Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ostin huonon ripsarin ja nyt sitä on pakko käyttää seuraavat 6kk

Vierailija
10.12.2024 |

Ei sitä poiskaan raaski heittää 

Kommentit (79)

Vierailija
41/79 |
10.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi niitä ripsiä pitää tuhrata jollain värillä. Ole ihan luomuna vaan, se on parasta. Ja tulee halvaksi!

Jos tällä kommentoijalla ei ole talvivaatevarastossaan Kuomia niin ei sitten kellään.

"Minä olen pessyt kasvoni aina vedellä eikä ole yhtään ryppyjä"-ihminen :D 

Vierailija
42/79 |
10.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän. Mä meikkaan kerran viikkoon kun lähden ihmisten ilmoille. Kerran ostin 45€ maksavan hienon ripsarin, kun ajattelin säästäväni meikkausajassa ja saavani hyvän lopputuloksen helposti. No eipä sopinut mulle, mutta en iljennyt ostaa uutta halvempaakaan kun otti niin päähän rahan tuhlaus. Olin sitten ilman ripsaria 2kk kunnes ketutus katosi 😂

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/79 |
10.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi niitä ripsiä pitää tuhrata jollain värillä. Ole ihan luomuna vaan, se on parasta. Ja tulee halvaksi!

Jos tällä kommentoijalla ei ole talvivaatevarastossaan Kuomia niin ei sitten kellään.

Ja kadulla ohikulkijat pysäyttelevät ja ihastelevat kuinka on niin kaunis iho. 

Vierailija
44/79 |
10.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä käytän tosi harvoin meikkiä, eläkkeelle jäätyä jäi meikkaaminen. Nyt on ollut parit juhlat, niin saa juhlameikin ihan ripsivärillä, kulmien muotoilulla ja huulipunalla.

Tosi äkkiä tottui meikittömyyteen, joskus laitan kulmat, piristää olemusta

Esim Alma Pöysti näyttää ainakin usein meikittömältä, kaunis nainen

Alma Pöysti ei ole meikitön :D

Eikö koskaan, televisiossa, lehtikuvissa???

Vierailija
45/79 |
10.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytin pitkään yhtä kallista ripsaria, mutta köyhdyttyäni aloin ostamaan Catricen ja Essencen ripsareita. Vielä en ole löytänyt sellaista, josta todella pitäisin, mutta suurin osa on ollut ihan käyttökelpoisia. 

Vierailija
46/79 |
10.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja kadulla ohikulkijat pysäyttelevät ja ihastelevat kuinka on niin kaunis iho. 

Ja aina kysytään Alkossa paperit vaikka ikää on 60+.

Vierailija
47/79 |
10.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole koskaan käyttänyt ripsaria.

Vierailija
48/79 |
10.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei hemmetti :D Veit sanat mun suusta! Kuomat ja itse neulottu pipo.

Mitä vikaa niissä on :)

N60+

Vielä te toisetkin ikäännytte, hah

Rumuus. Onneksi Kuomat ei ilmesty kenkätelineeseen ihan itsekseen edes ikääntyessä.

Vierailija
49/79 |
10.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole koskaan käyttänyt ripsaria.

Kiinnostavaa.

Vierailija
50/79 |
10.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä käytän tosi harvoin meikkiä, eläkkeelle jäätyä jäi meikkaaminen. Nyt on ollut parit juhlat, niin saa juhlameikin ihan ripsivärillä, kulmien muotoilulla ja huulipunalla.

Laita linkki kuvaan, jossa Almalla ei ole mitään meikkiä.

Vierailija
51/79 |
10.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä sain elokuussa lahjaksi ripsivärin mistä olin toki todella iloinen koska olen köyhä, mutta siinä oli niin susipaska jättimäinen harja ettei se väri levittynyt mitenkään siististi. Ratkaisu; vaihdoin edellisestä ripsarista harjan uuteen putkiloon. Toimii vallan hyvin ja vaikka harjaosa ei olekaan täysin sopiva eli ei kierry kokonaan kiinni, ei väri ole kuivunut yhtään mihinkään. On mulla useamman vuoden vanhoja luomivärejäkin, kajalin taisin ostaa joskus toissakesänä eikä mitään vikaa. Tottakai niissä pitää olla joku "parasta ennen"-päiväys jotta kuluttajat ostaisivat enemmän. 

