HS 14-vuotias tyttö väärensi ikänsä passiin, kun mies epäili tätä alaikäiseksi Miehelle hyväksikäyttötuomio
Tuomio|Väärennökset eivät poistaneet miehen vastuuta.
Kommentit (510)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaffebulla kirjoitti:
Tyttö näki aika paljon vaivaa päästäkseen hyväksikäytettäväksi. Mikähän tuossa miehessä oli noin vetoavaa?
Niin, mikä tyttöjä/naisia oikein viehättää vanhemmissa miehissä? Eikö omanikäisiä poikia muka löydy? Suomessa miehiä/poikia syntyy enemmän kuin tyttöjä, niin luulisi omanikäisiä olevan tarpeeksi naisille.
Totta kai on yleistä että lapset ihailee aikuisia ja viehättyy aikuisista, koska haluavat leikkiä itse aikuista. He eivät kuitenkaan ole aikuisia, vaan lapsia. Siksi vastuu on sillä joka on oikeasti aikuinen.
Niinpä. On ällöttävää kun mies seurustelee nuorelta näyttävän naisen kanssa. Siitä pitäis
Saatanan sika! Miten normaalikansalaiselle käytettävissä olevin keinoin vahvistat paremmin iän kuin kysymällä? Miten maallikolta edellytät asiakirjaväärennöksen tunnistamista?
Vitn feministipaskat!
Mikä sun ongelma on? Etkö ymmärrä että nykypäivänä kuviin ei voi luottaa. Ei ole voinut aikoihin. Kuten tässäkin tulee ilmi, lapsikin osaa väärentää kuvia. Jokaisen maallikon pitäisi sen verran tietää! Ei ihme että uskotaan kaikki mitä netissä tulee vastaan jos ei edes tuota ymmärretä. Ihmisten tyhmyys alkaa lähestyä oikeasti jo pelottavan rajoja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaffebulla kirjoitti:
Tyttö näki aika paljon vaivaa päästäkseen hyväksikäytettäväksi. Mikähän tuossa miehessä oli noin vetoavaa?
Niin, mikä tyttöjä/naisia oikein viehättää vanhemmissa miehissä? Eikö omanikäisiä poikia muka löydy? Suomessa miehiä/poikia syntyy enemmän kuin tyttöjä, niin luulisi omanikäisiä olevan tarpeeksi naisille.
Totta kai on yleistä että lapset ihailee aikuisia ja viehättyy aikuisista, koska haluavat leikkiä itse aikuista. He eivät kuitenkaan ole aikuisia, vaan lapsia. Siksi vastuu on sillä joka on oikeasti aikuinen.
Niinpä. On ällöttävää kun mies seurustelee
Mikä ongelma? FEMINISTINEN OIKEUSLAITOS JA SUKUPUOLITTUNUT RANGAISTUSKÄYTÄNTÖ!!!
Jos et näe tässä mitään ongelmaa olet osa sitä.
Vaikka olisi kaksi kiloa meikkiä niin ei 14 vuotias näytä reilusti yli 20+, mikä pitäisi olla kyllä kolmekymppisellä rajana deittailulle. 30 ja 19 ei ole todellakaan tasapainoinen pari. Ihan aiheesta tuomio.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaffebulla kirjoitti:
Totta kai on yleistä että lapset ihailee aikuisia ja viehättyy aikuisista, koska haluavat leikkiä itse aikuista. He eivät kuitenkaan ole aikuisia, vaan lapsia. Siksi vastuu on sillä joka on oikeasti aihkuinen.
Mikä ongelma? FEMINISTINEN OIKEUSLAITOS JA SUKUPUOLITTUNUT RANGAISTUSKÄYTÄNTÖ!!!
Jos et näe tässä mitään ongelmaa olet osa sitä.
Mene nukkumaan. Olet ihan sekaisin jo näin aamusta. Jos jatkat tuota taas koko päivän, olosi on entistä sekavampi ja huonompi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaffebulla kirjoitti:
Totta kai on yleistä että lapset ihailee aikuisia ja viehättyy aikuisista, koska haluavat leikkiä itse aikuista. He eivät kuitenkaan ole aikuisia, vaan lapsia. Siksi vastuu on sil
lue sika historiaa niin opit miten käy yhteiskunnille joissa on epätasa-arvoinen oikeusjärjestelmä.
Kaikki epätasa-arvoista oikeusjärjestelmää kannattavat feministit pitää tappaa.
En tunne sympatiaa uhria kohtaan
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaffebulla kirjoitti:
Niinpä. On ällöttävää kun mies seurustelee
Mikä sun ongelma on? Etkö ymmärrä että nykypäivänä kuviin ei voi luottaa. Ei ole voinut aikoihin. Kuten tässäkin tulee ilmi, lapsikin osaa väärentää kuvia. Jokaisen maallikon pitäisi sen verran tietää! Ei ihme että uskotaan kaikki mitä netissä tulee vastaan jos ei edes tuota ymmärretä. Ihmisten tyhmyys alkaa lähestyä oikeasti jo pelottavan rajoja.
