Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä estää sinua seurustelemasta ?

Vierailija
08.12.2024 |

Mitä kaikki syitä siihen voi olla ?

Kommentit (196)

Vierailija
101/196 |
08.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olin suhteessa 20 vuotta. Oli omakotitalot ja kaikkea. En ollut onnellinen. Nyt 5v. "sinkkuelämää". Seurustelen miehen kanssa joka on naimisissa. En halua muuta kuin satunnaista hyvää seksiä. 

Saa tuomita.

Sain hyvän, vapaan ja eronneen samassa tilanteessa. Miksi et etsi sellaista?

No ei kiinnosta. Sen takia siitä edellisestäkin erosin. Ihan hyvä mies oli, mutta en vaan jaksanut. Hän löysi heti uuden ja hyvät hänelle 

Siis eronnut, vapaa *seksikumppani* ei kiinnosta, vaan sen pitää olla varattu?

En minäkään seurustele, mutta tapaillaan säännöllisesti vapaan miehen kanssa. 

Siis ei kiinnosta yksikään vapaa tai eronnut mies.

Sähän panet jonkun kanssa?? Varatun? Voi luoja teitä. Onko kummallakaan mitään aivotoimintaa, ei siltä vaikuta. 

Vierailija
102/196 |
08.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En pärjää armottomilla parisuhdemarkkinoilla. Pitäis olla miljonääri jotta vois saada naisen kostumaan.

Höpöhöpöä tuo miljonääriuikutus. Olen duunari ja muutama viikko sitten tapasin laivalla myöskin duunariammatissa olevan naisen ja tulimme juttuun hyvin heti ja päädyimme hänen hyttiinsä, sain viettää hänen kanssaan kaksikin yötä. Harmi vain kun hän asuu monen sadan kilometrin päässä, olemme olleet lähes päivittäin yhteydessä tuon laivareissun jälkeen ja olemme jo suunnitelleet tapaamistakin. Toivottavasti onnistuu, haluaisin kovasti nähdä hänet uudestaan.

Upeaa! Mäkin toivon sitä teille. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/196 |
08.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jännitän ihmisiin tutustumista ja en helposti luota. Näin jos miettii parisuhdetta niin tuskin pääsisin koskaan siihen pisteeseen. En uskaltaisi päästää toista niin lähelle. Tämä kaikessa merkityksessään. Samoin olen melko tavallisen näköinen. En todellakaan mikään hyvännäköinen. En myöskään käy missään tai tapaa ihmisiä muutenkaan. 

Täsmälleen sama juttu.  Ja harmittaa kun välillä niitä kiinnostuneen oloisia miehiä on ollut, mutta koska itse pelkään niin paljon,  enkä yhtään osaa flirttailla tai näyttää vihreää valoa, niin kyllähän ne miehet sitten tulkitsee sen niin etten ole kiinnostunut. Ainoastaan häiriintyneet tyypit käy sutena päälle, vaikka näkevät että nainen pelkää. 

Olen käynyt terapiassa ja kaikkea, mutta vaikka olenkin päässyt esimerkiksi m

Hommatkaa nnyt vähän parempi terapaeutti. 

En usko että terapeutti voi edes auttaa tuollaisessa ongelmassa. 

T. Eri

Vierailija
104/196 |
08.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en ole alkanut seurustelemaan, koska olen parisuhteessa.

Vierailija
105/196 |
08.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tykkää miehistä

En tykkää seksistä

olen kuitenkin hetero

No nyt on voittava arpa 3/3

Vierailija
106/196 |
08.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En halua seurustella.

Vierailija
107/196 |
08.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole oikein mitään eväitä tähän peliin, kun en oikeen loista millään elämän saralla. Enkä sen puoleen edes enää käy kuin korkeintaan töissä ja kaupassa, siinäpä se lyhyestä virsi kaunis.

Vierailija
108/196 |
08.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viihdyn parhaiten kotona ja yksinkin riittää mielenkiintoista puuhaa. Olen jo yli-ikäinen perheen perustamiseen, eli lasten hankkimiseen joten ei sitäkään motiivia. Nämä omat syyt, toisaalta en tiedä voisiko kukaan edes kiinnostua minusta.

Vierailija
109/196 |
08.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei vaan kiinnosta miehet enää.

Vierailija
110/196 |
08.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En halua miehen läheisyyttä. 

Vierailija
111/196 |
08.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin näppituntumalta ollaan jotenkin saavuttu tilanteeseen, jossa noin joka kolmas mies jää kokonaan parisuhdemarkkinoiden ulkopuolelle. Yleensä ajatellaan ettei täytetä jotain vaadittua muottia tjsp. Mistähän tämä oikein johtuu? Tiedän että aina on ollut väliinputoajia, mutta määrät ovat olleet viime vuosina aivan hurjassa kasvussa. Miksi miehet jäävät nykyisin kotiin?

Vierailija
112/196 |
08.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kohtaanto-ongelma. Minulle tarjotaan sitä, mitä en huoli ja toisin päin.

Vierailija
113/196 |
08.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruma alapää, ruma naama, pienet tissit, tylsä ja erakko luonne, en anna persettä enkä niele m ällejä. T. Ikisinkku N36

Vierailija
114/196 |
08.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan parhaillaan se, että olen yksin kotona. Kenehän kanssa mä täällä seurustelisin?

Jos tarkoitat parisuhteen tapaista, niin lopetin edellisen vähän yli kuukausi sitten eikä vielä ole mitään mielenkiintoa aiheeseen.

Miehet on nyt niin nähty. Viidestä urhosta elämässäni neljä on ollut juoppoja. Mä en ole sitä tapaa jaksanut opetella. Ja ehkä rima on aika korkealla kun isänikin on raitis, ryhdikäs ja partaveitsenterävä edelleen vaikka on 89. Paremmassa kunnossa kuin tämän päivän kolmekymppiset miehet.

Vierailija
115/196 |
08.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hikinen mies lähellä ihoani läähättämässä ja mulkku pillussani saa minut voimaan pahoin. Saatikka hänen tavaransa pitkin asuntoa ja hän itse häiritsemässä arkeani. 

Vierailija
116/196 |
08.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se, etten viehätä ketään. Harrastukseni ja kiinnostuksen kohteeni eivät ole kiinnostavia muista. Puheenaiheeni ovat pitkästyttäviä. En laita ruokaa.

Vierailija
117/196 |
08.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kykene saamaan niitä miehiä, joista olen kiinnostunut. Enkä halua niitä miehiä, jotka ovat minusta kiinnostuneita.

Vierailija
118/196 |
08.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lihavuus, en kehtaa lähestyä miehiä kuten nuorena.

Vierailija
119/196 |
08.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Peräsuolen laskeuma

Vierailija
120/196 |
08.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lihavuus, en kehtaa lähestyä miehiä kuten nuorena.

Miehillä on todella paljon fetissejä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme kahdeksan