Ostin huonon ripsarin ja nyt sitä on pakko käyttää seuraavat 6kk
Kommentit (79)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten niin pakko?
En viitsi heittää roskiin kallista tuotetta. Käytettävä se on.
Käytä, äläkä valita.
Minä olen käyttänyt Max Factorin edullista ripsiväriä jo vuosikausia enkä edes viitsi kokeilla muita, luottotuote.
Mutta ei ripsiväri kyllä puolta vuotta kestä, tai sitten käytät tosi harvoin. Ja kyllä siinä ajassa jo kuivuukin.
Vierailija kirjoitti:
Minä olen käyttänyt Max Factorin edullista ripsiväriä jo vuosikausia enkä edes viitsi kokeilla muita, luottotuote.
Mutta ei ripsiväri kyllä puolta vuotta kestä, tai sitten käytät tosi harvoin. Ja kyllä siinä ajassa jo kuivuukin.
Melkein päivittäin käytän kyllä, eikä ole vielä kertaakaan kuivunut tuossa ajassa.
Vierailija kirjoitti:
Tää on kyllä rasittavaa, kun ei niitä oikein voi myydä tms. kun kokeiltu. Ja ilman että kokeilee, ei voi tietää sopiiko. Itsellä kymmenittäin ei-sopivia ripsareita kaapit täys, osa todella kalliitakin :( Ärsyttää.
Heitä ne pois. Se raha on jo mennyt ja ne ripsarit ovat jo härskiintyneet. Säilyvät max 3 kk avaamisen jälkeen, sitten ovat vain bakteeripesiä. Miksi säilytät bakteeriviljelmiä kaapissasi - kymmenittäin?? Heitä vaan pois, tänään. Olo on sen jäljeen paljon kevyempi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Melkein päivittäin käytän kyllä, eikä ole vielä kertaakaan kuivunut tuossa ajassa.
Ripsari pitää vaihtaa kolmen kuukauden välein. Sudit nimittäin ripsiisi bakteericocktailia, vaikka se ei muka olisi kuivunut vielä. Yök.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ripsari pitää vaihtaa kolmen kuukauden välein. Sudit nimittäin ripsiisi bakteericocktailia, vaikka se ei muka olisi kuivunut vielä. Yök.
Ihan hyvinä on pysynyt mun ripsarit se 5-6kk mitä käytän ennen kuin ostan uuden, eikä ole silmät tulehtuneet tms ikinä. Minulle toi on sopiva vaihtoväli, sinä voit tehdä niin kuin tykkäät.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tää on kyllä rasittavaa, kun ei niitä oikein voi myydä tms. kun kokeiltu. Ja ilman että kokeilee, ei voi tietää sopiiko. Itsellä kymmenittäin ei-sopivia ripsareita kaapit täys, osa todella kalliitakin :( Ärsyttää.
Heitä ne pois. Se raha on jo mennyt ja ne ripsarit ovat jo härskiintyneet. Säilyvät max 3 kk avaamisen jälkeen, sitten ovat vain bakteeripesiä. Miksi säilytät bakteeriviljelmiä kaapissasi - kymmenittäin?? Heitä vaan pois, tänään. Olo on sen jäljeen paljon kevyempi.
Niinpä. Se raha joka niihin on käytetty, on jo mennyt eikä tule takaisin vaikka niitä säilyttäisi kuolemaansa saakka. Jatkossa ostaa vain sitä hyväksi havaittua merkkiä ja lopettaa kaikki uutuuskokeilut.
Miksi niitä ripsiä pitää tuhrata jollain värillä. Ole ihan luomuna vaan, se on parasta. Ja tulee halvaksi!
Vierailija kirjoitti:
Miksi niitä ripsiä pitää tuhrata jollain värillä. Ole ihan luomuna vaan, se on parasta. Ja tulee halvaksi!
Jos tällä kommentoijalla ei ole talvivaatevarastossaan Kuomia niin ei sitten kellään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pitipä vielä ihan tarkistaa että mikä on tuon ripsarin PAO (period after opening) ja näkyy olevan 6M eli 6kk. Ihan oikein olen siis käyttänyt.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos tällä kommentoijalla ei ole talvivaatevarastossaan Kuomia niin ei sitten kellään.
Ei hemmetti :D Veit sanat mun suusta! Kuomat ja itse neulottu pipo.
Mä käytän tosi harvoin meikkiä, eläkkeelle jäätyä jäi meikkaaminen. Nyt on ollut parit juhlat, niin saa juhlameikin ihan ripsivärillä, kulmien muotoilulla ja huulipunalla.
Tosi äkkiä tottui meikittömyyteen, joskus laitan kulmat, piristää olemusta
Esim Alma Pöysti näyttää ainakin usein meikittömältä, kaunis nainen
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
🤣🤣🤣 nauroin ääneen👍
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No osta uusi ja laita huono roskiin.
Oli aika kallis, olen pihi.
Voin ostaa sinulle uuden ja paremman, niin voit luopua huonosta. Näin joulun alla varsinkin ja muutenkin haluan tehdä hyvää
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei hemmetti :D Veit sanat mun suusta! Kuomat ja itse neulottu pipo.
Mitä vikaa niissä on :)
N60+
Vielä te toisetkin ikäännytte, hah
Kuka pakottaa töhrimään silmäripsiinsä yhtään mitään? Vastaus: Ei kukaan.
Vierailija kirjoitti:
Mä käytän tosi harvoin meikkiä, eläkkeelle jäätyä jäi meikkaaminen. Nyt on ollut parit juhlat, niin saa juhlameikin ihan ripsivärillä, kulmien muotoilulla ja huulipunalla.
Tosi äkkiä tottui meikittömyyteen, joskus laitan kulmat, piristää olemusta
Esim Alma Pöysti näyttää ainakin usein meikittömältä, kaunis nainen
Alma Pöysti ei ole meikitön :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No osta uusi ja laita huono roskiin.
Oli aika kallis, olen pihi.
Voin ostaa sinulle uuden ja paremman, niin voit luopua huonosta. Näin joulun alla varsinkin ja muutenkin haluan tehdä hyvää
Kiitti mutta ei se poista sitä että se nyt ostettu olisi ostettu turhaan ja menee haaskiin!
Mä sain elokuussa lahjaksi ripsivärin mistä olin toki todella iloinen koska olen köyhä, mutta siinä oli niin susipaska jättimäinen harja ettei se väri levittynyt mitenkään siististi. Ratkaisu; vaihdoin edellisestä ripsarista harjan uuteen putkiloon. Toimii vallan hyvin ja vaikka harjaosa ei olekaan täysin sopiva eli ei kierry kokonaan kiinni, ei väri ole kuivunut yhtään mihinkään. On mulla useamman vuoden vanhoja luomivärejäkin, kajalin taisin ostaa joskus toissakesänä eikä mitään vikaa. Tottakai niissä pitää olla joku "parasta ennen"-päiväys jotta kuluttajat ostaisivat enemmän.
Siksipä ostan aina saman hyväksi havaitun, vaikka on kallis.