Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi nelikymppinen nainen julkaisee jatkuvasti selfieitä pärstästään

Vierailija
11.12.2024 |

Yläviistokuvia, joissa näkyy valtava pärstä ja rintavako. Vaikka postauksen aiheena näennäisesti olisi sienestys, kuva-aihe on aina tuo sama.

Kommentit (340)

Vierailija
121/340 |
12.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei jumalauta näitä kommentteja.. olen mykistynyt. Kyllä voi olla ihmisillä paha mieli, jos toisten kuvat ärsyttävät ja lähes kaikki koetaan leuhkimiseksi tai huomiohuoraamiseksi. Ehkä kannattaa vilasta sinne kuuluisaan omaan peiliin ja pohtia mitä ne omat reaktiot kertovat ja paljastavat itsestä.

Sen, ettei ole kiinnostunut kuvaamaan naamaansa ja ihmettelee, miksi muut ovat. Oman naaman ulkopuolella on niin paljon kaikkea kiinnostavampaa.

Vierailija
122/340 |
12.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Osa laittaa lapsistaan kuvia nettiin.

Niistä voi ottaa kuvakaappauksia.

Itse en ikinä laittaisi lapsista kuvia nettiin.

Minä esiinnyin lapsena mm. uikkareissa Anttilan kuvastossa. Voihan se olla, että sitä käytettiin ties mihin tarkoituksiin, mutta koska en tiedä, ei voisi vähempää kiinnostaa. Oikeastaan hyvä, jos joku sai riittävän ilon siitä, eikä tarvinnut tehdä sen enempää.

Joku voi säilyttää vanhoja kuvastoja Niistähän on otettu älyåäpuhelimella myöhemmin kuvia ja laitettu nettiin.

Sehän olisi hauskaa. En nyt millään kykene hysteriaan tässä asiassa. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/340 |
12.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onhan näitäkin, jotka laittaa baariin minihameen ja rinnavaon paljastavia toppeja.

Kova halu esitellä itseään.

Baarin lihatiskille meneminen noissa vetimissä on vielä ymmärrettävää, jos ainoana toiveena on saada sitä itseänsä. Tiedän kyllä sellaisenkin tapauksen, jossa 50 vuotta ylittänyt sinkkunainen varustautuu vastaavalla tavalla myös sukujuhliin. Muut saavat sitten jännätä, vilahtaako ensin vesirajaa hipovan mekon reunan alta vai pulpahtaako jotain ulos kaula-aukosta, joka on lähes napaan saakka uurrettu. Näin hänen tarjoilevan juhlissa kahvia eräälle avioliiton kautta sukuun tulleelle miehelle, ja siinä kahvia kaataessaan hän työnsi tissinsä melkein miehen naamaan kiinni. Mies näytti erittäin vaivaantuneelta.

Vierailija
124/340 |
12.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei jumalauta näitä kommentteja.. olen mykistynyt. Kyllä voi olla ihmisillä paha mieli, jos toisten kuvat ärsyttävät ja lähes kaikki koetaan leuhkimiseksi tai huomiohuoraamiseksi. Ehkä kannattaa vilasta sinne kuuluisaan omaan peiliin ja pohtia mitä ne omat reaktiot kertovat ja paljastavat itsestä.

Sen, ettei ole kiinnostunut kuvaamaan naamaansa ja ihmettelee, miksi muut ovat. Oman naaman ulkopuolella on niin paljon kaikkea kiinnostavampaa.

Toisten naamojen arvostelu 🙄

Vierailija
125/340 |
12.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Airbnb asunnossa voi olla kamera, joka kuvaa nettiin."

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/yota-airbnb-ssa-nain-selvitat--onko…

Vierailija
126/340 |
12.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toisten naamojen arvostelu 🙄

Aaa, eli naamaansa kuvaava arvostelee mielellään myös muiden naamoja. Voi tosiaan ollakin, paljon mahdollista. Se, joka ei jaksa naamakuvista kiinnostua, tuskin jaksaa arvostellakaan.

Vierailija
127/340 |
12.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuinka monet pitää 10-20v vanhaa kuvaa eikä ole sitä päivittänyt tuoreeseen. Eikö itsekkään pysty katsomaan tuoretta kuvaansa.

Itse pidin vuosia vanhaa hoikkaa kuvaa Facessa, kun olin lihonut ja pitkäpartainen. Nyt olen laihtunut 30 kg ja siistinyt parran. Jos olisin vielä Facessa, laittaisin uuden kuvan ja vaihtelisin useammin, koska nyt pidän ulkonäöstäni. Komeat kasvot ja poskiluut ja maskuliininen leukalinja. Miellyttävää katsoa peiliinkin. Saattaisin nyt laittaa kokovartalokuvankin, koska olen treenannut yleisurheilijan kropan, josta pidän. Ennen ei olisi ollut puhettakaan, kun en pystynyt katsomaan kuvia itsestäni.

