Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jyväskylän karmiva lenkkipolkukeissi

Vierailija
12.12.2024 |

https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010897922.html

Ihan hirveää! Kuin jostain criminal mindsista

Kommentit (129)

Vierailija
81/129 |
12.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun näitä uutisia alkoi loppukesästä tulla (Valkeakoski ja tämä) oli pakko käydä ostamassa sellainen kovaääninen pilli/valosysteemi ja turvasuihke.

Mulla on työmatkoillani myös stalkkeri aina silloin tällöin perässä. Kylmäävintä että se hullu kyttääjä löytyy yhtäkkiä vaikka kaupan kassajonosta selän takaa, jää samalla bussipysäkillä yllättäen pois jne. 

Vaihdoin totaalisesti aikatauluja jo tämän takia, onneksi ei ole sen koommin enää tarvinnut nähdä kun ei ilmeisesti enää "löydä".

Ne Valkeakosken seuraamisvideot olivat niin selkäpiitä karmivia että tajusin tämän oman stalkkerini suunnittelevan jotain samantapaista enkä todellakaan aio hankkiutua hänen lähistölleen enää koskaan.

Vierailija
82/129 |
12.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiljotiinille olisi käyttöä vielä nykypäivänäkin...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/129 |
12.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pari viikkoa yhdyskuntapalvelua.

Kuolemantuomio jos minulta kysytään.

Vierailija
84/129 |
12.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun näitä tapauksia on lukenut, miten kimppuun hyökätään lenkkipoluilla ja jopa ihan kaupungin läheisyyden pyöräteillä on kyllä pelko todellinen. Olen himolenkkeilijä, mutta pelkään ihan sairaasti. Lenkkipolku menee osittain katveessa katseilta ja metsäalueella niin joka 10 askeleen jälkeen katson taakseni, ei ketään. Jatka rauhassa. Mutkan jälkeen, katse taakse, ei ketään. Jatka rauhassa. Eli stressi on helvetillinen jos sanon suoraan. Haluaisin lenkkeillä hyvillä mielin, rauhallisin mielin ja nauttia siitä, mielestäni näitä tapauksia on tullut enempi ilmi kun aiemmin. Tekijöinä sekä suomalaisia että ei-suomalaisia!

Kymmenen aikaan illalla ei uskalla pyöräilläänkään missään moottoritien vieressä metsässä menevällä pyörätiellä.

Vierailija
85/129 |
12.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lenkkeilijöille vinkki ettei kannata rutinoitua ja lenkkeillä joka päivä samaan aikaan samaa lenkkiä. Koskaan ei tiedä missä stalkkeri kyttää. ihmisillä usein tietyt rutiinit ja jos vaikka käyt kaupassa tai kuntosalilla johonkin tiettyyn aikaan niin huomaat, että monet naamat tulee tutuiksi.

Vierailija
86/129 |
12.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen sinkkunainen. Jos mies pyytää mua treffeille, niin mistä voin varmistua ennen treffipyyntöön suostumista, että onko se mies syyllistynyt menneisyydessä seksirikoksiin? Miten voin huolehtia omasta turvallisuudesta?

Vai onko parempi vaan olla deittailematta ketään oman turvallisuuden takia. Suomessakin on aika paljon seksuaali- ja väkivaltarikoksia tehneitä miehiä.

Kuka alapeukutti? Jos lenkkipolulla voi menettää henkensä, niin mitäs sitten tuntemattoman kanssa treffeille mennessä? Olihan sillä Moringillakin aika monta uhria. Tämä on ihan todellinen huoli.

Sitten ihmetellään, kun ihmiset ei pariudu.

Vierailija
87/129 |
12.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse pelkään koiria.

Vierailija
88/129 |
12.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tän jälkeen en omia lapsia yksin tuonne pururadalle päästä, toivottavasti ei kukaan muukaan.

Vierailija
89/129 |
12.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hirveä tapaus. Onneksi nainen selvisi! Varmaan kuitenkin loppuelämän kovat pelkotilat.

Vierailija
90/129 |
12.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuomiot kovemmiksi! Päänsilittely seis.

Tapauksia ollut jo sen verran paljon, että pistää miettimään laskelmoivatko nämä tyypit jo etukäteen minkä verran tietävät istuvansa. Pois "ensikertalaisen" lievennys. Miten uhrin elämä voi olla halvempi, jos hänet murhaa "ensikertalainen". Kovemmat tuomiot aivan varmasti hillitsisivät näitä rikoksia.

Adressi pystyyn?

