Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Suunnittelin miehelle työnjakolistaa jouluksi

Vierailija
09.12.2024 |

Listasin kaikki jouluun liittyvän mitä meillä on ollut tapana tehdä. Kuusen haku ja koristelu, joulukorttien kirjoittaminen ja lähettäminen, joulukukat isovanhemmille, kynttilät haudoille, joululiinat pöydille, riisipuuro ja sekahedelmäsoppa, piparit ja tortut, laatikot, kinkku, kalat, jouluvalot ulos, kauralyhde, jne jne.

Näytin tätä listaa miehelle marraskuussa. Mitä näistä haluaa tänä vuonna? Kaikki on ok. Sanoin sitten, että hän saa valita niin monta hoidettavakseen kuin haluaa. Minä valitsen jäljellejäävistä yhtä monta. Loput jää tekemättä. Ei ole vielä valinnut mitään. Saas nähdä laitetaanko joulua ollenkaan 

Kommentit (201)

Vierailija
121/201 |
09.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuolen nauruun, te saakelin valittajaämmät listoinenne olette umpihulluja. Nainen olen minökin, fiksu sellainen, valitsin mieheni oikein, en ottanut ensimmäistä ääliöitä joka vastaa käveli. Ilmeisesti ette saa hyviä miehiä, kun moisiin jätteisiin olette tyytyneet. Nattikaa! 

Hyviä miehiä ei ole loputtomasti eikä kaikille.

Vierailija
122/201 |
09.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jessus että ihmiset tekee joulusta vaikeaa itselle ja muille.

Jep, mietin samaa. Itse olen tosin melko etuoikeutetussa asemassa, kun minulla on ihana mies, joka mielellään leipoo pipareita, keittää riisipuuroa yms. mikä ei itseä niin kiinnosta, ja minä saan keskittyä korttien askarteluun. Suurin osa ap:n listan asioista hoidetaan yhdessä esim. kuusen haku, koristelut, jouluvalot ja laatikoiden teko. Ja nämä on kaikki meille mukavaa ajanvietettä, joita yhdessä tuumin mietitään ja toteutetaan, eikä mitään verenmaku suussa vääntämistä.

No miten stressitöntä joulu olisi sinusta, jos miehesi EI tekisi mitään kotitöitä? Mitä sinun hyödyttää kehua hommia tekemällä miehellä, kun ap:n koko ongelma on, e

Ja apn puoliso on voittaja, pääsee eroon paskasta ak asta ja saa viettää joulunsa niin kuin haluaa. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/201 |
09.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä sanoin jo miehelle, että tänä vuonna en paista kinkkua. Enpä arvannut, mitä draamaa siitä on seurannut. Jostain syystä miehelle ei kelpaa se, että hän ostaa kaupasta valmiita kinkkusiivuja. Paistaakin saa, jos haluaa, mutta minä en sen eteen tee yhtään mitään. Sen sanoin, että uuni pitää pestä sen jälkeen, jos paistaa kinkun.

Eikö mies itse tarjoutunut paistamaan kinkkua, kun kerran sitä halusi syödä? Mikä hänen selityksensä sille oli?

Vierailija
124/201 |
09.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja apn puoliso on voittaja, pääsee eroon paskasta ak asta ja saa viettää joulunsa niin kuin haluaa. 

Vierailija
125/201 |
09.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huvittavia nämä suorittajien listat

Näkisit mun listan! Mutta en koe suorittavani, koska tykkään joulunajasta ja aloitan ajoissa. Ihana heittäytyä joulunviettoon, kun sen eteen näkee ensin vaivaa. 

Vierailija
126/201 |
09.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuolen nauruun, te saakelin valittajaämmät listoinenne olette umpihulluja. Nainen olen minökin, fiksu sellainen, valitsin mieheni oikein, en ottanut ensimmäistä ääliöitä joka vastaa käveli. Ilmeisesti ette saa hyviä miehiä, kun moisiin jätteisiin olette tyytyneet. Nattikaa! 

Huonoja valittajanaisia on tässä ketjussa pitkä lista. 

Vierailija
127/201 |
09.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä voi olettaa että käy jos toinen tekee listan ilman että osallistaa kumppaniaan sen laatimiseen?

Olisihan mies voinut sanoa, että minäpä teen oman listan ja esitän sen sinulle.

Ja siinä listassa olisi voinut olla: ehdottomasti kumpikaan ei saa tehdä mitään. Ja se olisi ollut yhtä oikeutettua tai oikeuttamatonta kuin teidän mammeleiden hatusta keksimänne säännöt. Saatana!

No ei todellakaan voi kieltää toista tekemästä jotain joulun eteen. Mitä se puolisoa kutittaa, jos toinen paistaa itselleen torttuja ja ostaa joulukukan?

Vierailija
128/201 |
09.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä sanoin jo miehelle, että tänä vuonna en paista kinkkua. Enpä arvannut, mitä draamaa siitä on seurannut. Jostain syystä miehelle ei kelpaa se, että hän ostaa kaupasta valmiita kinkkusiivuja. Paistaakin saa, jos haluaa, mutta minä en sen eteen tee yhtään mitään. Sen sanoin, että uuni pitää pestä sen jälkeen, jos paistaa kinkun.

Eikö mies itse tarjoutunut paistamaan kinkkua, kun kerran sitä halusi syödä? Mikä hänen selityksensä sille oli?

Sinä olet ää liö. 

