Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ei ole mitään tekemistä. Lapset aikuisia, ei lapsenlapsia, ei harrastuksia, ulkona pimeää, miestä ei kiinnosta.

Vierailija
12.12.2024 |

Tulin töistä kotiin. Mies makaa sohvalla ja katselee jotain turhanpäiväisiä Youtube-videoita. Ei kuulemma jaksa tehdä mitään. Lapset ovat aikuisia, muuttaneet jo kotona. Lapsenlapsia ei vielä ole. 

Ei ole rahaa harrastaa mitään muuta kuin kävelyä, eikä sitä nyt tuossa pimeydessä jaksa.

Koko koti on lattiasta kattoon puunattu, jouluruoat pakastettu ja iltaa jäljellä tuntikausia ennen kuin pitäisi mennä nukkumaan. 

MITÄ TEEN TÄLLÄ ELÄMÄLLÄ??

Kommentit (86)

Vierailija
1/86 |
12.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjasto. Jos parikymppiä on laittaa, kuntosalikortti. Neulelangat ei paljon maksa (perussukkiin ja lapasiin). Museoiden ilmaisajat, uimahalli.

Vierailija
2/86 |
12.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lukeminen, kotijumppa, käsityöt, sukututkimusharrastus, ristikoiden täyttäminen, sudokut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/86 |
12.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkakaa panemaa!

Vierailija
4/86 |
12.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Palapelejä saa kirpputorilta muutamalla eurolla. 

Vierailija
5/86 |
12.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ei siellä paneta ni tuleppa tänne

Vierailija
6/86 |
12.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entä jos menee tauolla lenkille töissä. Tai pyytää päästä valoisaan aikaan edes hieman aurinkoa saamaan. Pimeällä voi tehdä lenkin, jos on katuvaloja. Entä sisäliikunta jumppapumppa. Kotona voi tehdä myös asioita ja harrasteita, hanki sinne välineitä ja materiaalia. Tai velttoilla. Ellei ole joku kaveritoveri siinä. Entä kielen opiskelu ja etsintä.

Vierailija
7/86 |
12.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla sama. 

Luen paljon ja kuuntelen äänikirjoja. 

Joskus opiskelen jotain avoimessa yliopistossa tai avoimessa ammattikorkeakoulussa. Niillä on silloin tällöin joitain ilmaiskurssejakin.

Vierailija
8/86 |
12.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aiemmin syksyllä mietin samaa. Meillä mies pelaa pleikkaa ja on sillä tuhonnut meidän parisuhteen. En jaksa aikuiselle huomautella mokomasta, olkoon. 

Harmi siinä on myös se, tolla harrastuksellaan se myös valloittaa tv:n ja olohuoneen illoiksi itselleen. En voi itse katsoa mitään tai jumpata olohuoneessa tms, joten se rajoittaa munkin elämää. Sillä verukkeella oon sanonut välillä että on mun tv-vuoro ja sen se onneksi tajuaa ja antaa tilaa. 

Vierailija
9/86 |
12.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teen kotona pilatesta. Youtubesta löytyy hyviä videoita. Se ei tarvitse paljon tilaa mutta tekee hyvää kropalle. 

Vierailija
10/86 |
12.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikset opiskele?

Vierailija
11/86 |
12.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viikon päästä lauantaina on talvipäivänseisaus. Sen jälkeen alkaa taas valoa kohti menemään.

Mitä tekisit elämälläsi, jos et olisi naimisissa? Tee sitä!

Vierailija
12/86 |
12.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Netflix & chill

Vierailija
13/86 |
12.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ryyppää

Vierailija
14/86 |
12.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mee suomi24 sättäilee 

Vierailija
15/86 |
12.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä haluaisit tehdä miehen kanssa, jos olisi seurallisempi?

Vierailija
16/86 |
12.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla muuten sama, mutta en jaksa työpäivän jälkeen kuin pakolliset ja maata sohvalla. Sairaanhoitajan juoksutyö ja työmatkakävely liikuttavat työpäivinä.

Vierailija
17/86 |
12.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kummallista. Minulla päivät kuluvat hujauksessa ihan tekemättä paljon mitään. Jäin tänä vuonna eläkkeelle, enkä tajua, miten jaksoin ja ehdin työpäivän jälkeen tehdä kotityöt. Aioin mennä työväenopiston kursseillekin syksyllä, mutta en jaksanut enkä ehtinyt mihinkään.

Mulla on työvuosien jäljiltä keskeneräisiä piirroksia ja kuvia, joita viimeistelen ehtiessäni ja olen keksinyt myös uusia aiheita. Keskeneräisiä käsityöprojektejakin on.

Vierailija
18/86 |
12.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hanki koira. Saat kumppanin.

Vierailija
19/86 |
12.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnut syyttävän miestäsi siitä että sinulla on tylsää.

Ei miehesi tehtävä ole saada sinua onelliseksi.

Hän on todennäköisesti täysin tietämätön siitä mitä sinä ajattelet.

Te olette yhdessä vastuussa yhteisestä onnesta ja tyytyväisyydestä.

Kerro miehellesi että kaipaat hänen seuraa.

Yhdessä lenkille, ja vaikka saunaan.

Jos taasen kaipaat omaa tekemistä, miehesi ei ole velvollinen sitä järjestämään.

Hanki uusia ystäviä, ota yhteyttä vanhoihin.

Vierailija
20/86 |
12.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla sama elämäntilanne, mutta näen sen positiivisena asiana, toisin kuin ap. Töiden jälkeen saan  tehdä ihan mitä haluan. Luen, teen palapelejä, katson suosikkisarjoja ja -elokuvia, käyn elokuvissa. Harrastamme miehen kanssa retkeilyö ja matkailua. Ap kertoo käyvänsä töissä, miten tuossa iässä ei ole rahaa harrastaa mitään?