Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lapseni isä ilmoitti että aikoo olla lapseensa yhteydessä seuraavaksi kun tämä 18v

Vierailija
11.12.2024 |

Mitä pitäisi tehdä ja ajatella.?

Lapsen isä häipyi kuvioista ja sanoi ettei halua olla enää lapsen lapsuuden aikana olla tekemisissä minun(äiti) eikä lapsensa kanssa, koska kanssani on niin ikävää ja hankalaa. Olen yrittänyt järjestää tähän asti että erottuamme hän näkisi lasta mahd paljon, niin tämä on iso järkytys. En voi ymmärtää miten kukaan haluaisi oman lapsensa kärsivän noin paljon, vain ilmeisesti kostaakseen minulle tms. Kyllä lapseen voisi aiemminkin olla yhteyksissä eri tavoin, ja luulisi että yrittäisi jotenkin keskustella että lapsi ei kärsisi. Hän on kieltänyt minun olla yhteydessä enää vuosikausiin..

Kommentit (116)

Vierailija
101/116 |
11.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kommentti nro 90; taidat olla vähän yksinkertainen,mutta sosiaalitantalta ei mitään muuta voi odottaakaan. 

Vierailija
102/116 |
11.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kommentti nro 90; taidat olla vähän yksinkertainen,mutta sosiaalitantalta ei mitään muuta voi odottaakaan. 

Voi sinua. Onko sinulla ollut paljonkin kahnauksia sosiaalitoimen kanssa? Ovatko hekin olleet eri mieltä kanssasi? 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/116 |
11.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi sinua. Onko sinulla ollut paljonkin kahnauksia sosiaalitoimen kanssa? Ovatko hekin olleet eri mieltä kanssasi? 

Kerro mikä saa sinut vihaamaan yksinhuoltajaäitejä noin paljon? Mene juttelemaan jonnekin asiasta, voit saada apua ongelmaasi.

Vierailija
104/116 |
11.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kerro mikä saa sinut vihaamaan yksinhuoltajaäitejä noin paljon? Mene juttelemaan jonnekin asiasta, voit saada apua ongelmaasi.

Nyt tulee taas perusteettomia oletuksia, en vihaa yksinhuoltaja-äitejä. Mistä edes tietäison kuka on yh, jos sitä ei kerrota?

Edellinen kommentoi jotain sosiaalitantoista, looginen johtopäätös on, että hänellä on ollut hankaluuksia ja ehkä ollut erimielisyyksiä sos.toimen kanssa.

Sanotko siis, että minun pitäisi sillä perusteella päätellä kommentoija siitä ja lähiökielenkäytöstä yksinhuoltajaksi, ja alkaa vihata heitä kaikkia? Ei nyt sentään.

Vierailija
105/116 |
12.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleisempää on se että nainen vieraannuttaa lapsen isästään ja keksii tarinoita mm. hyväksikäytöstä kuin se, että mies lähtee kuvioista.

Vierailija
106/116 |
12.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet osa olla kieroja myös. Kuinkahan moni isä väittää, että äiti on vieraannuttanut. Tosi asiassa isä ei ole suostunut lastenvalvojan luo eikä sopimaan mitään.

Jos on sopimukset tapaamisista niin niihin pitää lähivanhemman sitoutua. Moni äiti on peloissaankin kun lapsi on pakko antaa isän luo, vaikka ei mitään tietoa mitä se huolto on päihteiden tai levottoman elämän vuoksi. 

Vierailija
107/116 |
12.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lapsi saattaa olla eri mieltä kun iskä palaa aikanaan ja haluaa tavata.

Tiedän useita lapsia jotka ovat ymmärtäneet isänsä ratkaisun vastaavassa tilanteessa. Heidän äitinsä kun ovat sellaisia että saattavat kirjoitella suoranaisia valheita jopa vauvapalstalle, jotta saisivat haluamaansa taustatukea edes sieltä, kun kaikki irl ihmiset tietävät että kys naisen kanssa ei pysty mitenkään olemaan tekemisissä.

Vierailija
108/116 |
12.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yleisempää on se että nainen vieraannuttaa lapsen isästään ja keksii tarinoita mm. hyväksikäytöstä kuin se, että mies lähtee kuvioista.

Niin varmasti onkin, mutta tässä tapauksessa on tapahtunut se harvinaisempi asia, valitettavasti 

Vierailija
109/116 |
12.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin varmasti onkin, mutta tässä tapauksessa on tapahtunut se harvinaisempi asia, valitettavasti 

Meillä ei ole siitä kuin vieraannuttajan sana

Vierailija
110/116 |
12.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko lapsen isästä varmuus? Luin jostain että jopa 85% kaikista suomalaisista lapsista on nykyään ns. käenpoikasia.

Vierailija
111/116 |
12.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko lapsen isästä varmuus? Luin jostain että jopa 85% kaikista suomalaisista lapsista on nykyään ns. käenpoikasia.

Minulla on varmuus, mutta isän välttelee nyt myös dna testiä. Haluaa olla tapaamatta lastaan sekä olla menemättä dna testiin asiaa vahvistamaan.

- ketjun aloittaja.

