Miksi nelikymppinen nainen julkaisee jatkuvasti selfieitä pärstästään
Yläviistokuvia, joissa näkyy valtava pärstä ja rintavako. Vaikka postauksen aiheena näennäisesti olisi sienestys, kuva-aihe on aina tuo sama.
Kommentit (340)
Aineenvaihdunta hidastuu mitä enemmän tulee ikää.
Miten lihavia ne on 40-vuotiaana jotka jo 20-vuotiaana on ylipainoisia.
Ehkä se mies postaa naamakuvia, koska on lyhyt.
Vierailija kirjoitti:
Näin viisikymppisenä miehenä olen tyytyväinen, kun ulkonäköni on nyt komeimmillaan ja itseluottamus parempi kuin koskaan. Perheasiatkin hoidettu jo, niin ei ole kiirettä suhteeseenkaan vaan voi rauhassa valkata.
Okei Seppo 😂
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näin viisikymppisenä miehenä olen tyytyväinen, kun ulkonäköni on nyt komeimmillaan ja itseluottamus parempi kuin koskaan. Perheasiatkin hoidettu jo, niin ei ole kiirettä suhteeseenkaan vaan voi rauhassa valkata.
Jos miehellä on lapsia edellisestä suhteesta niin asunto menee niille lapsille perinnöksi.
Eli et voi leuhkia omaisuudella uudelle naiselle paitsi jos viet sen naimisiin ilman avioehtoa.
Halveksin materialistisuutta. En koskisi pitkällä tikullakaan naiseen, jolle pitäisi esitellä maallista omaisuutta. Arvostan naisessa henkisyyttä, ja sellaiset naiset ovat usein hoikkia ja kauniitakin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi 20-vuotiaat lihavat miehet joutuu vetämään käteen?
Pysy aiheessa.
En jaksa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi nyt yleensäkin ihmiset julkaisevat selfieitä?
Niin miksi? Itse en julkaise ja ihmettelen miksi moni julkaisee. Kerrotko siis miksi, en oikeasti tiedä? Selviäis sitten tämäkin.
Joku voi julkaista meikki, koru- tai vaatekuvia.
Miksi Linnan juhlista julkaistaan pukukuvia?
No ei ole kyse tästä. Ihan tavallisten ihmisten tavallisia meikkaamaattomia naamoja tai vähän arkimeikkiä, tavalliset vaatteet, ei koruja/tavallisia huomaamattomia koruja. Mikä tahansa aihe tai kuvauskohde ja oma naama on kuvassa.
No, entäs sitte.
Itse ole ruma 20-vuotias, sulla on
Niin mitä entä sitten? Onko vaikea vastata asiallisesti? Eikä mun kanssa tarvitse kenenkään eikä minkään ikäsen seurustella, kun kumppani on ollut jo yli 20 vuotta. Ihan tässä vain maailmasta kiinnostuneena haluaa ymmärtää itselle vierasta käytöstä, että mikä se juju niissä selfieissä on? Kai nyt joku osaa kertoa? Jos syy on se, että on nätti naama, josta itse tykkää ja haluaa näyttää muillekin, niin asia ok mulle. Olen tosin miettinyt syvällisempää merkitystä, että onko se vähän kuin korvike kasvokkain juttelulle? Että tässä minä omilla kasvoillani kerron tästä asiasta? Monihan tykkää soitella videopuheluitakin. Itse en tykkää videopuheluista enkä oman naaman kuvaamisesta, se vain tuntuu oudolta. Ihan olen sinut naamani kanssa, mutta en vain keksi, miksi laittaisin siitä kuvan minnekään? En edes mieti asiaa eli ei tule mieleenkään missään tilanteessa ottaa kuvaa omasta naamasta.
Miksi parikymppiset miehet öyhöttää X:ssä ja naiset jakaa alastonkuvia Only fanssissa 🤔
Vierailija kirjoitti:
Tämä! Tässä minä retkellä, tässä minä illanvietossa, tässä minä reissussa, tässä minä lenkillä... Aina oma naama kuvassa ja ympäristöä ei välttämättä edes näy. Jos itsensä haluaa ikuistaa vaikka matkakohteessa, pyytäisi jonkun nappaamaan kuvan.
Toki monella on varmasti syynä nimenomaan ylipaino.
Puhelin kannattaa todellakin jossain turistirysässä antaa suoraan taskuvarkaan kouraan.