Onko se sitten ihmisten tyhmyys vai onko ihmiset vain niin mätiä nykyään, vai molempia, en tiedä?
Tässäkin ketjussa moni on puhunut esimerkiksi niistä väärillä henkkareilla baariin menevistä, niin jos omalle kohdalle sattuisi sellainen tapaus ja jatkoille lähdettäisiin baarista, niin ei mulla ainakaan tulis mieleenkään alkaa kyselemään henkkareita ihmiseltä, jonka mä oon baarissa tavannut.
Ja mitä taas tulee tähän tapaukseen, niin ymmärtääkseni ne oli pidemmän aikaa jutelleet yms ja se tyttö silti piti siitä valheesta kiinni. On meillä melkoinen yhteiskunta, kun oletuksena on, että missään vaiheessa ei ole sopivaa luottaa ihmisiin.
Tosin sehän nyt vaikuttaa tähän tilanteeseen melko ratkaisevasti, että miten sinne käräjille päädyttiin.
Mutta toisaalta taas, kuten laulussakin sanotaan, mihin voi luottaa, kun pizzankin voi pilata?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaffebulla kirjoitti:
Onko se sitten ihmisten tyhmyys vai onko ihmiset vain niin mätiä nykyään, vai molempia, en tiedä?
Tässäkin ketjussa moni on puhunut esimerkiksi niistä väärillä henkkareilla baariin menevistä, niin jos omalle kohdalle sattuisi sellainen tapaus ja jatkoille lähdettäisiin baarista, niin ei mulla ainakaan tulis mieleenkään alkaa kyselemään henkkareita ihmiseltä, jonka mä oon baarissa tavannut.
Ja mitä taas tulee tähän tapaukseen, niin ymmärtääkseni ne oli pidemmän aikaa jutelleet yms ja se tyttö silti piti siitä valheesta kiinni. On meillä melkoinen yhteiskunta, kun oletuksena on, että missään vaiheessa ei ole sopivaa luottaa ihmisiin.
Tosin sehän nyt vaikuttaa tähän tilanteeseen melko ratkaisevasti, että miten sinne käräjille päädyttiin.
Mutta toisaalta taas, kuten laulussakin sanotaan, mihin voi luottaa, kun pizzankin voi pilata?
Tällaisissa asioissa ihmisiin, varsinkaan lapsiin, nyt vaan ei voi luottaa. Jos epäilet jotakuta lapseksi, on täysin sun vastuulla ottaa asia ihan todella vakavasti ja uskottavasti selvittää onko asia näin. Tässä niin ei tehty. Tuolla aiemmin joku antoi hyvän esimerkin baarista, jotka katsoivat läpi sormien väärennettyjä henkkareita, koska halusivat asiakkaita eivätkä välittäneet siitä että nämä olivat alaikäisiä. Tässä vaikuttaa olleen sama meininki. Muodon vuoksi kysytty todisteita, mutta sitten ei välitetä yhtään siitä että todisteeksi tarjotaan kuvia jotka lapsikin (sic!) osaa väärentää. Eli vaikuttaa siltä että on vaan pedattu omaa taustaa kysymällä muodon vuoksi, vaikka ei ole välitetty selvittää asiaa oikeasti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaffebulla kirjoitti:
Totta kai on yleistä että lapset ihailee aikuisia ja viehättyy aikuisista, koska haluavat leikkiä itse aikuista. He eivät kuitenkaan ole aikuisia, vaan lapsia. Siksi vastuu on sil
Kyllä tehtiin. Vie itse jokainen henkilö jonka iästä haluat varmuuden sairaalaan luiden kasvualueiden mittaukseen, kaikille normaaleille ihmisille riittää dokumentit. Väärentäjä on vastuussa teostaan ja väärentäjää puolustavat feministit pitää tappaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaffebulla kirjoitti:
Totta kai on yleistä että lapset ihailee aikuisia ja viehättyy aikuisista, koska haluavat leikkiä itse aikuista. He eivät kuite
Kyllä tehtiin. Vie itse jokainen henkilö jonka iästä haluat varmuuden sairaalaan luiden kasvualueiden mittaukseen, kaikille normaaleille ihmisille riittää dokumentit. Väärentäjä on vastuussa teostaan ja väärentäjää puolustavat feministit pitää tappaa.