Vierailija
91/129 |
12.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tapauksia ollut jo sen verran paljon, että pistää miettimään laskelmoivatko nämä tyypit jo etukäteen minkä verran tietävät istuvansa. Pois "ensikertalaisen" lievennys. Miten uhrin elämä voi olla halvempi, jos hänet murhaa "ensikertalainen". Kovemmat tuomiot aivan varmasti hillitsisivät näitä rikoksia.

Adressi pystyyn?

N a i s r a u h a !!!!!

Naiset ja nuoret tytöt eivät tunne enää oloaan turvalliseksi tämän päivän Suomessa. Lainsäädäntöä näille rikollisille on tiukennettava. Rikolliset kuuluvat lukkojen taakse - ei naisten ja tyttöjen kuulu lukittautua koteihinsa, koska eivät uskalla enää liikkua ulkona.

Vierailija
92/129 |
13.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hän on murhaaja minun silmissäni. Epäonnistumisesta ei pitäisi saada lievennystä tuomioon.

Juuri näin!! Murhanyritys on epäonnistunut murha, jos on huono murhaamaan mutta tahto löytyy, niin saisi tuomio tulla tekojen ja aikeiden, eikä uhrin tuurin (tai tekijän kädettömtyden) perusteella

murha vai t.  a.  p. p. o?

Vierailija
93/129 |
13.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vihervassarit antavat tuollaisten liikkua vapaana

Eikä anna. Olen vassari ja mun puolesta tuo sais olla vankilassa loppuikänsä!!! Turha toivo Suomessa.

Antavat. Kaikenlaiset vankeinhoidon ja yliopiston ammattilässyttäjät on vihervassareita.Siinä lässytyksen aikana ei paljon uhreja muisteta.

Vierailija
94/129 |
13.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiva koettaa tässä lenkkeillä ja saada painoa alas kun joutuu pelkäämään henkiriepunsa puolesta.

Olen lähes 50  ja lihava,mutta eiköhän näille sekopäille riitä että on  nainen.

Älä mene yksin.

Vierailija
95/129 |
13.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen sinkkunainen. Jos mies pyytää mua treffeille, niin mistä voin varmistua ennen treffipyyntöön suostumista, että onko se mies syyllistynyt menneisyydessä seksirikoksiin? Miten voin huolehtia omasta turvallisuudesta?

Vai onko parempi vaan olla deittailematta ketään oman turvallisuuden takia. Suomessakin on aika paljon seksuaali- ja väkivaltarikoksia tehneitä miehiä.

Pysy hänen kanssaan julkisissa tiloissa. Näin minä teen kun treffailen naista jottei hän kykene tekee perättömiä syytöksiä.

Vierailija
96/129 |
13.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiljotiinille olisi käyttöä vielä nykypäivänäkin...

Se ei ratkaise ongelmaa mitenkään.

Tiesitkö että kyseinen rikos on yhtä vanha kuin ensimmäiset lait eli sumerialaisten kivitaulussa lukee.

Vierailija
97/129 |
13.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pari viikkoa yhdyskuntapalvelua.

Kuolemantuomio jos minulta kysytään.

ei estä uusia raiskaajien syntyä...

Vierailija
98/129 |
13.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lenkkeilijöille vinkki ettei kannata rutinoitua ja lenkkeillä joka päivä samaan aikaan samaa lenkkiä. Koskaan ei tiedä missä stalkkeri kyttää. ihmisillä usein tietyt rutiinit ja jos vaikka käyt kaupassa tai kuntosalilla johonkin tiettyyn aikaan niin huomaat, että monet naamat tulee tutuiksi.

Kannattaa ottaa seuraa. Ei mennä yksin.

Vierailija
99/129 |
13.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuka alapeukutti? Jos lenkkipolulla voi menettää henkensä, niin mitäs sitten tuntemattoman kanssa treffeille mennessä? Olihan sillä Moringillakin aika monta uhria. Tämä on ihan todellinen huoli.

Sitten ihmetellään, kun ihmiset ei pariudu.

Sama asia. Ei kannata olla vieraan kanssa kahden vaan varmistaa että on ihmisiä lähellä.

Vierailija
100/129 |
13.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Adressi pystyyn?

Tutkimusten mukaan rikolliset ei ajattele tekojensa seurauksia muuta kuin omaa mielihyvää. Paljon narsisteja, sosiopaatteja ym. Joilla ei ole kykyä ajatella seurauksia ja sitä miltä uhrista tuntuu. siksi näitä tapahtuu. Ihan sama vaikka millaiset kidutuskuolematuomiot olisi. Lukekaa kriminologian historiaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän neljä