Hannu Pikkarainen valitti raiskaustuomiostaan
Korkeimpaan oikeuteen ja käsittely on tänään. Syyttäjäkin on valittanut.
Käräjöoikeudessa Hannuhan sai ehdotonta vankeutta, hovioikeudessa ehdollista. Mitäs luulette miten käy? Hannuhan on ollut ihan masentunut koska pelkää vankilaa ja muutti erämaahan.
Kommentit (147)
Martina Aitolehden loppuelämän rakkaus.
Vierailija kirjoitti:
Oliko tämä joku Martina Aitolehden rakas?
Joo. Martina hehkutti MeNaisis kuin Hannu on "hyvä ihminen". Toki hänellä omat mittapuunsa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo. Martina hehkutti MeNaisis kuin Hannu on "hyvä ihminen". Toki hänellä omat mittapuunsa.
Niin eli periaatteessa tuomio kuuluisikin hänelle, eikö niin?
Aina pitää etsiä joku nainen jota paheksua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvä että raiskaajat joutuu vankilaan. Tiedän itsekin kymmenkunta miestä jotka ovat kajonneet nukkuvaan naiseen erinäisillä mökkiteissuilla ja nuorempana kotipileissä ja tuolla ne painelee menemään kirkasotsaisina perheenisinä. En tiedä onko tuollainen ollut yleisempää nuoruudessani nollarilla ja 2010-luvulla?
Se on aina ollut yhtä yleistä, mutta vasta nyt naiset on ottaneet asiakseen vaatia tekijöille rangaistusta. Asenneilmasto on muuttunut niin, että vain 25% miesten typerimmästä päästä on sitä mieltä, että raiskailu on kivaa ja luvallista harrastustoimintaa valkoiselle heteromiehelle.
Minut on raiskattu kahdesti enkä tehnyt kummastakaan äijästä ilmoitusta. Harmittaa, nyt he tuskin edes tajuavat syyllisyyttään. Moni, ihan helvetin liian moni mies on päässyt teoistaan rangaistuksetta.
Juuri näin.
Mäkin heräsin nuorena aikuisena 2010-luvun alussa siihen, että "kaveri"mies oli vetänyt multa housut pois ja oli pokkana aloittelemassa hommia. Lopetti kun huomasi mun olevan hereillä ja luikki karkuun. Olin niin hämmentynyt ja ahdistunut tapauksesta että en tehnyt rikosilmoitusta. Sen sijaan puin asiaa viestitse tyypin kanssa osapuilleen näin:
Minä: Siis mitä hittoa sun päässä liikkui? Ymmärrätkö sä, miten hirveää tuollaiseen on herätä?
Se: Sori hei oikeesti, mä en tiennyt että sä nukuit, luulin että olit hereillä.
Minä: Miten muka et tienny että nukuin? Mä olin täydessä unessa? Miten sulla tuli ees tommonen ajatus, meillä ei ole ikinä ees ollut mitään juttua?
Se: Joo... Sori siitä. Mä en vaan tajunnu että et tykänny. Ei ollu tarkotus.
Minä: MIKÄ sulla OLI siinä tarkotus? Mä en ole mielestäni mitenkään antanu sun ymmärtää että oisin kiinnostunu tommosesta?
Se: No emmä tiiä... Se nyt vaan oli... En tee toiste.
Olin tuolloin tosiaan 19 tai 20v, kyseinen tyyppi oli kaveriporukassamme todella suosittu enkä tyhmänä halunnut aiheuttaa draamaa niin siksi silloin tuntui järkevimmältä käsitellä asiaa kahden kesken hänen kanssaan. Jos voisin matkustaa ajassa taaksepäin niin nostaisin kunnon metelin ja tekisin rikosilmoituksen. Nyt jälkikäteen soimaan itseäni myös siitä, että entä jos tämä tyyppi on tehnyt saman tempun ennenkin ja mun jälkeen vaan siksi että en reagoinut asiaan kunnolla vaan häpesin asiaa itsekseni. Tuon takia kuitenkin meni luottamus miehiin vuosikausiksi enkä sen jälkeen ikinä ole pystynyt nukkumaan paikassa jossa on muita miehiä kuin oma miesystävä. Tämä tapahtui siis kaverin mökillä jossa oltiin porukalla.
Miksi Hannu otti koiran, vankilasta käsin vähän vaikea hoitaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos ei uskalla mennä vankilaan, ei varmaan kannattaisi ra*iskailla.
No eipä olisi kannattanut valittaa, vaan pitää se hovin ehdollinen sitten.
En jaksa tarkastaa, mutta kai tässä syyttäjä valitti eikä Pikkarainen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaikki valittivat. Syyttäjä, Hannu ja uhri
Vierailija kirjoitti:
Martina Aitolehden loppuelämän rakkaus.
Ja ainoa mahdollinen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä Pikkarainen ainakin valitti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Selliin joutui. Istuuko tuo ensikertalaisena 2/3? Se tekisi 1v 2kk.
Käsittääkseni istuu ensikertalaisena puolet tuomiosta. 10,5 kuukautta.
Kyllä, mutta pääsee koevapauteen jo aikaisemmin ja on linnassa varmaankin 4,5-6,5 kuukautta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Molemmat valitti.
Ap, aloituksesi on päätön.
Ei hovioikeuden tuomiota ole vielä annettu.
Vastahan Pikkaraisen asianajaja ilmoitti: Että he valittavat hovioikeuteen.
Vierailija kirjoitti:
Maran jokainen mies ollut jonkinlainen rikollinen ja tuomio löytyy.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No sittenhän kannatti valittaa itsekin, kun uhrin puolikin valitti. Ei ollut sen enempää hävittävää kuin mitä hävisi nyt.
Vierailija kirjoitti:
Ap, aloituksesi on päätön.
Ei hovioikeuden tuomiota ole vielä annettu.
Vastahan Pikkaraisen asianajaja ilmoitti: Että he valittavat hovioikeuteen.
Tämä on korkeimman oikeuden tuomio. Tarkistapa faktat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No sittenhän kannatti valittaa itsekin, kun uhrin puolikin valitti. Ei ollut sen enempää hävittävää kuin mitä hävisi nyt.
Hovioikeudessa Hannu sai ehdollista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naurahdan joka kerta, kun näiden valittajien tuomiot kovenee ja korvaukset ym. nousee.
Ei naisten pidä soimata itseään siitä että aikanaan eivät tehneet rikosilmoituksia. Ei se meidän oma ideamme ollut että me emme saisi nostaa meteliä ja että meidän pitäisi hävetä. Miehet ovat pistäneet nuo ajatukset päähämme. Meitä aivopestiin ihan pikkutytöstä asti alistumaan, väistymään ja suojelemaan miesten kunniaa. Toki vieläkin, mutta nyt se on vaikeampaa.
Tämän takia on niin tärkeää että naiset saavat äänensä kuuluviin yhteiskunnassa. Muuten miehet nostavat itsensä jalustalle.
Toivottavasti saakin ehdottoman elinkautisen !!!!! Sen hää o totisesti ANSAINNUT !!!!! Ja toi lapsellinen valittaminen jo saamastaan tuomiosta..........olis kannattanu vaan niellä ylpeytensä ja olla HILIJOOOOOOOO !!!! Vankilaan vain !!!! Siellä pysykööt sata vuotta !!!!