Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Olipa kiva ulkoilu, autoilija kaahasi suoraa päin suojatiellä vastapäistä kaistaa bussin takaa

Vierailija
10.12.2024 |

Bussi pysähtyi suojatien eteen antamaan tietä, kaksikaistainen tie. Tämä sankari päätti lähteä ohittamaan bussin takaa suoraan suojatielle pitkin vastaantulevien kaistaa. Oli ihan tosi lähellä, ettei itseltä henki siinä lähtenyt. Olisi kiva tietää, minne näillä hulluilla on niin kova kiire, että se on muiden ihmisten henkeä ja elämää tärkeämpää? Siinä olisi yksi perhe vaihtanut joulun juhlinnan hautajaisiin. Jos joku bussissa ollut näki tämän, tai tallentui bussin kameraan, jättäkää vinkkiä poliisille.

Kommentit (90)

Vierailija
61/90 |
11.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

So what?

Tätä tapahtuu koko ajan..

Ajokortin saa helpommin, kuin kirjastokortin ja nuorempana..

Ihmiset kävelee, pyöräilee, sähköpotkuilee, sähköpyöräilee, sokeina ja kuuroina, kun ei ole minkäänlaista itsesuojeluvaistoa jäljellä, vaan ainoastaan minä olen oikeassa asenne.

Tästä johtuen = Osa luonnollista karsintaa!

Vierailija
62/90 |
11.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten voi olla mahdollista, että tässä puolustetaan autoilijaa?!? 

Reaktio syntyi sinussa . . . 

????????????????????????? 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/90 |
11.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

So what?

Ihmiset kävelee, pyöräilee, sähköpotkuilee, sähköpyöräilee, sokeina ja kuuroina, kun ei ole minkäänlaista itsesuojeluvaistoa jäljellä, vaan ainoastaan minä olen oikeassa asenne.

Oksettavaa, sairasta. 

Vierailija
64/90 |
11.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nyt on taas pakko sanoa vaikka niin karulta kuulostaakin olis hyvä kun jalankulkijoille tulis pakolliseksi kunnon huomioliivit tai asusteet pienet heijastimet ei auta kun on kaupungissa valosaastetta joka peittää jalankulkijan täysin.

On oikeastaan hassua, että jalankulkijoilla ei ole mitään velvollisuuksia tehdä itseään näkyväksi. Otsalamput pakollisiksi?

Vierailija
65/90 |
11.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

So what?

Oksettavaa, sairasta. 

Nimenomaan tuota on nyky ihmisten tyhmyys..

Vierailija
66/90 |
11.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

So what?

Oksettavaa, sairasta. 

Nimenomaan tuota on nyky ihmisten tyhmyys..

Naapurini 82v sanoi hyvin, järkeä voi käyttää vain jos sitä on. Ihmisistä on tullut pelkkiä narsisteja, heitä kiinnostaa vain yksi asia, minäminäminäminä. 

Vierailija
67/90 |
11.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisit ottanut kuvan autosta. Teillä kävelijöillä kun on kuitenkin se kännykkä jatkuvasti käsissä kun hortoilette liikenteessä.

Vierailija
68/90 |
11.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

So what?

No, eihän saa helpommin, eilisissä uutisissa kerrottiin, että yhä useampi reputtaa kirjalliset kokeet... Syynä se, että nykyään ei tarvitse opiskella kuin muutama etätunti liikennesääntöjä... 

Muistaakseni siinä uutisessa luvut olivat jotensakin niin, että ennen tuota muutosta kirjallisista meni ensi yrittämällä läpi 90 % kokelaista, nykyään luku jää 70 %:iin. Jotensakin noin se siinä uutisessa oli.

Vierailija
69/90 |
11.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Reaktio, että autoilijaa puolustetaan syntyi sinussa. 

Vierailija
70/90 |
11.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos auto on pysähtynyt suojatien eteen niin silloin sitä ei lähdetä ohittamaan vastaantulijoiden kaistaa. Tässä on vain ja ainoastaan tämä ohittaja tehnyt virheen ja aika vakavan sellaisen. Jos pysähtynyt auto oli bussi, ap tuskin on sen takaa voinut mitenkään itse nähdä, että joku tampio lähtee ohittamaan.

Arvaan, että on ollut uudehko auto ja keski-ikäinen mieskuski. Nämä ovat kaikkein k*sipäisimpiä liikenteessä. Nuoret kuskit ovat usein liian riskinottohaluisia ja kokemattomia, mutta noilla keski-ikäisillä on kyse asennevammasta.

Vierailija
71/90 |
11.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Reaktio, että autoilijaa puolustetaan syntyi sinussa. 

