Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ostin huonon ripsarin ja nyt sitä on pakko käyttää seuraavat 6kk

Vierailija
10.12.2024 |

Ei sitä poiskaan raaski heittää 

Kommentit (79)

Vierailija
61/79 |
10.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä käytän tosi harvoin meikkiä, eläkkeelle jäätyä jäi meikkaaminen. Nyt on ollut parit juhlat, niin saa juhlameikin ihan ripsivärillä, kulmien muotoilulla ja huulipunalla.

Tosi äkkiä tottui meikittömyyteen, joskus laitan kulmat, piristää olemusta

Esim Alma Pöysti näyttää ainakin usein meikittömältä, kaunis nainen

Alma Pöysti ei ole meikitön :D

Eikö koskaan, televisiossa, lehtikuvissa???

Laita linkki kuvaan, jossa Almalla ei ole mitään meikkiä.

Oli viiden jälkeen ohjelmassa haastateltavana

Missä jaksossa?

Vierailija
62/79 |
10.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun ihoa kehuttiin just eilen kempparissa. Pesen kasvot vedellä enkä käytä meikkivoiteita.

Pitäisi olla av:n kosmetiikkaketjubingo. Tämä olisi yksi osuma

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/79 |
10.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun ihoa kehuttiin just eilen kempparissa. Pesen kasvot vedellä enkä käytä meikkivoiteita.

Muita osumia:

Luonto kiittää

Meikit vanhentavat ihoa

Vierailija
64/79 |
10.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tää on kyllä rasittavaa, kun ei niitä oikein voi myydä tms. kun kokeiltu. Ja ilman että kokeilee, ei voi tietää sopiiko. Itsellä kymmenittäin ei-sopivia ripsareita kaapit täys, osa todella kalliitakin :( Ärsyttää.

Heitä ne pois. Se raha on jo mennyt ja ne ripsarit ovat jo härskiintyneet. Säilyvät max 3 kk avaamisen jälkeen, sitten ovat vain bakteeripesiä. Miksi säilytät bakteeriviljelmiä kaapissasi - kymmenittäin?? Heitä vaan pois, tänään. Olo on sen jäljeen paljon kevyempi.

Pitipä vielä ihan tarkistaa että mikä on tuon ripsarin PAO (period after opening) ja näkyy olevan 6M eli 6kk. Ihan oikein olen siis käyttänyt. 

"Ihan oikein olen käyttänyt" 😂. Ei näissä nyt mitään lakia sentään lueta, saat sutia naamaasi vaikka 90-luvun Maybellineä jos haluat. Mitään järkeä siinä ei ole, sen verran silmissä on bakteereja että on täysin järjetöntä käyttää ripsaria noin pitkään. Nehän alkavat jo haistakin eltaatuneilta 3 kk jälkeen. Kiva sitten hajumössöä laittaa nimenomaan silmään, kehon yhteen herkimpään osaan. Googlaa mitä kaikkea silmissä elää, jos uskallat.

Vierailija
65/79 |
10.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän tuskan. Mä olen pihi ja elvytän ne kuivahtamaan lähtevät ripsarit vielä tipalla kookosöljyä. En taida vaihtaa ihan puolivuosittainkaan, sitten kun ei enää toimi tai hermo kestä. 

Vierailija
66/79 |
10.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tiedän tuskan. Mä olen pihi ja elvytän ne kuivahtamaan lähtevät ripsarit vielä tipalla kookosöljyä. En taida vaihtaa ihan puolivuosittainkaan, sitten kun ei enää toimi tai hermo kestä. 

Tämä on jo ällöttävää. Halvimmat ripsivärit maksaa pari euroa, joten kuulostaa ihan uskomattoman hölmöltä toiminnalta.

Vierailija
67/79 |
10.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä on jo ällöttävää. Halvimmat ripsivärit maksaa pari euroa, joten kuulostaa ihan uskomattoman hölmöltä toiminnalta.

Joo, varsinkin kun ei oikeasti olisi hinnasta kiinni, vaan viitseliäisyydestä. Mä olen kuitenkin pihiydessä ihan amatööri vanhaan äitiini verrattuna. Muori dyykkaa, paitsi nyt, kun on sijoitusasuntojen veroilmoitustentekoaika.

Vierailija
68/79 |
10.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tää on kyllä rasittavaa, kun ei niitä oikein voi myydä tms. kun kokeiltu. Ja ilman että kokeilee, ei voi tietää sopiiko. Itsellä kymmenittäin ei-sopivia ripsareita kaapit täys, osa todella kalliitakin :( Ärsyttää.

Heitä ne pois. Se raha on jo mennyt ja ne ripsarit ovat jo härskiintyneet. Säilyvät max 3 kk avaamisen jälkeen, sitten ovat vain bakteeripesiä. Miksi säilytät bakteeriviljelmiä kaapissasi - kymmenittäin?? Heitä vaan pois, tänään. Olo on sen jäljeen paljon kevyempi.

Pitipä vielä ihan tarkistaa että mikä on tuon ripsarin PAO (period after opening) ja näkyy olevan 6M eli 6kk. Ihan oikein olen siis käyttänyt. 

