Esittele minulle ongelmasi, niin minä sanon aivan suoraan, mistä on kyse.
Kommentit (25)
Ei oo masennusta eikä muita sairauksia, mutta olen aivan rättipoikki. Hoidan 1-vuotiasta kotona ja etsin samalla töitä. Ajattelen joka päivä monta kertaa, että " V***u kun oon väsynyt, tän väsyneempi ei voi olla" , mutta seuraavana päivänä olen yhä väsyneempi. Neuvola kommentoi, että " se kuuluu äitiyteen" . Kilahdan kohta.
Pitäis miehen työnperässä muuttaa pk-seudulle. Nyt epävarmuutta siitä, myydäänkö ihana vuosi sitten ostettu koti vai laitetaanko vuokralle? Myös pk-seudulta asunnonosto kauhistuttaa hintojen takia ja korko epävarmuuden
ja se saanko töitä! vähän yli 1 lapsi ja valmistun syksyllä KTM:si, enkä nyt ihan kaupankassalle suostu menemään. Tahtoo kunnon töitä ja haasteita! Tulevaisuus vähän jänskättää
Vaimo valittaa siitä - ja pihtaa.
Kuohuviini tai olutkin käy. En suinkaan juo koko aikaa, mutta tölkin parin jälkeen on PALJON PAREMPI OLO. Tämä ei mene ohi, vaikka olisin pitkiäkin aikoja täysraittiina.
Ollaan etsitty sopivaa jo toista vuotta. Ja nyt sellainen löytyi mutta vieraalta paikkakunnalta. Ollaan asuttu ties kuinka monessa asunnossa viimesten 15 vuoden aikana. Paikkakunnat on vaihtuneet tiheään. Ennen lähteminen ei ole ollut näin vaikeaa! Suuri lainakin pelottaa, mitä jos emme selviydykkään siitä?! Mitä tässä pitäisi tehdä? Talo on ihana mutta.... Tämä mieletön jahkaaminen syö ihmistä. Miten löytää se oikea ratkaisu????