Vierailija
129/201 |
09.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pitää olla kotona ja vahtia paistomittaria.

Vierailija
130/201 |
09.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Meillä siivotaan yhdessä, tehdään laatikot jne. yhdessä, minä leivon sen vähän mitä leivon, mies siistii leipomisen jälkeen keittiön ja duunaa leipomukset pakkaseen, ostan lahjat läheisille, maksan yhteiseltä tililtämme, meillä on rakkaus ja yhteiset lapset, rahat, talot, mökit, kaikki autot, irtaimisto, ihan kaikki. 

Normaalisti siivoamme joka torstai, työt lopetamme perjantaisin klo 13 ja siitä alkaa perheemme vapaa viikonloppu, joka on varattu kivoille jutuille. 

Miksi teette elämästänne helvetin listoineen ja tappeluineen?

Koska se ap:n mies EI TEE YHTÄÄN MITÄÄN muuten. 

Mikä sinun ratkaisusi on siihen, kun mies ei koskaan tee mitään kotitöitä? Vaikka aiheesta olisi keskusteltu, jaettu kotityöt kummankin vastuulle ja mies olisi luvannut tehdä oman vastuun työnsä, mutta EI TEE KUITENKAAN?

Se olis se että LAKKAA SAATANA HUUTAMASTA PALSTALLA JA HANKKII MIELUISEN MIEHEN! SE SE OLIS!

ERI!

Vierailija
131/201 |
09.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi, oikein kateeksi käy kun noin vittumaisessa liitossa elätte. Varmaan ihanaa. 

Mitä vittumaista siinä on, kun en tee jotain, mitä en itse halua?

Vierailija
132/201 |
09.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joka sekunti valitsette uudestaan olla juuri sen miehen kanssa, jonka kanssa olette. Teillä ei ole oikeutta valittaa. Lopettakaa. Erotkaa. Eroa nyt. Nyt. Nyt. Nyt. Et eronnut.

Vierailija
133/201 |
09.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä voi olettaa että käy jos toinen tekee listan ilman että osallistaa kumppaniaan sen laatimiseen?

Miksi hänen olisi näin pitänyt tehdä jos ei koko joulu kiinnosta?

Juuri näin, mies ei valinnut mitään apn listalta, ap on idi ootti kun ei tajua viestiä. 

Vierailija
134/201 |
09.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No ota sitten nainen tai muusu tai ole ilman. tough luck.

Vierailija
135/201 |
09.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun eka vaimo oli just yhtä oksettava kuin ap. Liitto kesti vajaan kaksi vuotta, onneksi ei ehtinyt tulla lapsia ja oli avioehto. Eksä lähti ikeakassiensa kanssa vuokrayksiöön ja minusta tuli vapaa mies. Nyt olen avoliitossa ja katselen rauhassa, jos ei miellytä niin nainen saa lähteä. viisastiukaa miehet, apn kaltaisista paskiaisista pääsee eroon.

Vierailija
136/201 |
09.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikäs työleiri siel on?

Vierailija
137/201 |
09.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juuri näin, mies ei valinnut mitään apn listalta, ap on idi ootti kun ei tajua viestiä. 

Tajusihan se, kun ei itsekään tee mitään. Toivottavasti kuitenkin tekee sellaista, mitä itse haluaa jouluksi. Hyvin se joulu menee vaikka viettäisi sen sohvalla kirjoja lukien ja suklaata syöden.

Vierailija
138/201 |
09.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tässä paskaprovossa mies on muuten fiksu, mutta yksi jouluvalmistelu puuttuu: oma kämppä, jossa ei enää ikinä tarvitse nähdä yhtäkään av-mammaa! :)

Minusta sinkkuna on naisena hyvä olla, miestenkin kannattaisi opetella elämään itsekseen. Olisi myös hyvä, jos palstalle ei kukaan mies enää kirjoittaisi valitusviestejä siitä, miten naiset ovat liian nirsoja, kun eivät suostu suhteeseen heidän kanssaan.

Olisi myös kiva kun naiset eivät kirjoittelisi valitusviestejä miehistään, jos mies ei kelpaa niin täällä vinkuminen ei auta. Ja jos puhe ei auta niin eropaperit vetämään ja sitä kautta eroon. Saa suorittaa. 

Vierailija
139/201 |
09.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun eka vaimo oli just yhtä oksettava kuin ap. Liitto kesti vajaan kaksi vuotta, onneksi ei ehtinyt tulla lapsia ja oli avioehto. Eksä lähti ikeakassiensa kanssa vuokrayksiöön ja minusta tuli vapaa mies. Nyt olen avoliitossa ja katselen rauhassa, jos ei miellytä niin nainen saa lähteä. viisastiukaa miehet, apn kaltaisista paskiaisista pääsee eroon.

Teidän avoliitossa on sitä tosirakkautta. Tosin siinä nainen voi tehdä sen päätöksen, että lähtee, kun kyllästyy sinuun.

Vierailija
140/201 |
09.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tajusihan se, kun ei itsekään tee mitään. Toivottavasti kuitenkin tekee sellaista, mitä itse haluaa jouluksi. Hyvin se joulu menee vaikka viettäisi sen sohvalla kirjoja lukien ja suklaata syöden.

No jos tajusi, niin miksi saakeli soikoon täällä ulisee? Pitäisi tu rpansa kiinni. Turha aloitus siis, kaikki hyvin, kumpikin viettää joulunsa itse valitsemalla tavalla.