Ota huomioon, että se väärentäjä oli lapsi. Sinulla ei varmaan ole lapsia koska vaikutat aika yksinäiseltä, mutta jos joskus lapsia saat niin varaudu siihen että he saattavat yrittää toimittaa sinulle tai kouluun esim. väärennettyjä allekirjoituksia ja lupalappuja ym. Sellaisia lapset ovat. Sinun on vain opittava mihin voi luottaa ja mihin ei. Mutta ei hätää, se ei ole niin vaikeaa. Tässäkään ei olisi tarvittu kuin pyytää se aito passi nähtäville, sitä ei lapsi osaa väärentää vaikka kuvan osaakin.
Ja jos se lapsesi tuo sinulle väärennöksiä, niin älä tapa vaimoasi jos vaimosi puolustaa lastaan. Lapset ovat ymmärtämättömiä ja tekevät tyhmyyksiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaffebulla kirjoitti:
Totta kai on yleistä että lapset ihailee aikuisia ja viehättyy aikuisista, ko
Vinkuinkuniikujooku mutta kun oli tyttö niin EI VOI SYYLLISTYÄ KOSKAAN MIHINKÄÄN JA JOS VOIKIN NIIN MIES ON SIITÄ VASTUUSSA!!!
SYÖKÄÄ FEMINISTISAASTAT MYRKKYÄ!
Feminismi on tasa-arvon este, kuten tässäkin ketjussa käy hyvin ilmi. Miksi noita ihmishirviöitä päästettiin päättäviin asemiin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaffebulla kirjoitti:
Tällaisissa asioissa ihmisiin, varsinkaan lapsiin, nyt vaan ei voi luottaa. Jos epäilet jotakuta lapseksi, on täysin sun vastuulla ottaa asia ihan todella vakavasti ja uskottavasti selvittää onko asia näin. Tässä niin ei tehty. Tuolla aiemmin joku antoi hyvän esimerkin baarista, jotka katsoivat läpi sormien väärennettyjä henkkareita, koska halusivat asiakkaita eivätkä välittäneet siitä että nämä olivat alaikäisiä. Tässä vaikuttaa olleen sama meininki. Muodon vuoksi kysytty todisteita, mutta sitten ei välitetä yhtään siitä että todisteeksi tarjotaan kuvia jotka lapsikin (sic!) osaa väärentää. Eli vaikuttaa siltä että on vaan pedattu omaa taustaa kysymällä muodon vuoksi, vaikka ei ole välitetty selvittää asiaa oikeasti.
Mikä on nykyään sellainen asia, mikä ei ole "mun vastuulla"? Ja nimenomaan tuolla tavoin, että ihan sama miten kusetetaan, niin aina vika on itsessä, kun et lukenut pientä pränttiä tässä tai selvittänyt kuun asentoa tuossa tai mitä milloinkin.
Ei ole ihme, että koko ajan kasvava joukko ihan länsimaalaisiakin toivoo, että palaisi koko pska, kun koko homma on nykyään sitä ihan yksilöistä aina yrityksiin asti, että etsitään keinoja millä pystyy lain suojissa kusettaa ihmisiä. Sitten kun pska osuu tuulettimeen ja koitat turvata siihen oikeusjärjestelmään, jonka pitäisi olla se viimeinen tuki ja turva, niin kappas! "joo tässä nyt kävi näin, mitäs olit i*iootti".
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaffebulla kirjoitti:
Ota huomioon, että se väärentäjä oli lapsi. Sinulla ei varmaan ole lapsia koska vaikutat aika yksinäiseltä, mutta jos joskus lapsia saat niin varaudu siihen että he saattavat yrittää toimittaa sinulle tai kouluun esim. väärennettyjä allekirjoituksia ja lupalappuja ym. Sellaisia lapset ovat. Sinun on vain opittava mihin voi luottaa ja mihin ei. Mutta ei hätää, se ei ole niin vaikeaa. Tässäkään ei olisi tarvittu kuin pyytää se aito passi nähtäville, sitä ei lapsi osaa väärentää vaikka kuvan osaakin.
Ja jos se lapsesi tuo sinulle väärennöksiä, niin älä tapa vaimoasi jos vaimosi puolustaa lastaan. Lapset ovat ymmärtämättömiä ja tekevät tyhmyyksiä.
Okei, sovitaan nyt sitten, että kaikki on sallittua, kun kyseessä on lapsi. Miksi sitä lasta nyt sitten palkitaan siitä, että huijasi sen miehen rikokseen?
-eri
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaffebulla kirjoitti:
Totta kai on yleistä että lapset ihailee aikuisia ja viehättyy aikuisista, koska haluavat leikkiä itse aikuista. He eivät kuite
Mikä on nykyään sellainen asia, mikä ei ole "mun vastuulla"? Ja nimenomaan tuolla tavoin, että ihan sama miten kusetetaan, niin aina vika on itsessä, kun et lukenut pientä pränttiä tässä tai selvittänyt kuun asentoa tuossa tai mitä milloinkin.
