Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä estää sinua seurustelemasta ?

Vierailija
08.12.2024 |

Mitä kaikki syitä siihen voi olla ?

Kommentit (196)

Vierailija
121/196 |
08.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En kykene saamaan niitä miehiä, joista olen kiinnostunut. Enkä halua niitä miehiä, jotka ovat minusta kiinnostuneita.

Kun mies sanoo noin niin hänet lytättään itsestään liikoja luulevana luuserina.

Vierailija
122/196 |
08.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rahanpuute estää. Ei ole varaa tarjota naisille ravintola- ym. iltoja.

Suomi on täynnä naisia, joille ei miehet ole koskaan tarjonneet mitään. Eivät siis odotakaan mitään. Edes treffeillä. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/196 |
08.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lyhyys, 175cm.

M39

Miksi ihmeessä tuo mitään estäisi? Ethän ole edes mitenkään kovin lyhyt, ihan normaali pituushan tuo on. 

Vierailija
124/196 |
08.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En koskaan kiinnostu kenestäkään tarpeeksi. Ihmiset ylipäänsä ovat epäkiinnostavia. Saatan hetkeksi kiinnostua, mutta hyvin äkkiä menetän kiinnostukseni. En ihastu ikinä.

Olisinpa sä. Mä ihastun liiankin helposti. Heti jos joku mies on työnsä puolesta kohtelias mua kohtaan, ihastun. Olen säälittävä.

Esim. minkä työn?

No esimerkiksi eilen kävin huoltoasemalla. Siellä oli sellainen söpö nuori mies, jonka olen kyllä monesti siellä nähnyt ennenkin töissä, mutta nyt juteltiin enemmän. Ja hän oli niin herrasmies ja katsoi lopuksi suoraan silmiin ja nyt sitten mietin koko ajan sitä tyyppiä. 

Aikaisemmin olin ihan rakastunut yhteen kaupan kassaan. Niin paljon, että oikein jännitti

Luulen, että moni noista tekee noin ihan tarkoituksella. On tylsä ja vaaraton ympäristö, piristää päivää. Osa miehistä varsinkin tykkää tuntea itsensä hurmaaviksi, vaikka olisivat varattujakin, osa tietty ei. 

Tuo oli peruskoulussa ihan perustouhua. Aikuisena ei minulla ole ihan noin vakavasti jumittanut kertakohtaamiselta, mutta vähän sinne päin välillä kumminkin. Kerran nuorena iskin yhden asiakaspalveluhenkilön ja seukkasin jonkun aikaa. Asuin yksin, olin yksin töissä, puhuin seinille, mutta ne eivät vielä vastanneet Eli kyseessä oli selkeä hätätilanne. Sanoisin, että sinä olet juuri siinä pisteessä.

Et ole säälittävä.

Vierailija
125/196 |
08.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se että en halua seurustella.

Vierailija
126/196 |
08.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En kykene saamaan niitä miehiä, joista olen kiinnostunut. Enkä halua niitä miehiä, jotka ovat minusta kiinnostuneita.

Lopputuloshan on kummallakin sama. 

Vierailija
127/196 |
09.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aseksuaali pysyy sinkkuna. Paneminen kuvottaa.

Vierailija
128/196 |
09.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parasta en saa ja toiseksi parhaaseen en tyydy!

129/196 |
09.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

-

Vierailija
130/196 |
09.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lihavuus.  Runuus. Ikä 62v. Itsekkyys. Itsenäisyys. Varattomuus. Tyhmyys.

Jo yksi ominaisuus estää miehen kiinnostuksen minuun, valitettavasti omaan nämä kaikki, ja muutaman lisää! Mutta yksin on hyvä!

Vierailija
131/196 |
09.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska minulla menee hyvin! Olen vuosien kitumisen jälkeen päässyt pisteeseen, jossa minulla on hyvä tutkinto, kiva työ, urheilu sujuu ja elämä on tasaista. En halua mitään draamaa tai ketään ankeuttajaa tähän arvostelemaan omia tekemisiäni. En myöskään jaksa katsoa kaljan kiskomista, röökin polttamista, minkään muunkaan aineen käyttöä, telkkarin tuijotusta tai mitään yötämyöten pelaamista missä kuulokkeet päässä ulvotaan kavereille.