Vierailija kirjoitti:
Miksi parikymppiset miehet öyhöttää X:ssä ja naiset jakaa alastonkuvia Only fanssissa 🤔
Mieti, jotkut lähettää kuvia omasta värkistään.
Jotain mielenterveyshulluja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Äläpä nyt kehu, pullukkamummo 40-v loukkaantuu. ;)
Sä oletkin pullukka 20-vuotias.
Eli olet vanhempana superläski.
Mummelilla meni taas TUNTEISIIN!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi nyt yleensäkin ihmiset julkaisevat selfieitä?
Niin miksi? Itse en julkaise ja ihmettelen miksi moni julkaisee. Kerrotko siis miksi, en oikeasti tiedä? Selviäis sitten tämäkin.
Joku voi julkaista meikki, koru- tai vaatekuvia.
Miksi Linnan juhlista julkaistaan pukukuvia?
No ei ole kyse tästä. Ihan tavallisten ihmisten tavallisia meikkaamaattomia naamoja tai vähän arkimeikkiä, tavalliset vaatteet, ei koruja/tavallisia huomaamattomia koruja. Mikä tahansa aihe tai kuvauskohde ja oma naama on kuvassa.
No, entäs
No, ihan vaikka se juju, kun itse tykkäät kutoa villapaitaa. Joku toinen tykkää ottaa naamakuvia.
Miksi laitat kuvia villapaidoista nettiin..sitä varten kun olet narsisti ja sun pitää kehua kuinka hyvä olet kutomaan. Haluat tykkäyksiä.
Vierailija kirjoitti:
Suski penttilä, tuo nuori nainen
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä! Tässä minä retkellä, tässä minä illanvietossa, tässä minä reissussa, tässä minä lenkillä... Aina oma naama kuvassa ja ympäristöä ei välttämättä edes näy. Jos itsensä haluaa ikuistaa vaikka matkakohteessa, pyytäisi jonkun nappaamaan kuvan.
Toki monella on varmasti syynä nimenomaan ylipaino.
Puhelin kannattaa todellakin jossain turistirysässä antaa suoraan taskuvarkaan kouraan.
Itsekin annan sen mieluummin omalle matkaseuralle, jos itseni kuvaan haluan. Yleensä kuvaan mieluummin kohdetta. Moni ei vain sitäkään vaihtoehtoa näe, kun haluavat kuvata itsensä itse. Ja vain itsensä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
20 -vuotiaalla meni tunteisiin.
Nuoruus, elämän parhaat vuodet menee lihavana pullukkana.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
20 -vuotiaalla meni tunteisiin.
Nuoruus, elämän parhaat vuodet menee lihavana pullukkana.
Kerro toki lisää elämästäsi!
Kaikki eivät halua esitellä omaa taloaan tai perhettään. Silloin yleensä jäljelle jää se oma pärstälärvi. Pakkohan sitäkään ei ole esittää, mutta ei ole minulta pois, jos joku niin tekee. Yhtä lailla tätä myös miehet harrastavat. Mutta ei ketään se kiinnosta. Ainoastaan naisen tulisi olla kotona näkymättömänä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos miehellä on lapsia edellisestä suhteesta niin asunto menee niille lapsille perinnöksi.
Eli et voi leuhkia omaisuudella uudelle naiselle paitsi jos viet sen naimisiin ilman avioehtoa.
Halveksin materialistisuutta. En koskisi pitkällä tikullakaan naiseen, jolle pitäisi esitellä maallista omaisuutta. Arvostan naisessa henkisyyttä, ja sellaiset naiset ovat usein hoikkia ja kauniitakin.
Mitä sa voit tarjota naiselle, että nainen kiinnostuu susta?
Palstalla asustelee nelikymppisiä mummeleita, jotka ihrojensa keskeltä kertovat, kuinka NUORIA ovat. Ja aina menee TUNTEISIIN!
Vierailija kirjoitti:
Kaikki eivät halua esitellä omaa taloaan tai perhettään. Silloin yleensä jäljelle jää se oma pärstälärvi. Pakkohan sitäkään ei ole esittää, mutta ei ole minulta pois, jos joku niin tekee. Yhtä lailla tätä myös miehet harrastavat. Mutta ei ketään se kiinnosta. Ainoastaan naisen tulisi olla kotona näkymättömänä.
Kannattaa esitellä koti ja vielä mainita milloin lähtee matkalle niin kaikki tietää, missä koti sijaitsee ja että se on tyhjänä. Erityisesti jos on julkinen facebook.
Pysy aiheessa.