Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi nelikymppinen nainen julkaisee jatkuvasti selfieitä pärstästään

Vierailija
11.12.2024 |

Yläviistokuvia, joissa näkyy valtava pärstä ja rintavako. Vaikka postauksen aiheena näennäisesti olisi sienestys, kuva-aihe on aina tuo sama.

Kommentit (340)

Vierailija
161/340 |
12.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Henkilöllä ikäkriisi, kun haluais olaa aina nuori, ja vetovoimainen, hedelmällinen jne

Jokaisesta tulee vanha.

Vierailija
162/340 |
12.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No itse en tee niin mutta nelikymppisenä naisena ymmärrän jotenkin niitä jotka tekevät. Kai se on jonkinlaista ikäkriisiä. Sitä haluaa vielä olla hehkeä ja ajoittain onnistuu olemaankin ja ehkä sitä haluaisi vielä kuulla kehuja, että on kaunis vieläkin. 

Itse harvoin omaan silmään näytän kauniilta mutta jos näyttäisin, niin varmaan minäkin tekisin niin.

Onko selfieitä julkaisevilla pari- tai kolmekymppisilläkin ikäkriisi? Vai miksi nelikymppisten selfiet on niin eri asia? 

Ja itse en siis ole eläissäni julkaissut yhtään selfietä enkä ymmärrä niitä julkaisevia. Ihmettelen vain sitä, että ainoastaan yhden ikäluokan selfieisiin tartutaan. Ihan yhtä outoja ne minusta on muiltakin. Ainoastaan ehkä joltain varhaisteineiltä vielä jotenkin ymmärrettäviä.

Jep, nämä kol

Itse olet 20.

Pitäisikö postata kuvia vuokra-asunnosta nettiin ja laittaa vuokranantajan nimi. Katsokaa kuinka rumaa asuntoa se vuokraa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
163/340 |
12.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Facebook on naamakirja. Siellä on tarkoitus julkaista naamakuvia. Jos se on sulle ongelma, mene vaikka DeviantArtiin katselemaan taidekuvia.

Vierailija
164/340 |
12.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No itse en tee niin mutta nelikymppisenä naisena ymmärrän jotenkin niitä jotka tekevät. Kai se on jonkinlaista ikäkriisiä. Sitä haluaa vielä olla hehkeä ja ajoittain onnistuu olemaankin ja ehkä sitä haluaisi vielä kuulla kehuja, että on kaunis vieläkin. 

Itse harvoin omaan silmään näytän kauniilta mutta jos näyttäisin, niin varmaan minäkin tekisin niin.

Onko selfieitä julkaisevilla pari- tai kolmekymppisilläkin ikäkriisi? Vai miksi nelikymppisten selfiet on niin eri asia? 

Ja itse en siis ole eläissäni julkaissut yhtään selfietä enkä ymmärrä niitä julkaisevia. Ihmettelen vain sitä, että ainoastaan yhden ikäluokan selfieisiin tartutaan. Ihan yhtä outoja ne minusta on muiltakin. Ainoastaan ehkä joltain varhaisteineiltä vielä jotenkin ymmär

Katsokaa.

Tässä kuva vuora-asunnon rumasta vessasta. Remontoitu 30 vuotta sitten.

Ruma, ja omistajan nimi.

Pihi vuokranantaja.

Vierailija
165/340 |
12.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinkku tai tuleva sinkku.

Minulla on vain yksi fb kaveri, jonka postaukissa on itse pääasiana kuvassa, koski postaus sitten mitä aihetta tahansa, mutta kyllä hän ihan naimisissa on ja on ollut vuosikymmeniä. Ikää noin 50v. Toki kuvat ei ole rintavakokuvia, mutta aina sama poseerausasento ja ilme.  Filtteri niin käytössä kuvissa, että kun luonnossa ihmisen näkee, ei tahdo tunnistaa (harvoin nähdään) 

Välillä kyllä mietityttää, että miksi jaksaa itseään koko ajan kuvata, ja miksi se filtteri on niin näkyvä. Ei 50v:n  tarvitse enää näyttää 20 vuotiaalta. 

Heikko itsetuntohan tuossa.

Miehet ostaa Audin tai Mersun, ku

Miten tämä liittyy miehiin?

Vierailija
166/340 |
12.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kolme-nelikymppisillä mummoille menee TUNTEISIIN!

Vierailija
167/340 |
12.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi seurustelet nuoremman kanssa tai haluat lapsen 40-vuotiaana?

Onko ikäkriisi?

