Tää jatkuva kylmyys
Onko ihan normaalia enää? Ollaan helmikuun lopussa, kohta maaliskuussa ja yhä.-10-15 astetta pakkasta. En muista vastaavaa.
Kommentit (20)
Ihan oikein vihervassulle että kylmenee. Loppuu se volina vähäksi aikaa...
Vierailija kirjoitti:
Viikon kuluttua nollakelit.
Huomiseen on viikko?
Onhan sitä ennenkin ollut kylmää. Muistat väärin.
Vierailija kirjoitti:
Mutta kovat pakkaset on jatkuneet jo 2 kk.
Mie olisin halunnut pakkasten vielä jatkuvan, inhoan loskakelejä ja liukkaita.
Yhyy, miksi Suomessa ei ole ympäri ämpäri vuoden hellettä? Miksi hallitus ei rankaise saastuttavia häkä pönttö autoilijoita?!
YHYY!
En tiedä. Tämä on ollut ihan kauhean raskas talvi. Olen palellut koko tämän vuoden. Siitä asti kun pakkaset alkoivat. Ja mulla on olevinaan vaihdevuodet mutta tämä kylmyys on lopettanut hikoilunkin.
Kyllä olen kiitollinen jos vielä lämpenee. Tämä on hirveää kun kotona ei pysty tekemään mitään vaikka olisi millaiset vaatekerrokset päällä.
Meillä ulkomittari näyttää -3 astetta. Toivottavasti ei mene nolla keliksi.
Vuoden lopussa tämäkin vuosi julistetaan lähes kaikkien aikojen lämpimämmäksi ja muistellaan, että kesällä oli kaksi viikkoa kovat helteet ja syyskuussa silloin yhtenä viikonloppuna melkein 20 astetta!
Vierailija kirjoitti:
Vuoden lopussa tämäkin vuosi julistetaan lähes kaikkien aikojen lämpimämmäksi ja muistellaan, että kesällä oli kaksi viikkoa kovat helteet ja syyskuussa silloin yhtenä viikonloppuna melkein 20 astetta!
Luultavasti. Toivon, että tämän kärsimyksen jälkeen saadaan kuitenkin oikeasti lämmin kesä. Se kun kuitenkin on ainoa vuodenaika, joilloin näillä levysasteilla on siedettävää elää.
Zoomerit on maailman historian heikoin sukupolvi,
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mutta kovat pakkaset on jatkuneet jo 2 kk.
-johan tässä olikin tammikuun alkuun asti loskaa ja rapaa tarjolla, joten nautitaan nyt kuivista keleistä
-tammi- ja helmikuussa kuulukin olla pakkasia -itse olen kyllä tykännyt kun meillä Oulun korkeudella asti on ollut 25-30 astetta pakkasta!
-on ollut ihanan raikasta käydä ulkona lenkillä koiran kanssa -toki hälläkin asianmukainen varustus päällä!
-sehän on lähinnä puketumiskysymys että tarkeneeko vai ei
-kyllä niitä loskakelejä on vielä tulossa ihan riittämiin, inhottavaa kun on sitten niin rapaista ja pimeääkin kun ei ole puhdasta valkoista lunta enää tuomassa luonnonvaloa pimeyden keskelle -no onneksi päivät ja sitä myöten valoisuus kuitenkin jatkuvat koko ajan juhannukseen asti 👍
-kohta tässä -ennenkuin huomataankaan- hikoillaan ja valitetaan jatkuvan helteen kanssa 😉
-ihminen on siitä outo epeli, ettei hän ole juuri koskaan tyytyväinen vallitseviin olosuhteisiin
Vierailija kirjoitti:
Mitä sä nyt vaikerrat kun just on sääennusteessa lupailtu lämpenevää?
Huomenna en olisi ehtinyt. Huomenna on sateesta valituksen vuoro, olen sinkku niin en voi miehestä valittaa.
AP.
Vierailija kirjoitti:
Meillä ulkomittari näyttää -3 astetta. Toivottavasti ei mene nolla keliksi.
Voi tuostakin jo valittaa, eihän tuo sopiva lämpötila ole kumminkaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Luultavasti. Toivon, että tämän kärsimyksen jälkeen saadaan kuitenkin oikeasti lämmin kesä. Se kun kuitenkin on ainoa vuodenaika, joilloin näillä levysasteilla on siedettävää elää.
-mitä niitä hulluja, minusta on ihanaa että meillä on neljä eri vuodenaikaa -en kyllä haluaisi kärvistellä koko ajan ikuisen kesän ja helteiden kanssa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
-mitä niitä hulluja, minusta on ihanaa että meillä on neljä eri vuodenaikaa -en kyllä haluaisi kärvistellä koko ajan ikuisen kesän ja helteiden kanssa
Helteet voisi jäädä kokonaan väliin. Kesä menisi hyvin ilmankin.
Mitä sä nyt vaikerrat kun just on sääennusteessa lupailtu lämpenevää?