No tuollaiset kuivat luomivärin kaltaiset tuotteet nyt ei miksikään menekään, eikä kajalitkaan jos on teroitettavaa kynämallia johon saa aina uuden pään mutta kyllä meikkivoiteet, ripsarit yms juoksevammassa olomuodossa olevat härskiintyy ja niissä kannattaa katsella sitä säilymisaikaa. Kyllä nyt muutaman kk vielä sen suosituksen jälkeen voi käyttää jos näyttää ja tuoksuu ok:lta mutta järki käteen niissäkin. 

Vierailija
52/79 |
10.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole koskaan käynyt parturissa

N60+

Vierailija
53/79 |
10.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tää on kyllä rasittavaa, kun ei niitä oikein voi myydä tms. kun kokeiltu. Ja ilman että kokeilee, ei voi tietää sopiiko. Itsellä kymmenittäin ei-sopivia ripsareita kaapit täys, osa todella kalliitakin :( Ärsyttää.

Heitä ne pois. Se raha on jo mennyt ja ne ripsarit ovat jo härskiintyneet. Säilyvät max 3 kk avaamisen jälkeen, sitten ovat vain bakteeripesiä. Miksi säilytät bakteeriviljelmiä kaapissasi - kymmenittäin?? Heitä vaan pois, tänään. Olo on sen jäljeen paljon kevyempi.

Niinpä. Se raha joka niihin on käytetty, on jo mennyt eikä tule takaisin vaikka niitä säilyttäisi kuolemaansa saakka. Jatkossa ostaa vain sitä hyväksi havaittua merkkiä ja lopettaa kaikki uutuuskokeilut.

Mutta kun ei ole vielä löytynyt sitä hyvää :( kaikissa joku vika. Siksi on etsintäkierteessä.

Vierailija
54/79 |
10.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No ei _varsinkaan_ niissä.

Vierailija
55/79 |
10.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oli viiden jälkeen ohjelmassa haastateltavana

Vierailija
56/79 |
10.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on sama ongelma - mulla oli varmaan pari vuotta superhyvä isadoran ripsari ja kävin vähän aikaa sitten ostamassa uuden, mutta ei ollut enää samannäköistä, myyjä kertoi että isadora on uudistanut lookkiaan, ja sieltä löytyi tämä "sama" ripsari. No kotona totesin, että ei todellakaan ole sama, vaan kökköinen ja puuroutuva.

Brändin lookkikin on jotenkin halvemman oloinen. Ennen oli kulmikas, musta-kultainen ripsarikotelo, nykyinen on vaaleanliila, tosi kevyt ja muovisen oloinen. Ja muka sama. Höpöhöpö. 

Nyt sitten tuherran tuolla huonolla ripsarilla minkä kerkiän, että se kuluisi äkkiä. 

Vierailija
57/79 |
10.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä olen se joka pesee kasvonsa vedellä ja laittaa rasvaa joskus talvella jos muistaa. Enkä käytä meikkivoiteita.

Ihoni vuosien saatossa saama kemikaalikuormitus on yksinkertaisesti vaan niin paljon pienempi kuin 10-vuotiaana meikkaamaan aloittaneiden 45-vuotiaiden naisten. Ihon luonnollisen bakteeritasapainon horjumisen aiheuttamat kierteet väsyttää ihoa ja stressi siitä, miltä näyttää, pahentaa tilannetta vielä ennestään.

Vierailija
58/79 |
10.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oli viiden jälkeen ohjelmassa haastateltavana

Näin Soankyläs

Vierailija
59/79 |
10.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun ihoa kehuttiin just eilen kempparissa. Pesen kasvot vedellä enkä käytä meikkivoiteita.

Vierailija
60/79 |
10.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä olen se joka pesee kasvonsa vedellä ja laittaa rasvaa joskus talvella jos muistaa. Enkä käytä meikkivoiteita.

Ihoni vuosien saatossa saama kemikaalikuormitus on yksinkertaisesti vaan niin paljon pienempi kuin 10-vuotiaana meikkaamaan aloittaneiden 45-vuotiaiden naisten. Ihon luonnollisen bakteeritasapainon horjumisen aiheuttamat kierteet väsyttää ihoa ja stressi siitä, miltä näyttää, pahentaa tilannetta vielä ennestään.

... ja luontokin kiittää :) hyvä sinä.

Tunnustan: nuorempana käytin paljonkin meikkejä, hajuvesiä yms

N60+