Ja muuten vastauksena; en ole yrittänyt häntä vieraannuttaa lapsesta, päätös on hänen omansa. Olen kaikin tavoin pyrkinyt saamaan häntä pysymään kuvioissa lapsen takia, mutta hän on kuin saippuapala että kokoajan loitonsi itseään ja keksi kokoajan isompia tekosyitä ja syytöksiä jotka liittyivät muka minuun, keskustelematta asioita oikeasti yhteisymmärrykseen.

Vierailija
112/116 |
12.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yritä kuitenkin pitää lapsen sidettä isän puolen sukuun voimassa, äläkä puhu isästä pahaa, vaikka mieli tekisi. 

Sitäkin olen pyytänyt isältä sekä ollut suoraan yhteydessä hänen äitiin ja siskoon. Sanonut heille että en ota heihin yhteyttä puhuakseni pahaa teidän veljestä/lapsesta, koska ymmärrän että jokainen on läheisensä puolella. Vaan että ainut intressini tässä on auttaa lastani tutustumaan vähän edes isänsä puoleen. Vastausta en saanut, vaan isä sanoi että on käskenyt näiden kaikkien blokata minut

Vierailija
113/116 |
12.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuulostaa kovasti kiukunpuuskassa tehdyltä ratkaisulta. Antakaa pölyn laskeutua ja miettikää sitten uudelleen, voisivatko isä ja lapsi lapsen iästä riippuen kuitenkin tavata siten, että suhde säilyisi eikä isän tarvitsisi kokea ylitsepääsemättömän vaikeaa kommunikaatiota kanssasi. 

Tottakai itse pidän ovea auki seuraavat 16-17vuotta isälle.. Mutta en voi hänen ovelleenkaan mennä väkisin (hän muuttanut siis myös eri maahan) lapsen kanssa, jos hän vaikka lyö sitten oven vaan naaman edestä kiinni, en halua lapselle luoda mitään hylkäämiskokemusta konkreettisesti

Vierailija
114/116 |
12.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei lapselle pidä toista vanhempaa haukkua, mutta ei todellakaan pidä siloitella ja peitellä vanhemman tahallista kaltoinkohtelua.

Lapsi kuitenkin kysyy missä isä on. Ei siinä voi alkaa satuilemaan mitään omia juttuja ja lässyttämään jotain mitä sattuu. Asiat voi sanoa rehellisestiau kuten äiti on ne kuullut. 

Mun ex mies on kertonut lapsille että olen kuollut. Sosiaalitoimi ei ota kantaa.Lapset käyneet terapisssa tän takia. Asiat heillä kuulema nyt ok.

Joten ajattelen lasten parasta ja leikin kuollutta. Voi elämän kevät. Se kirurgi joka minut leikkasi ja melkein tappoi huolimattomuudellaan porskuttaa edelleen.

Minulla meni 2 vuotta elämästä nippa nappa elävien kirjoissa.

Sanon vaan että toivottavasti karma hoitaa niin sossut kuin kirurginkin.

Vierailija
115/116 |
12.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos lapsen isä on toiminut esim seuraavasti; on erittäin vakavalla tavalla naisen ja lapsen henkeä uhkaavasti väkivaltainen jo raskausaikana ja myös sen jälkeen, kontrolloi kaikkia tekemisiä,eristää sinut muista ihmisistä ja ystävistäsi,on sairaalloisen mustasukkainen ilman syytä ja hakkaa/yrittää tap paa sinut siksi. Myös pienemmät tekosyyt riittävät ja miehen mielestä rais kaam inen myös lapsen nähden kristillisissä avioliitossa on sallittua, haukkuu päivittäin h..raksi ym., valehtelee äidistä viranomaisille ja saa äidin näyttämään pahantekijältä ja saa omat sukulaisensa mukaan tähän mustamaalaamiseen. Viranomaiset taas puolestaan 'auttavat' äitiä ja lasta huostaanottamalla lapsen ja jättämällä äidin täysin yksin ja ilman mitään tukea, mutta miestä ei rangaista millään tavalla,vaan hän saa täysin vapaasti ja valvomatta tavata lasta. Äiti kuitenkin pakotetaan nöyryyttäviin viranomaiskuulusteluihin ja valvottuihin tapaamisiin jos mielii tavata lastaan edes hyvin harvoin. Mitä sinä sanoisit siitä? Myöhempinä vuosina todetaan johtavien sosiaaliviranomaisten,ylilääkäreiden,terapeuttien ym. taholta,että äiti ei tehnyt mitään väärää ja kaikki hänen ongelmansa ja traumansa ovat aiheutuneet miehen ja viranomaisten henkisestä ja fyysisestä väkivallasta. Äitiä tämä ei lohduta, sillä lapsi on jo vuosia sitten vieraannutettu ja lapsen pää on täytetty viranomaisten ja väkivaltaisen miehen sukulaisten tuottamilla vaiheilla. Mitä tekisit tässä tilanteessa, erityisesti sotetyöntekijöiltä kysyn?

Vierailija
116/116 |
12.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äidin onni ja turva lapsi kunhan välillä saa taukoa lapsenhoidosta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi viisi