Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Esittele minulle ongelmasi, niin minä sanon aivan suoraan, mistä on kyse.

Vierailija
24.02.2007 |

Varaudu sitten suoraan puheeseen.

Kommentit (25)

Vierailija
1/25 |
24.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

rautakuuri?

olisko siitä apua

jos on hb alhainen niin tuntuu ettei jaksa mitään

Vierailija
2/25 |
24.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mene töihin jos et ole, äläkä sorru heräteostoksiin. Karsi turhamaiset ostokset ja priorisoi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/25 |
24.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et voi tehdä mitään sellaisten ihmisten motivaatiolle, joiden perusasenne työhön ja työntekoon on negatiivinen. Pomona olet hyvä, koska moista mietit.

Vierailija
4/25 |
24.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

et kyllä tuonut minulle mitään uutta... Olen töissä, minulla ei ole velkoja, asun niin halvalla kuin on mahdollista, en shoppaile ja olen tosi säästäväinen. Siitä huolimatta olen näin loppukuusta rahaton.

Vierailija
5/25 |
24.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

teette selkeät suunnitelmat sen suhteen, mitkä ovat miehen hommia ja mitkä sinun ja pidät niistä kiinni. samoin teette kasvatusasioissa pelisäännöt selviksi.

Vierailija
6/25 |
24.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

teette selkeät suunnitelmat sen suhteen, mitkä ovat miehen hommia ja mitkä sinun ja pidät niistä kiinni. samoin teette kasvatusasioissa pelisäännöt selviksi.

Vierailija
7/25 |
24.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mene sitten parempipalkkaisempaan työhön, jos rahasi eivät riitä.

Vierailija
8/25 |
24.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

lipsuu, et mene siihen mukaan. pidät kiinni linjastasi ja pysyt tiukkana.

älä marise siitä, että miehesi on lapsellinen. muista se, että jos toinen on " lapsi" , on toisen oltava silloin " äiti" . muuten se roolijako kuolee alkuunsa.

Vierailija
9/25 |
24.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kokopäivätyö, kolme lasta ja kaaos kohta kolmen vuoden takaisen muuton jälkeen jatkuu vain. Remontti edelleen kesken, kahdella lapsella ei ole vieläkään huonetta - eikä siis säilytystiloja tavaroilleen. N. 100 (liioittelematta ikävä kyllä!) muuttolaatikkoa täynnä kaikenlaista sekalaista rojua, pitäisi jossain välissä käydä läpi. Ei ole tilaa eikä aikaa. HUHHUH!!

Vierailija
10/25 |
24.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

kokopäivätyö, kolme lasta ja kaaos kohta kolmen vuoden takaisen muuton jälkeen jatkuu vain. Remontti edelleen kesken, kahdella lapsella ei ole vieläkään huonetta - eikä siis säilytystiloja tavaroilleen. N. 100 (liioittelematta ikävä kyllä!) muuttolaatikkoa täynnä kaikenlaista sekalaista rojua, pitäisi jossain välissä käydä läpi. Ei ole tilaa eikä aikaa. HUHHUH!!

Elätte vaikeaa aikaa, jota on nyt pakko sietää vielä jonkin aikaa. Maltti on valttia. Ehdotan kuitenkin, että harkitsette tosissanne remonttireiskan tilaamista kotiinne, joka vauhdittaisi remonttianne. Saatte 60% kotitalousvähennystä ja elämä helpottuu.

Vierailija
11/25 |
24.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt mies on koko ajan mielessäni ja kyttään meseä päivät pitkät. Molemmat olemme naimisissa ja miellä molemmilla on useampi lapsi. Viimeyönäkin juttelimme kolmeen... Tiedän, että tämä on väärin, mutta en osaa lopettaakaan... Kuukauden verran ollaan pidetty yhteyttä.

Vierailija
12/25 |
24.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

pelaat peliä, jolla voi olla katastrofaaliset seuraukset. teet väärin kaikkia kohtaan, myös itseäsi kohtaan.

tiedät vallan hyvin, että voit lopettaa moisen pelleilyn heti jos haluat. sitä et nyt vielä oivalla, että saat syvän rauhan niin tehtyäsi.

ja kun nyt saan sanoa ihan suoraan, niin pakko todeta, että jollain tasolla olet vielä kovin kypsymätön. tiedät, että tuollainen kuuluu teinivuosiin, 13-14-vuotiaiden tyttöjen hupia moinen.

Vierailija
13/25 |
24.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saan tuosta miehestä niin paljon iloa ja jännitystä elämään, että on vaikeaa lopettaa.. Molemmat ollaa yhtä heikkoja... Siitä ollaan kyllä tarkkoja, että seksiä ei harrasteta (ainakaan livenä)! Saas nähdä kuinka tässä käy...

