aikuisia, muuttaneet jo kotona. Lapsenlapsia ei vielä ole. 

Ei ole rahaa harrastaa mitään muuta kuin kävelyä, eikä sitä nyt tuossa pimeydessä jaksa.

Koko koti on lattiasta kattoon puunattu, jouluruoat pakastettu ja iltaa jäljellä tuntikausia ennen kuin pitäisi mennä nukkumaan. 

MITÄ TEEN TÄLLÄ ELÄMÄLLÄ??

Kommentit (86)

Vierailija
61/86 |
12.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hanki koira. Saat kumppanin.

En huolisi koiraa. Ne on hirveitä.

Vierailija
62/86 |
12.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koti naftaleeniin ja muuttakaa jommankumman kumman vanhempien luo asumaan omaishoitajaksi.

Tein näin eikä ole tekemisen puutetta. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/86 |
13.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erotkaa. 

Vierailija
64/86 |
13.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aiemmin syksyllä mietin samaa. Meillä mies pelaa pleikkaa ja on sillä tuhonnut meidän parisuhteen. En jaksa aikuiselle huomautella mokomasta, olkoon. 

Harmi siinä on myös se, tolla harrastuksellaan se myös valloittaa tv:n ja olohuoneen illoiksi itselleen. En voi itse katsoa mitään tai jumpata olohuoneessa tms, joten se rajoittaa munkin elämää. Sillä verukkeella oon sanonut välillä että on mun tv-vuoro ja sen se onneksi tajuaa ja antaa tilaa. 

Miesten ymmärrys reilusta jaosta: hänelle 90% - emännälle 10% :D

Vierailija
65/86 |
13.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

-vapaaehtoistyö esim. SPR

-kirkon toiminta, esim. kuoro, jumalanpalvelusavustaja, kauneimmat joululaulut 

-seurakunnan leirit, vaikka avioparikurssi

-mene paikkakuntasi käräjille seuraamaan asioiden käsittelyä 

-osallistu kunnallispolitiikkaan tai johonkin vaalikampanjointiin

-kirjastoissa on välillä joitain avoimia tilaisuuksia, joissa joku kirjailija tai runoilija esiintyy 

-Martoilla on monenlaista toimintaa 

Vierailija
66/86 |
13.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Erotkaa. 

Miksi tämä on saanut alapeukkuja? Rakkautta ei enää ole ja ap.llä on viimeinen mahdollisuus ennen kuolemaa elää kuin hän haluaa. Mies on riippa.

Vierailija
67/86 |
13.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Erotkaa. 

Miksi tämä on saanut alapeukkuja? Rakkautta ei enää ole ja ap.llä on viimeinen mahdollisuus ennen kuolemaa elää kuin hän haluaa. Mies on riippa.

Miten mies estää tällä hetkellä ap:n elämisen?

Vierailija
68/86 |
13.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Provojahan nämä, mutta todellisuudessakin moni nainen yrittää keinolla millä hyvänsä syyllistää miestä oman elämänsä ns. puutteista.

Tyytymättömyys on monen naisen perusolotila ja kateus toimii polttoaineena huonon itsetunnon moottorille. Somesta katsellaan kiiltokuvia ja samaan aikaan vertaillaan omaa tylsää perusarkea johonkin fantasiamaailmaan. Kun itsestä ei tietenkään suostuta koskaan löytämään mitään vikaa, niin oiva syntipukki on sohvalla autuaan tietämättömänä telkkaria katsova mies. Alkaa vikojen etsintä ja projisointi.

Vierailija
69/86 |
13.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ei ole varaa harrastuksiin ja aikaa riittää, miten olisi vapaaehtoistyö? Täältä https://vapaaehtoistyo.fi/fi voi esimerkiksi etsiä. 

