Mikä estää sinua seurustelemasta ?
Kommentit (196)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En pärjää armottomilla parisuhdemarkkinoilla. Pitäis olla miljonääri jotta vois saada naisen kostumaan.
Höpöhöpöä tuo miljonääriuikutus. Olen duunari ja muutama viikko sitten tapasin laivalla myöskin duunariammatissa olevan naisen ja tulimme juttuun hyvin heti ja päädyimme hänen hyttiinsä, sain viettää hänen kanssaan kaksikin yötä. Harmi vain kun hän asuu monen sadan kilometrin päässä, olemme olleet lähes päivittäin yhteydessä tuon laivareissun jälkeen ja olemme jo suunnitelleet tapaamistakin. Toivottavasti onnistuu, haluaisin kovasti nähdä hänet uudestaan.
Upeaa! Mäkin toivon sitä teille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jännitän ihmisiin tutustumista ja en helposti luota. Näin jos miettii parisuhdetta niin tuskin pääsisin koskaan siihen pisteeseen. En uskaltaisi päästää toista niin lähelle. Tämä kaikessa merkityksessään. Samoin olen melko tavallisen näköinen. En todellakaan mikään hyvännäköinen. En myöskään käy missään tai tapaa ihmisiä muutenkaan.
Täsmälleen sama juttu. Ja harmittaa kun välillä niitä kiinnostuneen oloisia miehiä on ollut, mutta koska itse pelkään niin paljon, enkä yhtään osaa flirttailla tai näyttää vihreää valoa, niin kyllähän ne miehet sitten tulkitsee sen niin etten ole kiinnostunut. Ainoastaan häiriintyneet tyypit käy sutena päälle, vaikka näkevät että nainen pelkää.
Olen käynyt terapiassa ja kaikkea, mutta vaikka olenkin päässyt esimerkiksi m
Hommatkaa nnyt vähän parempi terapaeutti.
En usko että terapeutti voi edes auttaa tuollaisessa ongelmassa.
T. Eri
Minä en ole alkanut seurustelemaan, koska olen parisuhteessa.
Vierailija kirjoitti:
En tykkää miehistä
En tykkää seksistä
olen kuitenkin hetero
No nyt on voittava arpa 3/3
Ei ole oikein mitään eväitä tähän peliin, kun en oikeen loista millään elämän saralla. Enkä sen puoleen edes enää käy kuin korkeintaan töissä ja kaupassa, siinäpä se lyhyestä virsi kaunis.
Viihdyn parhaiten kotona ja yksinkin riittää mielenkiintoista puuhaa. Olen jo yli-ikäinen perheen perustamiseen, eli lasten hankkimiseen joten ei sitäkään motiivia. Nämä omat syyt, toisaalta en tiedä voisiko kukaan edes kiinnostua minusta.
Näin näppituntumalta ollaan jotenkin saavuttu tilanteeseen, jossa noin joka kolmas mies jää kokonaan parisuhdemarkkinoiden ulkopuolelle. Yleensä ajatellaan ettei täytetä jotain vaadittua muottia tjsp. Mistähän tämä oikein johtuu? Tiedän että aina on ollut väliinputoajia, mutta määrät ovat olleet viime vuosina aivan hurjassa kasvussa. Miksi miehet jäävät nykyisin kotiin?
Kohtaanto-ongelma. Minulle tarjotaan sitä, mitä en huoli ja toisin päin.
Ruma alapää, ruma naama, pienet tissit, tylsä ja erakko luonne, en anna persettä enkä niele m ällejä. T. Ikisinkku N36
Varmaan parhaillaan se, että olen yksin kotona. Kenehän kanssa mä täällä seurustelisin?
Jos tarkoitat parisuhteen tapaista, niin lopetin edellisen vähän yli kuukausi sitten eikä vielä ole mitään mielenkiintoa aiheeseen.
Miehet on nyt niin nähty. Viidestä urhosta elämässäni neljä on ollut juoppoja. Mä en ole sitä tapaa jaksanut opetella. Ja ehkä rima on aika korkealla kun isänikin on raitis, ryhdikäs ja partaveitsenterävä edelleen vaikka on 89. Paremmassa kunnossa kuin tämän päivän kolmekymppiset miehet.
Hikinen mies lähellä ihoani läähättämässä ja mulkku pillussani saa minut voimaan pahoin. Saatikka hänen tavaransa pitkin asuntoa ja hän itse häiritsemässä arkeani.
Se, etten viehätä ketään. Harrastukseni ja kiinnostuksen kohteeni eivät ole kiinnostavia muista. Puheenaiheeni ovat pitkästyttäviä. En laita ruokaa.
En kykene saamaan niitä miehiä, joista olen kiinnostunut. Enkä halua niitä miehiä, jotka ovat minusta kiinnostuneita.
Lihavuus, en kehtaa lähestyä miehiä kuten nuorena.
Vierailija kirjoitti:
Lihavuus, en kehtaa lähestyä miehiä kuten nuorena.
Miehillä on todella paljon fetissejä.
Sähän panet jonkun kanssa?? Varatun? Voi luoja teitä. Onko kummallakaan mitään aivotoimintaa, ei siltä vaikuta.