Ainoa mies, josta olisin kiinnostunut pystyy tarjoamaan samaa kuin minäkin niin älyltään, kropaltaan, pankkitililtään, kommunikaatiotaidoiltaan kuin tunneälyltäänkin. En myöskään ala suhteeseen jossa seksi ei toimi.

Etsin siis jonkun sortin yksisarvista kun jokaisella sinkku miehellä (30+) on useampi ongelma, josta pienimmästä päästä on kaljan kittaus, röökin poltto ja riidat exän kanssa koskien lapsia ja jatkuva valitus että ei ole rahaa kun pitää maksaa elarit. Ei kiitos!

Vierailija
132/196 |
09.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se että olen ikävä kyllä kiinnostunut miehistä mutta tuntuu että niistä jokainen on tunneälyltään 3 vuotiaita, keskutelutaidoiltaan alakoululaisia, kotityötaidoiltaan 15 vuotiaita ja seksitaidoiltaan mieskeskeisen p0rn0n pilaamia. Yksin on parempi. 

Vierailija
133/196 |
09.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ero on se että nainen voi olla yksinkin ja voida hyvin. Mies taas haluaa parisuhteen. Miehillä parisuhde parantaa elämänlaatua, naisilla huonontaa. Siksi naisella on varaa olla "nirso", yksinolo ei ole rangaistus. 

Vierailija
134/196 |
09.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se, kenen kansa haluaisin seurustella (nuoruudenaikainen rakkaani) on naimisissa, joten joudun tyytymään mielikuvitussuhteeseen. 

Samassa työpaikassa oleva mies jonka voisin hetikin otta, on myös naimisissa. 

En käytä mitään kumppanintsintäkanavia, aikoinaan (n13-15v sitten) kokeilin kahteenkin otteeseen, enkä jaksa sitä touhua enää yhtään, todella vastenmielistä  ja pääosin täysin turhaa touhua. En ihastu ns väkisin. 

Ja jotta voin aloittaa edes tapailua saati seurustelua, minun pitää olla kiinnostunut miehestä, kemiaa pitää olla, muuten kaikki on turhaa. 

Minulla on ikäiseni ystävä, joka alka seurusteleman jokaisen kanssa joka osoittaa häneen mitään kiinnostusta, hän ihastuu siihen että häneen kiinnitetään huomiota ja kaikki kelpaa. Minä en voisi kuvitellakaan tuota tyyliä. 

N 53

Vierailija
135/196 |
09.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Avioliitto.

Vierailija
136/196 |
09.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Opiskelu kai, kirja kiinni niin syvällä nenässä jotta aivonsa haistaa. Jokapäiväkokopäivä.

Vierailija
137/196 |
09.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä iässä (36) miehillä on joko jo lapsia 🤢 tai sitten ne ovat ikänsä yksin olleita katkeroituneita incel3itä 🤮 Jos tuolla joku näistä poikkeva helmi löytyy niin on vaikeasti löydettävissä. 

Vierailija
138/196 |
09.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tässä iässä (36) miehillä on joko jo lapsia 🤢 tai sitten ne ovat ikänsä yksin olleita katkeroituneita incel3itä 🤮 Jos tuolla joku näistä poikkeva helmi löytyy niin on vaikeasti löydettävissä. 

Lapseton olen, tykkään ihmisistä yleisellä tasolla, vaikea ehkä tutustua syväluotaavasti ellei ole samoja kiinnostuksen kohteita.

Musikaalinen ja kielipäinen mies.

Vierailija
139/196 |
09.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivan turha sitä perhettä ja kotia on joka asiasta syyttää. Joskus olisi hyvä katsoa peiliin. Näitä peräkamarin tyttöjä ja poikia on ollut kautta aikain. Sinänsä hankala tilanne, en kadehdi. 

Vierailija
140/196 |
09.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedätte kai sen, että kun mies on rakentanut itselleen naisia kiinnostavan elämäntyylin, joka vastaa kaikkia naisen toiveita, mies täyttää niin monen naisen toiveen kuin vaan ehtii. Naiset vaihtuvat. Monen miehen moraalikäsitys on vinoutunut. Riittää, että muuten täydellisestä ehdokkaasta ne perhearvot puuttuvat, ja soppa on valmis.

-Mies

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi kuusi