Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä estää sinua seurustelemasta ?

Vierailija
08.12.2024 |

Mitä kaikki syitä siihen voi olla ?

Kommentit (196)

Vierailija
81/196 |
08.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei estä mikään, seurustelen. 

Vierailija
82/196 |
08.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ruma, köyhä, työtön, suomalainen, mies.

Jos kertoisit, mitä olet tehnyt työllistymisesi eteen..?

Mikään noista ei olisi tosielämässä este.

T. Sinkkunainen. 

Outoa, joku alapeukutti tätä. Tarkoitin mitä kirjoitin. Mikään noista piirteistä ei yksinään haittaa. Elämäntapa ja asenne ratkaisee. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/196 |
08.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toistuva pahanlaatuinen kuppa vei seurusteluelimet ja jatkuva tartuttamisriski.

Vierailija
84/196 |
08.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Edellinen suhde oli ennen koronaa. Stressaan suhteista, liikaa säätämistä.

N50

Vierailija
85/196 |
08.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäisi harrastaa seksiä eikä se kiinnosta yhtään nykyään. En halua kenenkään ihoa lähelleni. 

Vierailija
86/196 |
08.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluan asua yksin, en jaksa tavata säännöllisesti vapaa-ajalla, mulla ei ole energiaa seurusteluun eikä seksi kiinnosta. 

Vierailija
87/196 |
08.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olin suhteessa 20 vuotta. Oli omakotitalot ja kaikkea. En ollut onnellinen. Nyt 5v. "sinkkuelämää". Seurustelen miehen kanssa joka on naimisissa. En halua muuta kuin satunnaista hyvää seksiä. 

Saa tuomita.

Sain hyvän, vapaan ja eronneen samassa tilanteessa. Miksi et etsi sellaista?

No ei kiinnosta. Sen takia siitä edellisestäkin erosin. Ihan hyvä mies oli, mutta en vaan jaksanut. Hän löysi heti uuden ja hyvät hänelle 

Vierailija
88/196 |
08.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Fyysiset sairaudet ja vähäinen psyykkinen jaksaminen. Hoidan työt ja muut välttämättömät, paljon muuhun ei energiaa riitä.

Vierailija
89/196 |
08.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olin suhteessa 20 vuotta. Oli omakotitalot ja kaikkea. En ollut onnellinen. Nyt 5v. "sinkkuelämää". Seurustelen miehen kanssa joka on naimisissa. En halua muuta kuin satunnaista hyvää seksiä. 

Saa tuomita.

No ei kiinnosta. Sen takia siitä edellisestäkin erosin. Ihan hyvä mies oli, mutta en vaan jaksanut. Hän löysi heti uuden ja hyvät hänelle 

Siis eronnut, vapaa *seksikumppani* ei kiinnosta, vaan sen pitää olla varattu?

En minäkään seurustele, mutta tapaillaan säännöllisesti vapaan miehen kanssa. 

Vierailija
90/196 |
08.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En halua harrastaa seksiä miehen kanssa enää. Yksin kyllä hoitelen itselleni vaikka kuinka monet orgasmit. Toisekseen en halua ketään sotkemaan asuntoani enkä halua, että ketään pitäisi säännöllisesti tavata. En kaipaa ketään rinnalleni. 

Vierailija
91/196 |
08.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En pidä ihmisistä. Olen aina rakastanut vain itseäni.

Vierailija
92/196 |
08.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Saa tuomita.

Siis eronnut, vapaa *seksikumppani* ei kiinnosta, vaan sen pitää olla varattu?

En minäkään seurustele, mutta tapaillaan säännöllisesti vapaan miehen kanssa. 

Siis ei kiinnosta yksikään vapaa tai eronnut mies. Ihan sama onko alun perin muuten vaan sinkku tai eronnut. 

Vierailija
93/196 |
08.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se että akat on kusipäitä.

Vierailija
94/196 |
08.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uusi suhde tuntuisi vaivalta eikä positiiviselta kokemukselta. 

