Jyväskylän karmiva lenkkipolkukeissi
Kommentit (129)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oliko naisella persvakohousut ja narutoppi? Sitä saa mitä tilaa.
Ai että hän ansaitsee tulla raiskatuksi ja on ok että hänet yritetään tukehduttaa systemaattisesti ja lyödään veitsellä ympäri kehoa?? Niinkö??
On se hauska kun ulkomaalaisten tekemissä rikoksissa suomalainen mies puolestelee, ettei suomalainen tälläistä tee, ja sitten kun on ollut suomalainen jässikkä asialla, niin silloin onkin naisen vika. Tälläisiä sankareita suomalaiset miehet:DD
Sellaiset projisoinnit ja miesvihat
Mutta totta eikö vain. Samanhan pystyy näkemään jokaisessa aihetta käsittelevässä keskustelussa:DD
Tyttökaveriin käytiin käsiksi lenkkipolulla Vantaalla keskellä päivää. Pääsi onneksi pakoon. Mies oli juossut perässä jonkin aikaa ja huudellut hraksi. Enää ei uskalla lenkkeillä yksin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olisiko aika koventaa tuomioita ja ottaa USA:sta mallia tällaisten rapettajamurhaajien kohteluun? Uusi laki jossa Rapettajan kulkusista tehdään joulupallot ja 30v istumisen jälkeen sähkötuoliin kuten Texasissa? Mutta arvatkaapa mitkä puolueet vastustaa tätä uudistusta?
Vain vihervassarifeministi alapeukuttaa kommentteja jossa tekijälle halutaan oikeat seuraamukset.
Haist vaikka mitä. Minä olen vihervassari ja nainen ja olen tässä ketjussa paasannut kovempia tuomioita näille rikollisille. Olen se, joka on puhunut naisrauhasta, ehdottanut adressia, ihmetellyt Valkeakosken murhaajan "tyytymättömyyttä tuomioonsa".
Älä viitsi sekoittaa asioita ja tehdä TÄSTÄKIN ketjusta vihervassarivihamielistä alustaasi. Näin olet toiminut aiemminkin, mm. Milo-pojan ketjussa. Sinä paskat piittaat näistä uhreista ja rikollisten tuomioista, katsot vain tilaisuutesi tulleen tehdä persupolitiikkaasi näissä ketjuissa.
Ja toistan: olen vasemmistolainen nainen, miksei vihervasemmistolainen, feministisesti ajatteleva tottakai ja KANNATAN näille rikollisille ankarampia tuomioita!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Omat lapseni ovat joutuneet pakenemaan turvakotiin kanssani nimenomaan isänsä väkivaltaa pakoon. Isän puuttuminen elämästään on siis turvallisempi vaihtoehto.
Miksi valehtelet?
Et usko, että tällaista tapahtuu Suomessa? Kylläpä olet tynnyrissä kasvanut. Tuo välihuomautuksena oli vastaus eräälle sitä edeltävälle kommentille, jossa joku peräänkuulutti naisia vastuuseen siitä, että isät olisivat lasten elämässä mukana ja opettamassa näitä. Joskus isän läsnäolo on vahingollista, mutta tämä ei tietenkään tarkoita että KAIKKI isät olisivat tällaisia hyvänen aika sentään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olisiko aika koventaa tuomioita ja ottaa USA:sta mallia tällaisten rapettajamurhaajien kohteluun? Uusi laki jossa Rapettajan kulkusista tehdään joulupallot ja 30v istumisen jälkeen sähkötuoliin kuten Texasissa? Mutta arvatkaapa mitkä puolueet vastustaa tätä uudistusta?
Vain vihervassarifeministi alapeukuttaa kommentteja jossa tekijälle halutaan oikeat seuraamukset.
Haist vaikka mitä. Minä olen vihervassari ja nainen ja olen tässä ketjussa paasannut kovempia tuomioita näille rikollisille. Olen se, joka on puhunut naisrauhasta, ehdottanut adressia, ihmetellyt Valkeakosken murhaajan "tyytymättömyyttä tuomioonsa".
Älä viitsi sekoittaa asioita ja tehdä TÄSTÄKIN ketjusta vihervassarivihamielistä alustaasi. Näin olet toiminut aiemminkin, mm. Milo-pojan ketjussa. Sinä paskat piittaat nä
Ja silti äänestät puolueita jotka silittävät näiden tekijöiden päätä ja kannattavat lepsuja tuomioita?
Tämä on karmea tapaus. Likohan tyyppi aineissa/syuntskeeton...Suomessakin on valitettavasti tultu siihen, että yksin ei kannata kulkea ei päivällä, eikä varsinkaan illalla/yöllä.
Vierailija kirjoitti:
Tämä on karmea tapaus. Likohan tyyppi aineissa/syuntskeeton...Suomessakin on valitettavasti tultu siihen, että yksin ei kannata kulkea ei päivällä, eikä varsinkaan illalla/yöllä.
Jos ei ole pakko niin naisen kuin ei myöskään itsesuojeluvaistoisen miehen kannata kulkea yksin yöllä. Riski joutua hiipparin hyökkäyksen kohteeksi on isommissa kaupungeissa suuri.
Aina päiväsaikakaan ei auta:
"Lenkkeilijän kimppuun käytiin keskellä päivää Jyväskylässä"
Näitä tapauksia on ollut nyt aivan liikaa lyhyen ajan sisällä (Valkeakoski, Turku, Jyväskylä toistamiseen). Pitäisi kyetä löytämään nämä h ullut jo ennalta ja myös estämään teot (eikä niin kuin Valkeakoskella, jossa löydettiin kyllä mutta silti annettiin murh ata). Siinä vaiheessa kun on uhreja, ollaan jo myöhässä. Ja tällaisiin tekoihin syyllistyneet eivät myöskään sovi kulkemaan vapaana, pitäisi luoda keinot pitää vaaralliset yksilöt pysyvästi poissa ihmisten ilmoilta.
Minfossa ja Ylilaudalla tekijästä tietoa.