Vierailija
14/25 |
24.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä miksi (nuoruus, pelko yksin jäämisestä tms.), mutta mies on aina saanut minut jäämään ja uskomaan että " mitään ei ole tapahtunut" ts. ei ole pettänyt minua. Nyt kun katson elämääni taaksepäin, pidän itseäni idioottina ja harmittelen miksen toiminut silloin toisin. (Toisaalta kiitän sinisilmäisyyttäni, muuten minulla ei olisi ihania lapsiani)

Tuntuu, että suhteessamme ei ole enää mitään. En luota mieheen, ja minulle on nykyään ihan sama mitä hän tekee, koska olen joka tapauksessa 100% varma että hän iskee baarissa ja töissä naisia. En vain jaksa välittää, sillä haaveilen erosta päivittäin ja osittain odotan kunnon syytä, jotta voisin erota.

Mitä ihmettä minun pitäisi tehdä??? Mennyttä en voi muuttaa, mutta miten saan tulevaisuuden mielekkääksi?

Vierailija
15/25 |
24.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Saan tuosta miehestä niin paljon iloa ja jännitystä elämään, että on vaikeaa lopettaa.. Molemmat ollaa yhtä heikkoja... Siitä ollaan kyllä tarkkoja, että seksiä ei harrasteta (ainakaan livenä)! Saas nähdä kuinka tässä käy...

Viestisi on kurjaa luettavaa. " Saan tuosta miehestä iloa ja jännitystä.." Etkö tajua, että haet sitä väärästä paikasta! Sinun täytyy etsiä ilo ja jännitys suhteessa mieheesi. Se on oikein myös lapsia kohtaan, jotka tässä ovat mukana. Miltä sinusta tuntuisi tuo lause miehesi kirjoittamana, toisesta naisesta? Mitä luulet miehesi tuntevan, jos hän saa kuulla pelleilystäsi?

" Molemmat ollaan yhtä heikkoja" Liikut nainen erittäin vaarallisilla vesillä! Se, että käytät tuntemattomasta miehestä me-muotoa, on jo harkintakyvyn vakavaa puutetta. Et tunne koko ihmistä! Et voi kuvitella, että teitä yhdistää joku tai teillä on jokin ihmeellinen yhteys. Se on itsensä huijaamista.

Vakuutuin vielä enemmän, ettet ole kasvanut aikuiseksi. Sori vaan.

Vierailija
16/25 |
24.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä käy prosessia kuitenkaan läpi yksin, vaan kerro miehellesi suoraan ja avoimesti jossain rauhallisessa tilanteessa, että mietit vakavasti eroa miehesi petosten takia.

Epäluottamus tulee tekojen kautta ja luottamus voitetaan takaisin puolet hitaammin - tekojen kautta. Sinun on syytä miettiä vakavasti, ettei miehesi edes yritä nykyisellään ansaita luottamustasi. Sinä ja lapsesi ansaitsette hyvän suhteen.

Vierailija
17/25 |
24.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla periaatteessa kaikki hyvin; terveys, lapset, mies, koti, työ puuttuu, mutta olen äitiyslomalla. Minua on vaivannut olo että periaatteessa kaikki on " turhaa" . Mikään ei tunnu missään. On aivan sama, että minulla on kaikki mitä olen halunnut, sillä yhtä hyvin voisin olla ilmankin niitä. Periaatteessa voisin vain maata ja katsoa televisiota. En usko että olen masentunut tai sitten olen ollut masentunut koko aikuisikäni. Tunnen kyllä iloa ja välillä surua, mutta periaatteessa kaikki on suurimman osan aikaa yhden tekevää. Elän ja olen silti ELÄMÄTTÄ! En halua enkä odota mitään jännittää haluaisin vain että tuntisin jotain;(

Vierailija
18/25 |
24.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaipaat sellaista sisältöä ja intohimoa elämääsi, jota työ voi sinulle tarjota.

Vierailija
19/25 |
24.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on korkeakoulutus, mutta en kerennyt ennen lapsia tehdä omasta mielestäni kunnon töitä. Tein siis oman alani töitä, mutta en oikeasti päässyt näyttämään taitojani. Rakastan lapsiani, mutta odotan kovasti töihin menoa ja toivon että joku palkkaa minut vaikka pieniä lapsia onkin. Tiesin siis näköjään itsekin mikä minua vaivaa.....!

Vierailija
20/25 |
24.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Firmassa yt-neuvottelut ja tiedän, että nyt se iskee sitten omalla kohdalle. Olen 100% varma, että näin käy, koska en kuulu sisäpiiriin ja toiseksi olen hiljakkoin taloon tullut. Lisäksi mun ja yhden toisen tyypin työt voisi ehkä yhdistää ja veikkaan, että pomotkin pian huomaa sen. Kivaa, kun eka vaihtaa työtä ja 3kk myöhemmin alkaa yt:t. Miten tästä eteenpäin?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän kuusi