Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Se tunne kun työpaikkakiusaaja sai potkut muutosneuvotteluiden tuloksena - otin lasin konjakkia sen kunniaksi

Vierailija
12.12.2024 |

Tulin niin onnelliseksi, oikeus toteutui. Tiedoksi alkoholia minulla kuluu tosi niukasti mutta tämä oli maljan nostamisen ja juhlan paikka. 

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
12.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se aurinko paistaa joskus risukasaankin...

Vierailija
2/7 |
12.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi olkoon! Todellakin juhlan paikka.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
12.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kumpulan teistä se työpaikkakuisaaja on, ku iloitsee toisen ongelmista? Olet ilmeisen huono työtoveri, hanki itsellesi apua!

Vierailija
4/7 |
12.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnittelut! On tosiaan juhlan paikka👍

Vierailija
5/7 |
12.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinä jäit sitten pitämään kahvihuoneen tuolia paikallaan

Vierailija
6/7 |
12.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen kiusannut tolloa työtoveriani, kun se oli niin hidas eikä osannut tehdä asioita kunnolla. No onneksi se sai kenkää, niin nyt voin olla rauhallisin mielin.

Vierailija
7/7 |
12.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kumpulan teistä se työpaikkakuisaaja on, ku iloitsee toisen ongelmista? Olet ilmeisen huono työtoveri, hanki itsellesi apua!

Kumpulan teistä en tiedä. Tarkoititkohan työpaikkakiusaaja ja kumpiko teistä ....

Kyseinen henkilö oli se kiusaaja, ei osannut omaa työtään. Teki vastoin työpaikan ohjeita ja jätti tekemättä tärkeitä työtehtäviä. Syyllisti muita omista tekemättömistä töistään ja leimasi minut työpaikkakiusaajaksi. Jouduin kertomaan esimiehelle hänen karkeista laiminlyönneistään jouduttuani sijaistamaan häntä hänen ollessa sairauslomalla. Esimies tuolloin totesi ettei häntä olisi koskaan pitänyt valita kyseiseen virkaan. Suojatyöpaikassa oli valitettavasti liian kauan. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän kahdeksan