Vierailija
168/340 |
12.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos se on robotti ja piikkejä ottanut liikaa. Toistaa samaa. Ehkei hänellä ole aknea ja kelpaa ottaa. Luulisi että on muutakin kuvattavaa.

Mitä ihmeen piikkejä? Nyt en ymmärtänyt tätä.

Vierailija
169/340 |
12.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä kyllä huomaa palstalla -n21

Vierailija
170/340 |
12.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin, olet vasta 20, etkä tiedä elämästä mitään.

Ota nyt äkkiä kuvat.

Ja teillä nuorilla  on kilpailu kuka menee ensin naimisiin ja saa vauvan.

Vierailija
171/340 |
12.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi nyt yleensäkin ihmiset julkaisevat selfieitä?

Niin miksi? Itse en julkaise ja ihmettelen miksi moni julkaisee. Kerrotko siis miksi, en oikeasti tiedä? Selviäis sitten tämäkin. 

Joku voi julkaista meikki, koru- tai vaatekuvia.

Miksi Linnan juhlista julkaistaan pukukuvia?

No ei ole kyse tästä. Ihan tavallisten ihmisten tavallisia meikkaamaattomia naamoja tai vähän arkimeikkiä, tavalliset vaatteet, ei koruja/tavallisia huomaamattomia koruja. Mikä tahansa aihe tai kuvauskohde ja oma naama on kuvassa. 

Vierailija
172/340 |
12.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai että, kasarilla syntynyt mummeli höyryää! :D

Vierailija
173/340 |
12.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi nyt yleensäkin ihmiset julkaisevat selfieitä?

Niin miksi? Itse en julkaise ja ihmettelen miksi moni julkaisee. Kerrotko siis miksi, en oikeasti tiedä? Selviäis sitten tämäkin. 

Joku voi julkaista meikki, koru- tai vaatekuvia.

Miksi Linnan juhlista julkaistaan pukukuvia?

No ei ole kyse tästä. Ihan tavallisten ihmisten tavallisia meikkaamaattomia naamoja tai vähän arkimeikkiä, tavalliset vaatteet, ei koruja/tavallisia huomaamattomia koruja. Mikä tahansa aihe tai kuvauskohde ja oma naama on kuvassa. 

No, entäs sitte.

Itse ole ruma 20-vuotias, sulla on ruma naama. Sun kanssa ei halua seurustella edes 50-vuotias.

Vierailija
174/340 |
12.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa mennä naimisiin 20 - vuotiaana, kun on vielä kaunis.

Älä jätä naimisiinmenoa siihen, että olet ruma 30-40-vuotias.

Kukaan ei halua seinälle tai hyllyyn tai kiitos korttiin rumaa vanhojen 40-vuotiaiden hääkuvaa.

Vierailija
175/340 |
12.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä voi mennä, jos jatkuvasti yhtä ikäryhmää haukutaan. Kaikki tulevat jossain täyttämään 30 ja sitten 40. No onneksi 50-vuotiaana saa taas tulla ulos kaapista ja tehdä mitä huvittaa 😁

Vierailija
176/340 |
12.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi 40-vuotiailla on olkaimeiton mekko hääkuvassa, kun on jo ruma.

Vierailija
177/340 |
12.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Henkilöllä ikäkriisi, kun haluais olaa aina nuori, ja vetovoimainen, hedelmällinen jne

Ei ole.

Ihmiset tykkäävät eri asioista. Joku voi tykätä laittaa meikki tai kampaus kuvia, kun sinä tykkäät sisustaa tai laitat retkikuvia nettiin.

Jos laitat retkikuvia nettiin, niin miksi olet itse kuvissa?

Täällä eri vastaaja, mutta en todellakaan ole itse niissä retkikuvissa. Nythän ihmeteltiin sitä, että miksi jotkut kuvaa itseään. Eli nämä retkellä itseään kuvaavat ja meikatut itseään kuvaavat menee ihan samaan joukkoon. 

Vierailija
178/340 |
12.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä voi mennä, jos jatkuvasti yhtä ikäryhmää haukutaan. Kaikki tulevat jossain täyttämään 30 ja sitten 40. No onneksi 50-vuotiaana saa taas tulla ulos kaapista ja tehdä mitä huvittaa 😁

Niinpä, miksi keräät muilta huomiota, että olet NUORI. Sinä olet juuri sen ikäinen kuin passissa lukee, koeta kestää.

Vierailija
179/340 |
12.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meilläkin on nuorena 20-vuotiaana otettu hääkuva, kun on hoikka ja sileä iho.

Vierailija
180/340 |
12.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi 20-vuotiaat ylipainoiset pitää lyhyttä mekkoa?