"Ihan oikein olen käyttänyt" 😂. Ei näissä nyt mitään lakia sentään lueta, saat sutia naama

No nimenomaan, ne elää silmissä ja siinä ripsarissa samat pöpöt joka tapauksessa. Eivät ne maagisesti muutu vaarallisiksi kolmen kuukauden jälkeen.

Vierailija
69/79 |
10.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämän vuoksi olen ostanut 30 vuotta saman ripsarin.

Vierailija
70/79 |
10.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Muita osumia:

Luonto kiittää

Meikit vanhentavat ihoa

Ja aurinko jotain...

Vierailija
71/79 |
10.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämän vuoksi olen ostanut 30 vuotta saman ripsarin.

Toimii jos sitä samaa myydään 30 vuotta. Itse ostin uuden ripsarin kuukausi sitten ja palautin sen kun oli niin surkea. Lumene on vetänyt myynnistä sen jota ennen käytin, sitä ennen vetivät pois toisen ripsarin jota käytin varmaan 3 vuotta.

Vierailija
72/79 |
10.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No nimenomaan, ne elää silmissä ja siinä ripsarissa samat pöpöt joka tapauksessa. Eivät ne maagisesti muutu vaarallisiksi kolmen kuukauden jälkeen.

Ei kai kukaan voi oikeasti ajatella näin, ettei ole mitään väliä kauanko tällainen meikkituote on auki. Sen kuin levitätte jo haisevaa mascaramassaa ripsaria, ei kai se meille normaaleille mitenkään kuulu. 

Vierailija
73/79 |
10.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä käytän tosi harvoin meikkiä, eläkkeelle jäätyä jäi meikkaaminen. Nyt on ollut parit juhlat, niin saa juhlameikin ihan ripsivärillä, kulmien muotoilulla ja huulipunalla.

Tosi äkkiä tottui meikittömyyteen, joskus laitan kulmat, piristää olemusta

Esim Alma Pöysti näyttää ainakin usein meikittömältä, kaunis nainen

Alma Pöysti ei ole meikitön :D

Eikö koskaan, televisiossa, lehtikuvissa???

Laita linkki kuvaan, jossa Almalla ei ole mitään meikkiä.

Oli viiden jälkeen ohjelmassa haastateltavana

Missä jaksossa?

Viime viikolla joku päivä

Vierailija
74/79 |
10.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kai kukaan voi oikeasti ajatella näin, ettei ole mitään väliä kauanko tällainen meikkituote on auki. Sen kuin levitätte jo haisevaa mascaramassaa ripsaria, ei kai se meille normaaleille mitenkään kuulu. 

Ei se ainakaan minulla ole ikinä alkanut haista miltään. Mistäköhän johtuu että sinulla haisee...

Vierailija
75/79 |
10.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen iän myötä saanut tiettyä karismaa ja itsevarmuutta, voin olla ilman meikkiä tai jos tahdon laitan

Mutta ap:n viestiin: kun on kerran löytänyt sopivan ripsivärin, kannattaa pysyä siinä. Itsekin joskus sain arpajaisvoittona mustaa ripsaria, aikaa sitten jo suositeltiin vaalealle ruskeaa, toki mull oli nuorena sinistä ja vihreääkin, jonnet ei taida muistaa (?)

N60+

Vierailija
76/79 |
10.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vielä ällömpää on se, kun ihmiset availee niitä kaupassa ja testailee, enkä tarkoita nyt testeriä. Juuri jouduin viemään takaisin kauppaan uuden ripsarin, joka oli avatessa yksi kuivahtanut iso klimppi. 

Miksi valmistajat ei voi laittaa hygieniasinettejä näihin?

Vierailija
77/79 |
10.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä olen käyttänyt Max Factorin edullista ripsiväriä jo vuosikausia enkä edes viitsi kokeilla muita, luottotuote. 

Mutta ei ripsiväri kyllä puolta vuotta kestä, tai sitten käytät tosi harvoin. Ja kyllä siinä ajassa jo kuivuukin.

Melkein päivittäin käytän kyllä, eikä ole vielä kertaakaan kuivunut tuossa ajassa. 

Ripsari pitää vaihtaa kolmen kuukauden välein. Sudit nimittäin ripsiisi bakteericocktailia, vaikka se ei muka olisi kuivunut vielä. Yök.

Ihan hyvinä on pysynyt mun ripsarit se 5-6kk mitä käytän ennen kuin ostan uuden, eikä ole silmät tulehtuneet tms ikinä. Minulle toi on sopiva vaihtoväli, sinä voit tehdä niin kuin tykkäät. 

Käytät sitten aika harvoin ripsaria? Kyllä mun mielestä ensimmäiset pari kuukautta toimii ja sitten alkaa kuivumaan. 

Vierailija
78/79 |
10.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole koskaan käynyt parturissa

N60+

En oo koskaan juonut maitoa.

Vierailija
79/79 |
10.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No osta uusi ja laita huono roskiin. 

Oli aika kallis, olen pihi. 

Oikeasti pihi katsoo tarkkaan, mihin rahansa laittaa. Ei ostele mitä sattuu, vaan jättää mielummin ostamatta, kuin ostaa harkitsematta huonon.