Vierailija
70/86 |
13.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oisko sulla varaa vaikka taskulamppuun, niin voisit olla ulkonakin? Ei juma milä pahkasika ihmisen täytyy olla, kun kimittää niistä muutamasta siunatusta viikosta vuodessa, kun ei jatkuvasti paista paska-aurinko. Olet jo muutaman lapsen porsinut, etkä osaa edes olla itsekseen? Kyllä on ihmisellä tyhjä päänsisäinen elämä. Onneksi en tunne sinua.

Vierailija
71/86 |
13.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama täällä. Ukko on elääkkellä ja on aina kotona.

Vierailija
72/86 |
13.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehen kannattaisi heivata tyytymätön eukkonsa pihalle sen sijaan että alistuu katselemaan  ankeuttajaa ja syyllistäjää.

Vierailija
73/86 |
13.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aiemmin syksyllä mietin samaa. Meillä mies pelaa pleikkaa ja on sillä tuhonnut meidän parisuhteen. En jaksa aikuiselle huomautella mokomasta, olkoon. 

Harmi siinä on myös se, tolla harrastuksellaan se myös valloittaa tv:n ja olohuoneen illoiksi itselleen. En voi itse katsoa mitään tai jumpata olohuoneessa tms, joten se rajoittaa munkin elämää. Sillä verukkeella oon sanonut välillä että on mun tv-vuoro ja sen se onneksi tajuaa ja antaa tilaa. 

Et sitten ole ajatellut toista telkkaria hommata, minä en ainakaan jaksaisi möllöttää toisen pelaamista

Vierailija
74/86 |
13.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi sulla ei ole harrastuksia ja mielenkiinnonkohteita? Miksi ole antanut tehdä itsestäsi kodinkoneen? Siltä nimittäin nyt vaikuttaa, että sun rooli on ollut kodin puunaus ja ruokien valmistus. Varmaan myös lapset?

Noh, itse en ole ikinä tähän suostunut. Kotityöt puoliksi tai sit ei tehdä ollenkaan, mutta en ole yksin työpäivieni päälle kenenkään kodinhoitaja enkä kokki. Lapsiakaan en yksin tehnyt, joten en niitä yksin hoida ja kasvata. Mulla on ollut aina harrastukset ja muut omat jutut, niin miehelläkin. Meillä ei siis ole sellaista tilannetta, että mies makaisi jouten sohvalla ja minä maton hapsujen oikomisen jälkeen tuskailisin, kun ei ole enää mitään tekemistä. Muuta mielenkiintoista on niin paljon, että kotityöt tehdään kun ehditään. 

Vierailija
75/86 |
13.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä käyn kävelyillä, avannossa, luen kirjoja, katson elokuvia, jumppaan, askartelen, tapaan ystäviä, kirjoitan, laulan, tanssin. Elämä on tylsää tylsille olen huomannut. 

Vierailija
76/86 |
13.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ero tulee eläkkeellä.

Vierailija
77/86 |
13.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hanki koira. Saat kumppanin.

En huolisi koiraa. Ne on hirveitä.

Nyt ymmärrän miestäsi.

Vierailija
78/86 |
13.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käy siivoamassa jonkun toisen koti - apu on varmasti tervetullutta, lue mielenkiintoisia kirjoja, osallistu hyväntekeväisyystapahtumaan, auta lapsiperheitä, mene mukaan urheiluseuraan, juttele lähteisten kanssa puhelimessa, lahjoita rahaa joulukeräykseen, katso jokin hyvä sarja tai vaikka Disney-leffa Yle Areenala.

Vierailija
79/86 |
13.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olisit pitänyt kipinää yllä niin mies ei olisi ajautunut pleikan pariin.

Mutta eihän sinussa tietenkään ole mitään vikaa, naiset on aina täydellisiä ja vain miehet on syyllisiä parisuhteen ongelmiin.

Vierailija
80/86 |
13.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haiskahtaa että haluat pois köyhyydestä... ryhdy OF sisällöntuottajaksi