Ei ole ihme, että koko ajan kasvava joukko ihan länsimaalaisiakin toivoo, että palaisi koko pska, kun koko homma on nykyään sitä ihan yksilöistä aina yrityksiin asti, että etsitään keinoja millä pystyy lain suojissa kusettaa ihmisiä. Sitten kun pska osuu tuulettimeen ja koitat turvata siihen oikeusjärjestelmään, jonka pitäisi olla se viimeinen tuki ja turva, niin kappas! "joo tässä nyt kävi näin, mitäs olit i*iootti".
Se on kuule juuri sitä aikuistumista, kun alkaa tajuta että hyvin paljon asioita on oikeasti ihan omalla vastuulla, kun tulee aikuiseksi. Nuorena voi vielä luottaa siihen että joku muu hoitaa mutta jossain vaiheessa ihmisestä vaan tulee se, joka joutuu itse hoitamaan. Ja niin sen pitää ollakin. Pitää kehittyä, olla tarkempi, ottaa asioita huomioon. Elämänkokemus auttaa. Aina löytyy kusettajia, niin se vain on ja on aina ollut. Oikeusjärjestelmäkin auttaa, mutta vaatii sen että olet itsekin edes yrittänyt. Et voi muodon vuoksi leikkiä tehneesi omaa osuuttasi, jos et ole oikeasti edes yrittänyt. Esimerkiksi juuri tällainen kyseessä oleva tapaus, että tarkistaa toisen iän maailman helpoiten väärennettävissä olevasta digikuvasta ja päättää että on sillä tehnyt voitavansa eikä välitä edes miettiä parempia keinoja, on juuri sitä toimintaa mitä oikeusjärjestelmän ei millään tavalla tarvitse kannustaa eikä tukea.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaffebulla kirjoitti:
Onko olemassa mitään keinoa jolla siviili pystyy tarkastanaan henkilöllisyyden riittävällä varmuudella jonka hyväksyt?
Vierailija kirjoitti:
Kivaa uhrin sheimausta taas ketju täynnä. Tuossa tilanteessa aikuisella on vastuu. Kuinka puusilmä pitää olla, että ei muka näe lapsen olevan ala-ikäinen?
Selvästi hyväksikäyttäjällä on ollut epäilys tytön iästä, mutta siitä huolimatta on tehnyt tekonsa. Todisteiden pyytäminen kuvilla on myös idiotismin multihuipentuma, koska kuvia pystyy niin helposti muokkaamaan. Eli oikea tuomio.
Minua alettiin luulla 14-15-vuotiaana parikymppiseksi opiskelijaksi. Olin pitkä, kehittynyt ja tyyliltäni sen oloinen. Näin olettivat aivan kaikki, kampaajat ja muut satunnaiset ihmiset, eivät vain kiinnostuneet miehet.
Toisaalta tunnen 25-30v naisia, jotka vaikuttavat huomattavasti nuoremmilta. Jos on lyhyt ja pyöreäpiirteinen, niin näyttää nuoremmalta.
Sehän on typerää, että pituus vaikuttaa mielikuvaan, mutta näin se vain on.
On olemassa selkeän lapsekkaita 14-vuotiaita, mutta yleensä ottaen en lähtisi käyttämään tätä asiaa automaattisena lyömäaseena miehiä vastaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kivaa uhrin sheimausta taas ketju täynnä. Tuossa tilanteessa aikuisella on vastuu. Kuinka puusilmä pitää olla, että ei muka näe lapsen olevan ala-ikäinen?
Selvästi hyväksikäyttäjällä on ollut epäilys tytön iästä, mutta siitä huolimatta on tehnyt tekonsa. Todisteiden pyytäminen kuvilla on myös idiotismin multihuipentuma, koska kuvia pystyy niin helposti muokkaamaan. Eli oikea tuomio.
Minua alettiin luulla 14-15-vuotiaana parikymppiseksi opiskelijaksi. Olin pitkä, kehittynyt ja tyyliltäni sen oloinen. Näin olettivat aivan kaikki, kampaajat ja muut satunnaiset ihmiset, eivät vain kiinnostuneet miehet.
Toisaalta tunnen 25-30v naisia, jotka vaikuttavat huomattavasti nuoremmilta. Jos on lyhyt ja pyöreäpiirteinen, niin näyttää nuoremmalta.
Sehän on typerää, että pituus vaikuttaa mielikuvaan, mutta näin se vain on.
On ole
Valitettavasti feministeillä moisia pidäkkeitä ei ole.
Feminismi on sairaus.
Saatanan sika! Miten normaalikansalaiselle käytettävissä olevin keinoin vahvistat paremmin iän kuin kysymällä? Miten maallikolta edellytät asiakirjaväärennöksen tunnistamista?
Vitn feministipaskat!