Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jyväskylän karmiva lenkkipolkukeissi

Vierailija
12.12.2024 |

https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010897922.html

Ihan hirveää! Kuin jostain criminal mindsista

Kommentit (129)

Vierailija
61/129 |
12.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehellä oli vissiin karhun äo, kun kuolleen esittäminen meni läpi. Ei älynnyt edes sykettä kokeilla. Hyvä niin toki.

Eli tavallista suomimiestä fiksumpi. Osasi sentään kuolavanaa pidätellä, mikä on jo ylivoimaisen vaikeaa suurimmalle osalle suomimiehiä

Oli varmaan niin paljon valkovuotoa, hiivaa ja haisi mädälle sillille, että päätti jättää väliin 

Ei sun tartte vihata naisia sen takia, että olet homo. Siinä ei ole mitään väärää. Saattaisit nauttia elämästä ilman tuollaista addiktoivaa, mutta sinua itseäsi sisältä syövään vihaan. 

Relaa vähän. Polvistu ja sen jälkeen kumarru. 

Vierailija
62/129 |
12.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vihervassarit antavat tuollaisten liikkua vapaana

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/129 |
12.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Byäää, suomalaiset miehet ei r.aiskaa, ne on kaikki niitä ulkomaalaisia"😫😫

T: Kaikki suomalaiset miehet

Byäää, 0,3 prosenttia suomalaisista miehistä r.aiskaa = kaikki suomalaiset miehet on r.aiskaajia, meitä r.aiskataan jo muutenkin niin paljon ettei haittaa ollenkaan vaikka toisitte maahan vaihtelun vuoksi vähän ulkomaalaisia r.aiskaajiakin.

T: kaikki suomalaiset naiset 

Suomalaisten miesten parhaimmisto taas täällä naisia haukkumassa:DD

Ja naisten 🤣

Vierailija
64/129 |
12.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä. Kauheaa. Omituista että jotkut suomalaiset miehet ovat alkaneet käyttää viiltopuukkoja. Aivan älytöntä. Heidän ei pitäisi sekoittaa täysin ulkopuolisia ihmisiä päihdesekoiluihinsa.

No enpä ollut tähän tietoon törmännyt missään ennen tätä. Siis nimenomaan viiltopuukkoja ja nimenomaan suomalaiset miehet? Osaatko heittää prosentuaalisesti suunnilleen, että kuinka moni suomalainen mies käyttää viiltopuukkoa? Mä en edes tiedä mikä sellainen on. Näkyykö se jotenkin helposti ulospäin jos sellaista kantaa vai myytkö niitä?

Eli viiltelyjä ja pistoja tekevät nykyään naisille ja miehille. Mikä on häiriintynyttä. On varmaan kiva takertua autistin tavoin joka sanaan.

Toisaalta puhuvat, että autismi on miehillä kasvussa. Hyvä puoli vaan, että ton autistin kiinnostus oli kirjoitusoppin.atseilussaeikä r.aiskailussa

Vierailija
65/129 |
12.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä. Kauheaa. Omituista että jotkut suomalaiset miehet ovat alkaneet käyttää viiltopuukkoja. Aivan älytöntä. Heidän ei pitäisi sekoittaa täysin ulkopuolisia ihmisiä päihdesekoiluihinsa.

No enpä ollut tähän tietoon törmännyt missään ennen tätä. Siis nimenomaan viiltopuukkoja ja nimenomaan suomalaiset miehet? Osaatko heittää prosentuaalisesti suunnilleen, että kuinka moni suomalainen mies käyttää viiltopuukkoa? Mä en edes tiedä mikä sellainen on. Näkyykö se jotenkin helposti ulospäin jos sellaista kantaa vai myytkö niitä?

Eli viiltelyjä ja pistoja tekevät nykyään naisille ja miehille. Mikä on häiriintynyttä. On varmaan kiva takertua autistin tavoin joka sanaan.

On varmaan kiva autistin tavoin nimenomaan eritellä siellä mies ja varsinkin suomalainen mies. Mitä tavoittelit? Riitelyä vai täysin kujalla olevien psykoosissa elävien naisten suosiota?

Vierailija
66/129 |
12.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Byäää, suomalaiset miehet ei r.aiskaa, ne on kaikki niitä ulkomaalaisia"😫😫

T: Kaikki suomalaiset miehet

Byäää, 0,3 prosenttia suomalaisista miehistä r.aiskaa = kaikki suomalaiset miehet on r.aiskaajia, meitä r.aiskataan jo muutenkin niin paljon ettei haittaa ollenkaan vaikka toisitte maahan vaihtelun vuoksi vähän ulkomaalaisia r.aiskaajiakin.

T: kaikki suomalaiset naiset 

Suomalaisten miesten parhaimmisto taas täällä naisia haukkumassa:DD

Muista lukea myös se ensimmäinen kommentti. Vai etkö kykene kun ei puolla sun psykoosia :DD

Vierailija
67/129 |
12.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oliko ma mu vai kantis

Suomalainen. Ja vieläpä ihan hyvästä perheestä. Nimi ja kuvakin löytyy ainakin minfosta 

En löytänyt sieltä kuvaa ja nimeä ainakaan ketjun alku- ja loppupäästä. 