Vierailija
128/340 |
12.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletteko muistaneet tarkistaa kamerat, jos olette yöpyneet airbnb asunnossa?

Vierailija
129/340 |
12.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo ja pistorasioissa voi olla kuuntelulaitteita. Ja peilit pitää aina testata joka paikassa.

Vierailija
130/340 |
12.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Baariin irtoripset ja topatut rintaliivit push up

Ja sitten rakennekynnet ja kunnon paksu meikki.

Vähän filtteriä.

Ja sitten kaikki mimmit näyttää täsmälleen samalta. Kerran baarissa juttelin tiskillä yhden tällaisen kanssa. Piti välillä käydä vessassa, ja kun tulin takaisin jatkamaan daamin kanssa juttua, huomasin muutaman lauseen jälkeen, että olikin eri tapaus jota olin aiemmin jututtanut. Niin olivat kuin kaksi marjaa.

Vierailija
131/340 |
12.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Osa laittaa lapsistaan kuvia nettiin.

Niistä voi ottaa kuvakaappauksia.

Itse en ikinä laittaisi lapsista kuvia nettiin.

Minä esiinnyin lapsena mm. uikkareissa Anttilan kuvastossa. Voihan se olla, että sitä käytettiin ties mihin tarkoituksiin, mutta koska en tiedä, ei voisi vähempää kiinnostaa. Oikeastaan hyvä, jos joku sai riittävän ilon siitä, eikä tarvinnut tehdä sen enempää.

Joku voi säilyttää vanhoja kuvastoja Niistähän on otettu älyåäpuhelimella myöhemmin kuvia ja laitettu nettiin.

Sehän olisi hauskaa. En nyt millään kykene hysteriaan tässä asiassa. 

Noille on netissä oikein omat sivut. Jotkut 1990-luku sivut, missä on julkisesti noita valokuvia vanhoista vaatekuvastoista.

Vierailija
132/340 |
12.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo ja pistorasioissa voi olla kuuntelulaitteita. Ja peilit pitää aina testata joka paikassa.

No, jos käy suihkussa ilman bikineitä tai sekstailee niin ei ole varmaan kiva, että ne menee livenä nettiin.

Itse en ole yöpynyt airbnb asunnossa.

Vierailija
133/340 |
12.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No, jos käy suihkussa ilman bikineitä tai sekstailee niin ei ole varmaan kiva, että ne menee livenä nettiin.

Noita ei saa netistä pois, kun ne menee livenä ja on kopioitu ties minne. Jotkut tekevät noilla ulkomailla rahaa, kun siellä ei ole sossutukia niin kuin meillä.

Vierailija
134/340 |
12.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Noita ei saa netistä pois, kun ne menee livenä ja on kopioitu ties minne. Jotkut tekevät noilla ulkomailla rahaa, kun siellä ei ole sossutukia niin kuin meillä.

Joskus katselin dokumenttia, missä ulkomailla oli hotellihuoneessa 7 kameraa jotka meni livenä nettiin esim. jos pariskunta harrastaa seksiä. Kai joku saa rahan niistä, kun siellä on maksava yleisö.

Ulkomailla ei ole sossutukia.

Itse en matkusta, ei ole rahaa.

Vierailija
135/340 |
12.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun miesystävä sanoi, että ei harrastaisi ulkomailla seksiä, ties mitä kameroita on piilotettu ja menee live yleisölle.

Vierailija
136/340 |
12.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi ei ole ollut rahaa matkustaa.

En olisi varmaan tajunnut tutkia löytyykö kameroita pistorasioista jne.

Tossa dokumentissa oli pieniä kameroita jopa shampoo pullossa ja kylpyhuoneessa suihkupään sisällä.

Vierailija
137/340 |
12.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Narsismiahan tuollainen on. Naama ja tissivako, siinä noiden naisten elämänsisältö noin suurin piirtein on.

Vierailija
138/340 |
12.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi nyt yleensäkin ihmiset julkaisevat selfieitä?

Niin miksi? Itse en julkaise ja ihmettelen miksi moni julkaisee. Kerrotko siis miksi, en oikeasti tiedä? Selviäis sitten tämäkin. 

Vierailija
139/340 |
12.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi nyt yleensäkin ihmiset julkaisevat selfieitä?

Niin miksi? Itse en julkaise ja ihmettelen miksi moni julkaisee. Kerrotko siis miksi, en oikeasti tiedä? Selviäis sitten tämäkin. 

Joku voi julkaista meikki, koru- tai vaatekuvia.

Miksi Linnan juhlista julkaistaan pukukuvia?

Vierailija
140/340 |
12.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Narsismiahan tuollainen on. Naama ja tissivako, siinä noiden naisten elämänsisältö noin suurin piirtein on.

Ei ole. Narsismia on se kun kehut itseä ja mitätöit muita esim.kehut kuinka usein siivoat, harrastat urheilua ja samalla mitätöit ja haukut muita jotka ei yhtä usein urheile tai siivoa.