Tätä tarkoitin, kun aiemmin kirjoitin ettei ihmisen omasta vastuusta saa enää edes keskustella. Heti joku loukkaantuu, pitää uhrin syyllistämisenä, jne. 

Valppain mielin muista sä aina vaaroja liikenteen.

Vierailija
72/90 |
11.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun mies on meinannut jäädä myös vastaavalla tavalla auton alle. Tosin kyseessä oli kaksi kaistaa, toinen pysähtyi viereisellä kaistalla ei. 

Suojatien eteen pysähtyneen auton ohittaminen pysähtymättä on rikos.

Vierailija
73/90 |
11.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

So what?

Suomessa on outo tapa kääntää ja vääntää kaikki liikenneonnettomuudet autoilijoiden syyksi, vaikka alle jäänyt juoksisi näköesteen takaa pilkkopimeässä, mustat vaatteet päällä ja ilman heijastinta eteen.

Oma syynsä on myös täysin pöhköillä suojateiden sijoittelulla, joista osa on suoranaisia surmanloukkuja, esimerkiksi keskellä 4-kaistaista raskaasti liikennöityä ajorataa jossa 60kn/h rajoitus. Pitäisi laittaa linnaan kuka tuollaisista on päättänyt. 

Vierailija
74/90 |
11.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun mies on meinannut jäädä myös vastaavalla tavalla auton alle. Tosin kyseessä oli kaksi kaistaa, toinen pysähtyi viereisellä kaistalla ei. 

On se rikos silloinkin vaikka pysähtyisikin ja sitten ajaisi jonkun päälle suojatiellä.

Vierailija
75/90 |
11.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä en päästä jalankulkijoita 4-kaistaiselle tapattamaan itseään, jos näen peilistä että vasenta kaistaa tulee joku joka ei todennäköisesti huomaa tai edes voi pysähtyä ajoissa.

Siinäpä sitten tien vieressä puivat nyrkkiä raivon vallassa, vaikka pelastuivat juuri invalidisoitumiselta tai jopa menehtymiseltä. Kiittämättömyys on maailman palkka.

Vierailija
76/90 |
11.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valitettavasti liikenteessä on paljon mielenterveysongelmaisia, asenneongelmaisia, lääketokkurassa, huumeissa tai yliväsyneitä kuljettajia.

Vierailija
77/90 |
11.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On se rikos silloinkin vaikka pysähtyisikin ja sitten ajaisi jonkun päälle suojatiellä.

No älä juokse auton alle. Huoh.... 

Vierailija
78/90 |
11.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin? Mistä jotkut ovat saaneet sellaisen käsityksen, että maailmalta voi vaatia, ettei kukaan tee rikoksia? Suomessa rikoksista rangaistaan, ja järjestelmään on sisäänrakennettuna se, että sitä voidaan kehittää aina toimivampaan suuntaan.

Vierailija
79/90 |
11.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nyt on taas pakko sanoa vaikka niin karulta kuulostaakin olis hyvä kun jalankulkijoille tulis pakolliseksi kunnon huomioliivit tai asusteet pienet heijastimet ei auta kun on kaupungissa valosaastetta joka peittää jalankulkijan täysin.

On oikeastaan hassua, että jalankulkijoilla ei ole mitään velvollisuuksia tehdä itseään näkyväksi. Otsalamput pakollisiksi?

Ihan en ymmärrä, miten se otsalamppu vaikuttaisi katuvalaistulla alueella.... 

Mut toki se on kiva lelu, sillä on kiva häikäistä muita jalankulkijoita... oikein kirkkaalla ja suoraan kohti vastaantulijan silmiä osoittamaan laitettuna.....

Vierailija
80/90 |
11.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos auto on pysähtynyt suojatien eteen niin silloin sitä ei lähdetä ohittamaan vastaantulijoiden kaistaa. Tässä on vain ja ainoastaan tämä ohittaja tehnyt virheen ja aika vakavan sellaisen. Jos pysähtynyt auto oli bussi, ap tuskin on sen takaa voinut mitenkään itse nähdä, että joku tampio lähtee ohittamaan.

Arvaan, että on ollut uudehko auto ja keski-ikäinen mieskuski. Nämä ovat kaikkein k*sipäisimpiä liikenteessä. Nuoret kuskit ovat usein liian riskinottohaluisia ja kokemattomia, mutta noilla keski-ikäisillä on kyse asennevammasta.

Arvaan, että iloisesti unohdat ne keski-ikäiset naiset jotka citymaastureillaan kiireisinä kuskaavat lapsiaan ja katkerana muistat kaikki kusipäämiehet.