Vierailija
95/196 |
08.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet on alkanut ällöttää fyysisestä. Siis joku ähkimässä päälläni olisi kyllä kauhukokemus nykyään. 

Vierailija
96/196 |
08.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jännitän ihmisiin tutustumista ja en helposti luota. Näin jos miettii parisuhdetta niin tuskin pääsisin koskaan siihen pisteeseen. En uskaltaisi päästää toista niin lähelle. Tämä kaikessa merkityksessään. Samoin olen melko tavallisen näköinen. En todellakaan mikään hyvännäköinen. En myöskään käy missään tai tapaa ihmisiä muutenkaan. 

Täsmälleen sama juttu.  Ja harmittaa kun välillä niitä kiinnostuneen oloisia miehiä on ollut, mutta koska itse pelkään niin paljon,  enkä yhtään osaa flirttailla tai näyttää vihreää valoa, niin kyllähän ne miehet sitten tulkitsee sen niin etten ole kiinnostunut. Ainoastaan häiriintyneet tyypit käy sutena päälle, vaikka näkevät että nainen pelkää. 

Olen käynyt terapiassa ja kaikkea, mutta vaikka olenkin päässyt esimerkiksi masennuksesta eroon ja oppinut olemaan tyytyväinen elämääni ja saanut jopa vähän kavereitakin, mutta miesten kanssa meen edelleen ihan lukkoon. Hankalaa kehittyä asiassa mitä ei voi harjoitella, pitää vaan osata.  

Vierailija
97/196 |
08.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole varma että etsinkö todella itse naista vai äidin korviketta? Tästä kielii se että seksiä enemmän pidän siitä että saa pitää päätä naisen sylissä ja tämä silittää hiuksiani. Saattaa olla että haluaisin naisen ja perheen kun muillakin on ja niin kuuluu kuulemma tehdä. Mielestäni en edes koskaan ole ollut oikeasti ihastunut keneenkään.

Vierailija
98/196 |
08.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En pärjää armottomilla parisuhdemarkkinoilla. Pitäis olla miljonääri jotta vois saada naisen kostumaan.

Höpöhöpöä tuo miljonääriuikutus. Olen duunari ja muutama viikko sitten tapasin laivalla myöskin duunariammatissa olevan naisen ja tulimme juttuun hyvin heti ja päädyimme hänen hyttiinsä, sain viettää hänen kanssaan kaksikin yötä. Harmi vain kun hän asuu monen sadan kilometrin päässä, olemme olleet lähes päivittäin yhteydessä tuon laivareissun jälkeen ja olemme jo suunnitelleet tapaamistakin. Toivottavasti onnistuu, haluaisin kovasti nähdä hänet uudestaan.

Vierailija
99/196 |
08.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asun vuokralla.

Vierailija
100/196 |
08.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jännitän ihmisiin tutustumista ja en helposti luota. Näin jos miettii parisuhdetta niin tuskin pääsisin koskaan siihen pisteeseen. En uskaltaisi päästää toista niin lähelle. Tämä kaikessa merkityksessään. Samoin olen melko tavallisen näköinen. En todellakaan mikään hyvännäköinen. En myöskään käy missään tai tapaa ihmisiä muutenkaan. 

Täsmälleen sama juttu.  Ja harmittaa kun välillä niitä kiinnostuneen oloisia miehiä on ollut, mutta koska itse pelkään niin paljon,  enkä yhtään osaa flirttailla tai näyttää vihreää valoa, niin kyllähän ne miehet sitten tulkitsee sen niin etten ole kiinnostunut. Ainoastaan häiriintyneet tyypit käy sutena päälle, vaikka näkevät että nainen pelkää. 

Olen käynyt terapiassa ja kaikkea, mutta vaikka olenkin päässyt esimerkiksi masennuksesta eroon ja oppinut olemaan tyytyväinen e

Hommatkaa nnyt vähän parempi terapaeutti. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi viisi