Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi nelikymppinen nainen julkaisee jatkuvasti selfieitä pärstästään

Vierailija
11.12.2024 |

Yläviistokuvia, joissa näkyy valtava pärstä ja rintavako. Vaikka postauksen aiheena näennäisesti olisi sienestys, kuva-aihe on aina tuo sama.

Kommentit (340)

Vierailija
181/340 |
12.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kannattaa mennä naimisiin 20 - vuotiaana, kun on vielä kaunis.

Älä jätä naimisiinmenoa siihen, että olet ruma 30-40-vuotias.

Kukaan ei halua seinälle tai hyllyyn tai kiitos korttiin rumaa vanhojen 40-vuotiaiden hääkuvaa.

Ei palstaincelin kanssa kukaan naimisiin mene. 

Vierailija
182/340 |
12.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi 20-vuotiaat ylipainoiset pitää lyhyttä mekkoa?

Läskikuvat netissä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
183/340 |
12.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kannattaa mennä naimisiin 20 - vuotiaana, kun on vielä kaunis.

Älä jätä naimisiinmenoa siihen, että olet ruma 30-40-vuotias.

Kukaan ei halua seinälle tai hyllyyn tai kiitos korttiin rumaa vanhojen 40-vuotiaiden hääkuvaa.

Ei palstaincelin kanssa kukaan naimisiin mene. 

Teillä läskeillä mummoilla ei ole mikään muu mielessä kuin palstaincel.

Vierailija
184/340 |
12.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

LinkedIn on nykyään juuri näiden 40-55 vuotiaiden naisten pärstägalleria. Todella ärsyttävää lukea tekstiä, kun alapuolella heti se lärvin kuva, vaikka naama ei liity kirjoitukseen pätkääkään.

Vierailija
185/340 |
12.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

LinkedIn on nykyään juuri näiden 40-55 vuotiaiden naisten pärstägalleria. Todella ärsyttävää lukea tekstiä, kun alapuolella heti se lärvin kuva, vaikka naama ei liity kirjoitukseen pätkääkään.

Mutta hei, ne on niitä NUORIA!

Vierailija
186/340 |
12.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, katselin yhtä deitti juttuja ja oli rumia 20-vuotiaita. Ymmärrän, että niiden kanssa ei halua seurustella kukaan, kun ei ne kelpaisi edes 50-vuotiaille. Osalla nuorista on ruma naama.

Vierailija
187/340 |
12.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi 20-vuotiaat lihavat miehet joutuu vetämään käteen?

Vierailija
188/340 |
12.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suurin osa ihmisistä on todella narsistisia. Anteeksi vaan mutta en voi ymmärtää että aikuiset ihmiset seuraa toisiaan fb, insta jne.

Narsismi on väärä sana, epävarmuus on oikea. -faktaa

Vierailija
189/340 |
12.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieti, jos olisit lihava 20-vuotias.

Se on se aika, kun on kauneimmillaan.

Ottakaa ne hääkuvat, kun olette nuoria, kauniita ja hoikkia.

Vierailija
190/340 |
12.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvä kysymys! Onneksi itse sain naista tuossa iässä paljonkin, harmittaako? ;)

Vierailija
191/340 |
12.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin viisikymppisenä miehenä olen tyytyväinen, kun ulkonäköni on nyt komeimmillaan ja itseluottamus parempi kuin koskaan. Perheasiatkin hoidettu jo, niin ei ole kiirettä suhteeseenkaan vaan voi rauhassa valkata.

Vierailija
192/340 |
12.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näin viisikymppisenä miehenä olen tyytyväinen, kun ulkonäköni on nyt komeimmillaan ja itseluottamus parempi kuin koskaan. Perheasiatkin hoidettu jo, niin ei ole kiirettä suhteeseenkaan vaan voi rauhassa valkata.

Äläpä nyt kehu, pullukkamummo 40-v loukkaantuu. ;)

Vierailija
193/340 |
12.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos miehellä on lapsia edellisestä suhteesta niin asunto menee niille lapsille perinnöksi.

Eli et voi leuhkia omaisuudella  uudelle naiselle paitsi jos viet sen naimisiin ilman avioehtoa.

Vierailija
194/340 |
12.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pulleat rintalihakset, karvainen rinta, leveät hartiat, hoikka, pitkät paksut vaaleat latvoista luonnonkiharat hiukset, litteähkö masu, lihaksikkaat käsivarret, lihakset näkyvät ihon alta. Naisten päät kääntyvät kun liikun kaupungilla kireässä paidassa. Joo ihan tyytyväinen ulkonäkööni olen.

Mutta työtä se on vaatinut ihan älyttömästi, kymmeniä tunteja liikuntaa viikossa. Enkä ole ulkonäön vuoksi liikkunut vaan terveyden, kaunis kroppa tulee sivutuotteena.

Vierailija
195/340 |
12.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niillä ei ole töitä. Ja ruma naama. 

Vierailija
196/340 |
12.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Äläpä nyt kehu, pullukkamummo 40-v loukkaantuu. ;)

Sä oletkin pullukka 20-vuotias.

Aineenvaihdunta hidastuu mitä enemmän tulee ikää.

Eli olet vanhempana superläski.

Vierailija
197/340 |
12.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huomionhakuinen, tarvitsee huomiota pönkittääkseen itsetuntoaan.

Myös narsisti, kuvat eivät edes vastaa todellisuutta, noloa !

Vierailija
198/340 |
12.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pulleat rintalihakset, karvainen rinta, leveät hartiat, hoikka, pitkät paksut vaaleat latvoista luonnonkiharat hiukset, litteähkö masu, lihaksikkaat käsivarret, lihakset näkyvät ihon alta. Naisten päät kääntyvät kun liikun kaupungilla kireässä paidassa. Joo ihan tyytyväinen ulkonäkööni olen.

Mutta työtä se on vaatinut ihan älyttömästi, kymmeniä tunteja liikuntaa viikossa. Enkä ole ulkonäön vuoksi liikkunut vaan terveyden, kaunis kroppa tulee sivutuotteena.

Suomessa on kylmää ja kaupassa ollaan takki päällä. Kukaan ei näe sun lihaksia ja kun käyt kaupassa normaalit vaatteet päällä niin sua luullaan työttömäksi, kukaan ei tajua, että olet palomies eikä kukaan katso edes sua päin.

Vierailija
199/340 |
12.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä! Tässä minä retkellä, tässä minä illanvietossa, tässä minä reissussa, tässä minä lenkillä... Aina oma naama kuvassa ja ympäristöä ei välttämättä edes näy. Jos itsensä haluaa ikuistaa vaikka matkakohteessa, pyytäisi jonkun nappaamaan kuvan. 

Toki monella on varmasti syynä nimenomaan ylipaino. 

Vierailija
200/340 |
12.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aattele. Ja työhakemuksiinkin täytyy nykyään liittää valokuva.