Vierailija
68/129 |
12.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

lol tyhäm mies, ei edes pulssia älynnyt tarkastaa, eikä jemmannut ruumista, joka on täynnä todistusaineistoa miehen DNA:sta. ja noin kelvottomalla suunnitelmalla luuli pääsevänsä kuin koira veräjästä! 🤣

onneksi oli tyhmä, niin jäipähän kiinni.

Vierailija
69/129 |
12.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syomalainen mies on r.aiskaala, eikä muuksi muutu

Vierailija
70/129 |
12.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oliko ma mu vai kantis

Suomalainen. Ja vieläpä ihan hyvästä perheestä. Nimi ja kuvakin löytyy ainakin minfosta 

En löytänyt sieltä kuvaa ja nimeä ainakaan ketjun alku- ja loppupäästä. 

Sivulla 7 kokonimi ja sivulla 8 kuva.

Vierailija
71/129 |
12.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

lol tyhäm mies, ei edes pulssia älynnyt tarkastaa, eikä jemmannut ruumista, joka on täynnä todistusaineistoa miehen DNA:sta. ja noin kelvottomalla suunnitelmalla luuli pääsevänsä kuin koira veräjästä! 🤣

onneksi oli tyhmä, niin jäipähän kiinni.

Samaa älykkyysluokkaa muiden suomalaisten miesten kanssa. Vai miksi kuvittelet, että täällä Veetit kilvan huutaa omia fantasioitaan samalla antaessaan itsensä ilmi:DD

Vierailija
72/129 |
12.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hän on murhaaja minun silmissäni. Epäonnistumisesta ei pitäisi saada lievennystä tuomioon.

Juuri näin!! Murhanyritys on epäonnistunut murha, jos on huono murhaamaan mutta tahto löytyy, niin saisi tuomio tulla tekojen ja aikeiden, eikä uhrin tuurin (tai tekijän kädettömtyden) perusteella

Vierailija
73/129 |
12.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyi hitto mikä tyyppi! Haluaisin kantaa mukanani paprikasumutetta just näiden (lisääntyvien?) sekopäätapausten takia, mutta laillisesti ei saa ilman lupaa. Olen pieni nainen ja liikun paljon yksin.

ihan laillisesti saa käydä kaupasta ostamassa turvasumutteen.

Mä joskus monta vuotta sitten tilaisin netistä, tosin on jo vanha. En uskalla kokeilla, jos alkaa vinkua. Se ei tosin ole mikään virallinen turvasumutin. 

Vierailija
74/129 |
12.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun tyttöystävä ei mene mihinkään puistoon lenkille olen kieltänyt.

Vierailija
75/129 |
12.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiva koettaa tässä lenkkeillä ja saada painoa alas kun joutuu pelkäämään henkiriepunsa puolesta.

Olen lähes 50  ja lihava,mutta eiköhän näille sekopäille riitä että on  nainen.

Vierailija
76/129 |
12.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen sinkkunainen. Jos mies pyytää mua treffeille, niin mistä voin varmistua ennen treffipyyntöön suostumista, että onko se mies syyllistynyt menneisyydessä seksirikoksiin? Miten voin huolehtia omasta turvallisuudesta?

Vai onko parempi vaan olla deittailematta ketään oman turvallisuuden takia. Suomessakin on aika paljon seksuaali- ja väkivaltarikoksia tehneitä miehiä.

Vierailija
77/129 |
12.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tekijälle annettu puhelin vissiin, sehän Valkeakosken murhaaja kirjoitteli tänne, ihan todistetusti. Miks ei sitten muutkin sairaat sekopäät. 

No sillä tasolla on nykyään jutut täällä, että enpä ihmettele, vaikka kirjoittelisikin.

Vierailija
78/129 |
12.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vihervassarit antavat tuollaisten liikkua vapaana

Eikä anna. Olen vassari ja mun puolesta tuo sais olla vankilassa loppuikänsä!!! Turha toivo Suomessa.

Vierailija
79/129 |
12.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

https://yle.fi/a/74-20130475

Nyt äkkiä adoptoimaan oma Americanbully XL.

(jo on nimellä heitetty)

Pitänee ottaa ja kouluttaa käymään kiinni suoraan sukuelimiin.

Vierailija
80/129 |
12.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyi hitto mikä tyyppi! Haluaisin kantaa mukanani paprikasumutetta just näiden (lisääntyvien?) sekopäätapausten takia, mutta laillisesti ei saa ilman lupaa. Olen pieni nainen ja liikun paljon yksin

Onneksi itse olen jo 34-v enkä mikään nätti, niin ei ole pelkoa tulla ainakaan raiskatuksi. Mutta toki muuten hulluja tuolla saa varmaan varoa.

Vanhuksiakin raiskataan

Ja eläimiä. Ainakin Pohjanmaalla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan viisi