Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Älkää hyvät ihmiset auttako niitä robottikuljetuksia kun niitä ei sen takia saada ikinä toimiviksi

Vierailija
08.12.2024 |

Suomen talveen, ei kauppiailla ole mitään syytä hommata parempia kun te teette kaiken työn niiden puolesta.

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
08.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koko ajanhan niitä kehitetään. Ap:n logikaalla kenenkään ei pitäisi koskaan auttaa ketään.

Vierailija
2/18 |
08.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi juuri juoksi autoni alle suojatiellä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
08.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ne juokse.

Vierailija
4/18 |
08.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

S-ketjussa ei ole kauppiaita.

Vierailija
5/18 |
08.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näyttävät oppivan myöskin. Alussa ajoivat lumipenkkaan mutta nythän viimeksi kiersikin jo sujuvasti kun sellainen vaihtoehto oli tarjolla. Pieni sankari kurvasi pihaan tyylipuhtaasti ja lähti myös kotimatkalle yhtä hyvin. 

Vierailija
6/18 |
08.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaiken työn? Niiden avun tarve häviää, kun auraajat oppivat tekemään työnsä kunnolla. Juuri eilen oli taas tavallinen tilanne, kun jalkakäytävän aurauksen loppuun oli jätetty korkea auran kokoama lumivalli poikki koko jalkakäytävän. Siinä ei ollut ruokarobotti ongelmissa vaan minä, rollaattorin tukemana liikkuva ihminen. Ja tämä valli oli paikassa, jossa vie tie terveyskeskukseen. Ongelma on minulle kyllä tuttu edellisiltä talvilta, mutta rollaattori-, keppi- ja vaunukansaa ei vaan oteta huomioon. Jospa näiden robottien takia kiinnitettäisiin näihin lumivalleihin huomiota. 

Vierailija
7/18 |
08.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei niistä saa Suomen talveen sopivia mitenkään, paitsi ehkä puolen metrin korkuisilla maastorenkailla ja nelivedolla, mutta sitten moottori veisi liikaa tilaa lastin kustannuksella.

Vierailija
8/18 |
08.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ne juokse.

Oho, se olikin wolt kuski

Vierailija
9/18 |
08.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niillä on nyt ohuet kesärenkaat. Pitäisi saada leveämmät ja karkeammat talveksi. Ja ainakin eilen kun seurasi yhden robotin kriisiä niin se itse päätti pitkän pohdinnan jälkeen ottaa syöksyn ojan pohjalle. Sitten se laittoi raivokkaan vilkutuksen päälle ja tuli itse ojasta pois. En tiedä yrittikö lopettaa työnsä vai itsensä ja epäonnistui.

Vierailija
10/18 |
08.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin ihmiset ovelasti huijataan töihin palkatta ja ihan huomaamatta onkin toimittanut sen ruokalähetyksen botin puolesta asiakkaalle

Vierailija
11/18 |
08.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ruoka robotti on jalankulkijan verrattavissa, eli jos näin kävi ajoit jalankulkijan päälle suojatiellä ja kerrotko vielä miten maltoit odotella että se robotti siihen eteen tuli, pysähtyvät pitkäksi aikaa odottelemaan tien ylitystä 

Vierailija
12/18 |
08.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koko ajanhan niitä kehitetään. Ap:n logikaalla kenenkään ei pitäisi koskaan auttaa ketään.

Niinpä. Jos joku mummo kaatuu liukkaalla kadulla älkää auttako muuten ei koskaan saada katujen hiekotusta kuntoon

Vierailija
13/18 |
08.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noita robotteja katsellessa täytyy kyllä sanoa että ihan helvetisti käytetään resurssejä täysin järjettömiin asioihin.

Vierailija
14/18 |
08.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Noita robotteja katsellessa täytyy kyllä sanoa että ihan helvetisti käytetään resurssejä täysin järjettömiin asioihin.

Nehän on tosi hyödyllisiä. Meillä ei ole paikallisliikennettäkään, mutta robotti tuo ruuan kotiin alle 30 minuutissa kun itse kaupassa käyden menee kävellen vähintään tunti.

Vierailija
15/18 |
08.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä autan ne tieltä katolleen ojaan, jos jäävät jäpittämään pyörätien tukkeeksi, kuten on ainakin pari kertaa käynyt. Täysin vastuutonta toimintaa tukkia kulkuväylät esim. pyörätuolin käyttäjiltä jollain robotilla, mikä ei pääse itsekseen mihinkään.

Vierailija
16/18 |
08.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Autanpas. Ne on söpöjä ja kiittää kauniisti. Paremmat tavat kuin monilla teineillä.

Vierailija
17/18 |
08.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidän enemmän roboteista kuin koirista ja ihmisistä. 

Vierailija
18/18 |
08.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

On laiskuus huipussaan kun tilataan robotilla kotiin ruokaa. Käyn itse kaupassa valitsemassa tuotteet ja saan just sitä mitä haluan. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi viisi